Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ticket naar Denver
Re: Ticket naar Denver
Wij hebben vorig jaar 31 augustus tickets geboekt voor dit jaar van Dusseldorf via Atlanta naar Denver, en terug van LA via Materdam naar Dusseldorf, vertrek 30 juni en terug 25 juli Gemiddelde prijs was 745 euro meen ik, maar kinderen iets goedkoper en volwassenen iets duurder. Vond het nette prijzen, heb ze ook niet goedkoper gezien met deze reisroute, daarnaast waren de vliegtijden (althans in eerste instantie, klm heeft later tijden gewijzigd) ideaal. Voor de reis van dit jaar heb ik eerst een budget gemaakt en zodra ik zag dat de tickets hierbinnen vielen dus geboekt. Als je wacht en prijzen stijgen krijgje spijt, dus als je het over heb voor de geboden prijs zou ik het doen.
In het verleden lag de focus bij mij toch vaak op de laagste prijs, maar goede vliegtijden en fijn vliegtuig vind ik ook wel iets waard en zou daar een volgende keer nog meer rekening mee houden dan alleen de laagste prijs betalen.
In het verleden lag de focus bij mij toch vaak op de laagste prijs, maar goede vliegtijden en fijn vliegtuig vind ik ook wel iets waard en zou daar een volgende keer nog meer rekening mee houden dan alleen de laagste prijs betalen.
En hier ben ik het helemaal mee eens.Lenco1 schreef:In het verleden lag de focus bij mij toch vaak op de laagste prijs, maar goede vliegtijden en fijn vliegtuig vind ik ook wel iets waard en zou daar een volgende keer nog meer rekening mee houden dan alleen de laagste prijs betalen.
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik probeer altijd een combinatie van dit alles te vinden. En als ik dan een paar tientjes meer kwijt ben, maar wel 3/4e dag langer kan blijven en/of relaxter kan zitten vind ik dat nieterg.
-
Dommel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
We hebben een geweldige combinatie gevonden!
zo 15 juni Brussel>Atlanta>Denver
wo 9 juli Denver>Atlanta>Brussel
Nog lang getwijfeld over terug vliegen vanaf San Francisco, ook na het lezen van het verslag van Martin & Marianne....... Uiteindelijk toch voor Denver gekozen.
Tickets kosten € 1278,70 (639,35 pp) en mooie vluchttijden ook.
We kijken nu niet meer verder naar prijzen omdat we hier heel blij mee zijn.
Kunnen ons nu op de route concentreren.......
Els
zo 15 juni Brussel>Atlanta>Denver
wo 9 juli Denver>Atlanta>Brussel
Nog lang getwijfeld over terug vliegen vanaf San Francisco, ook na het lezen van het verslag van Martin & Marianne....... Uiteindelijk toch voor Denver gekozen.
Tickets kosten € 1278,70 (639,35 pp) en mooie vluchttijden ook.
We kijken nu niet meer verder naar prijzen omdat we hier heel blij mee zijn.
Kunnen ons nu op de route concentreren.......
Els
Begin september, en nu al geboekt voor de volgende zomer
Denver met Icelandair.
Niet spotgoedkoop, maar toch wel een redelijke prijs voor hartje hoogseizoen.
Vertrek 26 juli, terug op 16 augustus voor 762 euri.
Gewoon vanaf Amsterdam, en beide vluchtdagen op zaterdag.
Groot voordeel van Icelandair is de bagagelimiet van 2 stuks.
Altijd handig als de complete kampeeruitrusting mee moet
En geen extra kosten, mocht het shoppen weer uit de hand lopen...
Was dit jaar een extra kostenpost van US 200,00 bij AIr Berlin!!!!
En nu maar hopen dat Hinko weer een leuke verrassing voor ons heeft
Denver met Icelandair.
Niet spotgoedkoop, maar toch wel een redelijke prijs voor hartje hoogseizoen.
Vertrek 26 juli, terug op 16 augustus voor 762 euri.
Gewoon vanaf Amsterdam, en beide vluchtdagen op zaterdag.
Groot voordeel van Icelandair is de bagagelimiet van 2 stuks.
Altijd handig als de complete kampeeruitrusting mee moet
En geen extra kosten, mocht het shoppen weer uit de hand lopen...
Was dit jaar een extra kostenpost van US 200,00 bij AIr Berlin!!!!
En nu maar hopen dat Hinko weer een leuke verrassing voor ons heeft
- Jo usalover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Leuke prijs! Zo jammer dat Icelandair (nog) niet vliegt op Las Vegas. Wij willen heen naar Denver en terug vanaf Las Vegas....
1991 au-pair Chicago
2000 TX, CA,NV, IL
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
2024 UT, ID, WY, MT, SD, NE, CO
2000 TX, CA,NV, IL
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
2024 UT, ID, WY, MT, SD, NE, CO
-
Dommel
- Amerikakenner
Als je vooraf al weet dat je extra bagage mee neemt is dit natuurlijk een heel mooie prijs.Aarjan schreef:Niet spotgoedkoop, maar toch wel een redelijke prijs voor hartje hoogseizoen.
Wij zijn uitgeweken naar zondag ipv zaterdag omdat dat € 200 scheelt maar ook omdat we nu gewoon tm vrijdag kunnen doorwerken zonder 'vertrek stress'.
Gefeliciteerd met je tickets, je bent er ook vroeg bij dus veel voor pret.
Els
En op tijd geboekt!
Vandaag alweer 160 euro duurder....
Maakt me nog blijer!
Maakt me nog blijer!
-
Dommel
- Amerikakenner
Ik durf niet meer te kijken, ben heel tevreden met mijn ticketprijs.
Ik hoop wel echt dat de tijden niet veranderen, dat hebben we in het verleden wel gehad met vroeg geboekte tickets.
Els
Ik hoop wel echt dat de tijden niet veranderen, dat hebben we in het verleden wel gehad met vroeg geboekte tickets.
Els
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Dat is omdat ze dan in januari weer een sale kunnen doen en dan de prijzen 150 euro omlaag gooienAarjan schreef:En op tijd geboekt!![]()
Maakt me nog blijer!
Heb je al bij icelandair gekeken?
Wij hebben vorige week al geboekt voor juli 2014.
Zo vroeg hebben we nog nooit geboekt maar 680 pp was een mooie prijs denk niet dat het goedkoper kan.
We vliegen overigens op een woensdag heen en woensdag terug.
Dit jaar waren we 1132 pp kwijt darom zijn we ergblij met deze tickets.
Wij hebben vorige week al geboekt voor juli 2014.
Zo vroeg hebben we nog nooit geboekt maar 680 pp was een mooie prijs denk niet dat het goedkoper kan.
We vliegen overigens op een woensdag heen en woensdag terug.
Dit jaar waren we 1132 pp kwijt darom zijn we ergblij met deze tickets.
Sorry had tweede pagina met reacties nog niet gelezen toen ik poste.Aarjan schreef:En op tijd geboekt!![]()
Maakt me nog blijer!
-
Elba2320
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Heb eens vlug gekeken en ik vind vluchten terug vanuit Brussel voor 632€, wat mij redelijk lijkt voor het hoogseizoen.Dommel schreef:Hallo,
Ik wil volgend jaar waarschijnlijk een retourtje Denver doen: heen 14 juni en terug 9 juli met één tussenstop.
Wat zijn een beetje redelijke prijzen?
Heeft iemand ervaring?
Ik wil boeken als er een redelijke prijs is maar ik heb geen idee wat redelijk is, nu zie ik tickets voor ongeveer €700,- dat lijkt mij beest veel.
Ik snap dat niet te voorspellen is wat de tickets gaan doen maar wil wel weten wat ze in 2013 ongeveer gekost hebben als richtprijs.
Bedankt,
Els
Lastig, ik neem aan dat ze met jouw vlucht meemoeten?
Tja, als je in hetzelfde vliegtuig wil zitten zou ik nu boeken, dan heb je zekerheid en het is nog steeds een nette prijs.
Het kan natuurlijk goedkoper worden en totaal €400,= schelen, maar het kan ook de andere kant op schieten. die glazen bol heeft niemand.
Het is wat je zelf het belangrijkste vind.
Het kan natuurlijk goedkoper worden en totaal €400,= schelen, maar het kan ook de andere kant op schieten. die glazen bol heeft niemand.
Het is wat je zelf het belangrijkste vind.
Laatst gewijzigd door Lampie op 28 sep 2013, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
[/quote]
Maar het valt toch gewoon niet te voorspellen? De prijzen van tickets in de zomer van 2013 geven op geen enkele manier houvast voor de zomer van 2014. Je moet wat geluk hebben en zodra je voor jezelf vind dat je een goede prijs hebt gevonden gelijk boeken.[/quote]
Het kan wel zijn dat het niet precies te voorspellen is, maar vaak toch wel bij benadering.
Heb al een aantal reizen gemaakt de afgelopen jaren, en de ervaring is dat de prijs waar je
Afgelopen jaar voor vloog ook dit jaar wel voorbij komt. Heb ik laatste tijd meestal Orlando
Aangedaan, altijd rond de € 500,- meestal iets eronder. Is geen garantie dat dat nu ook weer gaat
Gebeuren, maarrrrr, ik zou er wel een klein weddenschapje op durven zetten.
Als je weet wat de "bodemprijs" is (dus, de ervaringen van de anderen), en je dagelijks de sites checkt.
Dan maak je voor jezelf een prijs die je wil betalen. Zodra die prijs voorbij komt....boeken!
Maar het valt toch gewoon niet te voorspellen? De prijzen van tickets in de zomer van 2013 geven op geen enkele manier houvast voor de zomer van 2014. Je moet wat geluk hebben en zodra je voor jezelf vind dat je een goede prijs hebt gevonden gelijk boeken.[/quote]
Het kan wel zijn dat het niet precies te voorspellen is, maar vaak toch wel bij benadering.
Heb al een aantal reizen gemaakt de afgelopen jaren, en de ervaring is dat de prijs waar je
Afgelopen jaar voor vloog ook dit jaar wel voorbij komt. Heb ik laatste tijd meestal Orlando
Aangedaan, altijd rond de € 500,- meestal iets eronder. Is geen garantie dat dat nu ook weer gaat
Gebeuren, maarrrrr, ik zou er wel een klein weddenschapje op durven zetten.
Als je weet wat de "bodemprijs" is (dus, de ervaringen van de anderen), en je dagelijks de sites checkt.
Dan maak je voor jezelf een prijs die je wil betalen. Zodra die prijs voorbij komt....boeken!
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Probleem alleen is dat beide dochters met dezelfde vlucht meemoeten. Dan heb je weinig keus.
- Family5
- Amerikakenner
- Contacteer:
Veel plezier met de voorbereidingen! Ik heb hetzelfde met mijn volwassen dochter die nu toch opeens mee wil. Ik vind de zoekmachine van Google Flights wel handig. Zag daarop zojuist tickets op jullie reisdata voor € 790,00 bij Icelandair. De prijs die je hebt betaald klopt dus wel.
-
Dommel
- Amerikakenner
JA HOOR!!!Dommel schreef:Ik durf niet meer te kijken, ben heel tevreden met mijn ticketprijs.
Els
Gisteren (op zondag nog wel) bericht gehad dat de tijden gewijzigd zijn.
Het viel gelukkig mee, heen maar 5 minuten verschil maar terug 1,25 uur vroeger, da's wel jammer.
De aansluitende vlucht is niet veranderd dus nu een lange transfer.
De KLM-dame zei dat het bij Delta vluchten vaak voor komt dat tijden wijzigen.
Els
Wij hebben net ook een mail van Delta dat de tijden veranderd zijn van onze vlucht naar JFK, 2 uur eerder volgens mij
ik ga mn schema er maar is bijpakken, auto eerder ophalen....de week erna klopt nu ook niet meer
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 7004 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-
- 9 Reacties