Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen Icelandair ?
-
ludwig
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Ervaringen Icelandair ?
ja altijd in het hoogseizoen. Juli en augustus.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Juli is wel hoogseizoen......ik ga ook uit van richting de 950-1000, of je moet op acties wachten, maar het nadeel is dat je dan moeilijk hotels kunt vastleggen en hoe langer je daarmee wacht hoe duurder ze worden ( uit ervaring).
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
@ludwig:met welke maatschappij vloog je dan en wanneer heb je telkens geboekt?
heb gezien dat jij ook in juli naar miami bent gevlogen....wij betaalden 750 euro pp op 2 sept vorig jaar en vonden dat toen een lage prijs. ik hbe verder nog gecheckt rond januari bij promo's van connections, maar ben niks lager tegen gekomen.
dus misschien ken ik niet de goede sites om te zoeken? tips welkom hoor, want ook volgend jaar willen wij graag weer gaan
heb gezien dat jij ook in juli naar miami bent gevlogen....wij betaalden 750 euro pp op 2 sept vorig jaar en vonden dat toen een lage prijs. ik hbe verder nog gecheckt rond januari bij promo's van connections, maar ben niks lager tegen gekomen.
dus misschien ken ik niet de goede sites om te zoeken? tips welkom hoor, want ook volgend jaar willen wij graag weer gaan
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
-
Pascal
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
In 2011 naar Miami gevlogen via Lissabon (TAP) geboekt via fysiek connections bureau voor €500 pp (mei of juni geboekt voor november te reizen). Was promotietarief toen.katrienenluc schreef: heb gezien dat jij ook in juli naar miami bent gevlogen....wij betaalden 750 euro pp op 2 sept vorig jaar en vonden dat toen een lage prijs. ik hbe verder nog gecheckt rond januari bij promo's van connections, maar ben niks lager tegen gekomen.
Dit jaar naar Miami via Parijs (Air France), begin september, online geboekt via connections voor €624 met annuleringsverzekering in. Tgv tot Parijs inbegrepen.
Online is leuk en makkelijk zoeken, maar fysiek het reisbureau binnenlopen of er een mail aan wagen kan ook helpen. In een reisbureau kunnen ze 'soms' andere- lees - goedkopere tarieven vinden.
Maar je moet ook soms flexibel willen zijn met je data, of in dit geval ook van luchthaven, zowel bij vertrek als aankomst.
Januari is een goede maand voor de vluchten, maar wegens het grote succes van die acties denken we stilaan dat het daarbuiten niet goedkoper gevonden kan worden en dat is niet waar.
-
Elianne
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hoi,
Om je gerust te stellen qua overstaptijd : Vorig jaar met Icelandair naar Seattle gevlogen, op de heenreis op Schiphol forse vertraging door pech met het "wegduwkarretje".
( Ik weet niet hoe zo'n karretje heet dat een vliegtuig van de gate wegduwt zodat het kan gaan taxien. In ieder geval, dat kon niet meer van het voorwiel van het vliegtuig af. )
Bij aankomst op Reykjavik hadden alle vluchten naar de USA gewacht zodat iedereen gewoon z'n aansluiting had. Het was uitstappen, de roltrap af, door naar de gate van de Seattle vlucht en de trap op naar het vliegtuig. Tien minuutjes werk.
Goede reis !
Elianne
Om je gerust te stellen qua overstaptijd : Vorig jaar met Icelandair naar Seattle gevlogen, op de heenreis op Schiphol forse vertraging door pech met het "wegduwkarretje".
( Ik weet niet hoe zo'n karretje heet dat een vliegtuig van de gate wegduwt zodat het kan gaan taxien. In ieder geval, dat kon niet meer van het voorwiel van het vliegtuig af. )
Bij aankomst op Reykjavik hadden alle vluchten naar de USA gewacht zodat iedereen gewoon z'n aansluiting had. Het was uitstappen, de roltrap af, door naar de gate van de Seattle vlucht en de trap op naar het vliegtuig. Tien minuutjes werk.
Goede reis !
Elianne
-
ludwig
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
@elianne, wij zaten op dezelfde vlucht met het "wegduwkarretje
Ik was toen blij dat in het vliegtuig al werd gemeld dat alle vluchten naar USA zouden wachten.
@katrienenluc Dit jaar met British Airways gevlogen, € 585, heen Miami, terug Orlando (terug vanaf Tampa was nog goedkoper gewees). Geboekt 29 december. Was absoluut niet de bedoeling om naar Amerika te gaan dit jaar, maar toen kwam dat tarief
Ik lees vooral veel dit forum en floridaforum. Als er afwijkende tarieven/acties zijn is er altijd wel iemand die het meldt. Waarbij ik wel moet opmerken dat je iets flexibel moet zijn in je reisplannen. Rondje met daarin opgenomen Yellowstone : Denver is dan niet de eerste plaats waaraan je dan denkt om naar toe te vliegen, maar als je een heel mooi tarief op Denver vindt zorg je gewoon dat deze plaats in je reisroute wordt opgenomen.
En wanneer het beste boeken ? Geen idee. Ooit tien dagen voor de meivakantie een vlucht naar NY kunnen vinden vanaf Brussel voor € 300 . Zoals vaker gezegd : boeken als jij het tarief goed vindt en niet meer terugkijken.
@katrienenluc Dit jaar met British Airways gevlogen, € 585, heen Miami, terug Orlando (terug vanaf Tampa was nog goedkoper gewees). Geboekt 29 december. Was absoluut niet de bedoeling om naar Amerika te gaan dit jaar, maar toen kwam dat tarief
Ik lees vooral veel dit forum en floridaforum. Als er afwijkende tarieven/acties zijn is er altijd wel iemand die het meldt. Waarbij ik wel moet opmerken dat je iets flexibel moet zijn in je reisplannen. Rondje met daarin opgenomen Yellowstone : Denver is dan niet de eerste plaats waaraan je dan denkt om naar toe te vliegen, maar als je een heel mooi tarief op Denver vindt zorg je gewoon dat deze plaats in je reisroute wordt opgenomen.
En wanneer het beste boeken ? Geen idee. Ooit tien dagen voor de meivakantie een vlucht naar NY kunnen vinden vanaf Brussel voor € 300 . Zoals vaker gezegd : boeken als jij het tarief goed vindt en niet meer terugkijken.
Mijn ervaring, live uit Reykjavik.
We hebben 24 uur vertraging :p
Vliegtuig uit Denver beste vertraging waardoor alle Europese vluchten vertrokken waren.
Prima geregeld door Icelandair. Bus naar hotel. Ontbijt, lunch en diner inbegrepen.
Helaas heb ik mijn winterjas niet bij mij. Het is 6 graden hier.
Dus tip: neem altijd je winterjas mee als je vliegt met Icelandair
We hebben 24 uur vertraging :p
Vliegtuig uit Denver beste vertraging waardoor alle Europese vluchten vertrokken waren.
Prima geregeld door Icelandair. Bus naar hotel. Ontbijt, lunch en diner inbegrepen.
Helaas heb ik mijn winterjas niet bij mij. Het is 6 graden hier.
Dus tip: neem altijd je winterjas mee als je vliegt met Icelandair
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Precies, als je vertraging hebt moet je het ook meteen goed doen.
We hebben twee jaar geleden met icelandair gevlogen en dat is prima bevallen.
Overstap tijd is ruim genoeg.
Op 3 augustus kwamen we voor volgendjaar vertrek 23 juli terug 27 augustus op ticket prijs van 680 pp.
Heb meteen geboekt en gezien dat de prijzen nu al op bijna 1000 staan.
Vliegen op een woensdag is meestal wel goedkoper.
Ik zou januarie nog even afwachten misschien komt er een aanbieding.
Overstap tijd is ruim genoeg.
Op 3 augustus kwamen we voor volgendjaar vertrek 23 juli terug 27 augustus op ticket prijs van 680 pp.
Heb meteen geboekt en gezien dat de prijzen nu al op bijna 1000 staan.
Vliegen op een woensdag is meestal wel goedkoper.
Ik zou januarie nog even afwachten misschien komt er een aanbieding.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Dan zitten we op dezelfde vluchteric44051 schreef: volgendjaar vertrek 23 juli
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties