Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heb ik de juiste klasse auto gereserveerd?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Heb ik de juiste klasse auto gereserveerd?

Bericht door PSVwally »

Heb je de reis inmiddels al gemaakt eigenlijk?
Ik vind dat Avis je namelijk (zo het opgetikt staat) naait. Als je start in LA is namelijk de 2e bestuurder gratis. Dus die kosten zou je helemaal niet moeten hebben. Tussen LA en Phoenix heb je ook geen dropoff kosten (ok, dat schrijf je ook niet) en een tomtom huren is echt vele malen duurder dan er gewoon een kopen. Ik kan (helaas) uit ervaring spreken daarover. Zo'n gps kopen ipv huren kan je zo 150 euro schelen die je ergens anders beter kunt besteden.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Heb ik de juiste klasse auto gereserveerd?

Bericht door sanook »

[quote="PSVwally"Zo'n gps kopen ipv huren kan je zo 150 euro schelen die je ergens anders beter kunt besteden.[/quote]
Tegenwoordig kun je ook gratis en volledig offline (dus zonder data kosten) heel eenvoudig navigeren met je telefoon of tablet, dan heb je dus helemaal geen tom tom meer nodig (er vanuit gaande dat je al een geschikte telefoon en/of tablet hebt.
Voor android bijvoorbeeld kun je de Nokia Here app gratis downloaden, en alle kaarten zijn ook gratis. En zoals gezeg volledig offline te gebruiken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer