Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
meeting point rent a car
- jildou450
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: meeting point rent a car
Ik wil graag een auto huren voor mijn trip van San Francisco - Denver van 19-9-2016 tot 6-10-2016.
Volgens mij kan ik dit het goedkoopst doen via drive-usa.de, zij maken ook gebruik van meeting point.
Op de site staat dat er geen one-way-fee gerekend wordt. (althans dit staat steeds op $0,-, ook bij de auto's die via Alamo gaan, terwijl zij geloof ik $300,- one-way-fee rekenen)
Ik vraag mij daarom af of of ik erop kan vertrouwen dat het echt $0,- one-way-fee is via bijv. meeting point.
Dan heb ik nog een vraag (weet niet of ik deze in deze topic mag stellen) maar denken jullie dat elke auto geschikt is voor mijn trip, o.a. via death valley of zouden jullie dan voor iets stevigers gaan dan een compact car? Ik wil het nml een beetje budget houden.
Alvast bedankt.
Groeten, Jildou
Volgens mij kan ik dit het goedkoopst doen via drive-usa.de, zij maken ook gebruik van meeting point.
Op de site staat dat er geen one-way-fee gerekend wordt. (althans dit staat steeds op $0,-, ook bij de auto's die via Alamo gaan, terwijl zij geloof ik $300,- one-way-fee rekenen)
Ik vraag mij daarom af of of ik erop kan vertrouwen dat het echt $0,- one-way-fee is via bijv. meeting point.
Dan heb ik nog een vraag (weet niet of ik deze in deze topic mag stellen) maar denken jullie dat elke auto geschikt is voor mijn trip, o.a. via death valley of zouden jullie dan voor iets stevigers gaan dan een compact car? Ik wil het nml een beetje budget houden.
Alvast bedankt.
Groeten, Jildou
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Death Valley heeft gewoon normaal geasfalteerde wegen hoor, dat is niet zo spannend als de naam zich voordoet. Dus als jij qua budget een compact car wil nemen is dat geen probleem daar.
Drive-Usa is volgens mij de enige broker die geen one way fee rekent tussen California en Colorado. In jouw geval tussen San Francisco en Denver.
Drive-Usa is volgens mij de enige broker die geen one way fee rekent tussen California en Colorado. In jouw geval tussen San Francisco en Denver.
- jildou450
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Bedankt voor je reactie Paul!
Hiermee moet ik uit de voeten kunnen
Hiermee moet ik uit de voeten kunnen

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had iig tussen LA en denver geen dropoff kosten. Let wel op dat het in de zomermaanden, en dan vooral vanaf stadslokaties ipv vliegvelden, soms wel aangerekent wordt. Maar dat zie je dan tijdens het boeken al wel.
Jildou, net een huurwagen geboekt bij usa-reisen.. voor het omgekeerde traject als dat van jou.
Ook geboekt via Meeting Point. Staat idd 'einweggebühr kostenlos' vermeld op de afrekening maar op de bevestigingsmail kan ik er niets meer van terug vinden. Ook nog geen zicht op wie de verhuurfirma zal zijn. Ik denk dat ik toch ff een mailtje gaan sturen met de vraag tot bevestiging dat de 'one-way' wel degelijk for free is. Ik heb voor al mijn tripjes ginder altijd een standard SUV geboekt.. en sinds ik een keer in Death Valley in een zwaar onweer verzeild geraakt ben in augustus 2013 ben ik daar heel blij om geweest. Die floods zijn daar niet te onderschatten!
Laatste keer dat ik geboekt had met usa-reisen was via National.. en toen kwam er wel degelijk 337 dollar drop-off kosten bij. I cross my fingers!

Ook geboekt via Meeting Point. Staat idd 'einweggebühr kostenlos' vermeld op de afrekening maar op de bevestigingsmail kan ik er niets meer van terug vinden. Ook nog geen zicht op wie de verhuurfirma zal zijn. Ik denk dat ik toch ff een mailtje gaan sturen met de vraag tot bevestiging dat de 'one-way' wel degelijk for free is. Ik heb voor al mijn tripjes ginder altijd een standard SUV geboekt.. en sinds ik een keer in Death Valley in een zwaar onweer verzeild geraakt ben in augustus 2013 ben ik daar heel blij om geweest. Die floods zijn daar niet te onderschatten!

Laatste keer dat ik geboekt had met usa-reisen was via National.. en toen kwam er wel degelijk 337 dollar drop-off kosten bij. I cross my fingers!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welke route had je toen, dat is misschien ook wel handig om te weten?Laatste keer dat ik geboekt had met usa-reisen was via National.. en toen kwam er wel degelijk 337 dollar drop-off kosten bij. I cross my fingers!
Je kan bij drive-use (of usareisen) tijdens het boeken normaal gesproken al zien bij welk bedrijf je boekt. Bij mij stond het overigens ook (gewoon als 1 regel) in de bevestigingsmail.
Een dag later kreeg ik de voucher en dergelijke binnen, waar oa deze zin in staat:The following services have been requested:
1.Rental-Car
Category: Midsize-SUV (IW)
Rental-Company: Alamo
Package: Super-Spar-PLUS (USA80IW)
Tour-Operator: FTI Touristik GmbH
Pickup Location: 03.05.2013 - 14:30 Uhr - Los Angeles International Airport (LAX)
Drop-off Location: 24.05.2013 - 14:30 Uhr - Denver International Airport (DEN)
Rental Days: 21
Price: 610,87 Euro
Driver: Mr. Paul W.
Driver’s Date of Birth: 25.12.1978
This package does NOT include the first tank of gas. This will have to be paid at the rental location (approx. 70-100 USD).
Mocht je in de zomermaanden een convertable huren vanuit San Francisco en ergens anders inleveren dan komt er wel dropoff bij:One-way fee waived between California and Colorado
One-Way rentals in the convertible category with pick up in San Francisco in July and August are subject to a $350 one-way fee
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3792 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 3 Reacties