Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring alamo.co.uk/Brits?
Re: Ervaring alamo.co.uk/Brits?
Nee, ik kan kiezen uit economy, compact, intermediate, standard, fullsize, premium en luxury.
Maar goed, wij doen rondje SF - Denver, dus dan is het uiteindelijk goedkoper om te huren bij Usareisen vanwege de drop-off kosten die daar niet worden berekend. Toch vind ik het vreemd dat er geen Midsize SUV bij staat..
Maar goed, wij doen rondje SF - Denver, dus dan is het uiteindelijk goedkoper om te huren bij Usareisen vanwege de drop-off kosten die daar niet worden berekend. Toch vind ik het vreemd dat er geen Midsize SUV bij staat..
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ja, dat is weird. Bij mij (ik eindig ook in Denver) stond er een intermediate SUV bij en in de subtekst stond mid-size SUV. Maar ook ik ben gewoon veel goedkoper uit bij onze oosterburen vanwege het niet hebben vd drop-off kosten.
-
PeterMensink
- Amerika-ontdekker
Ik vroeg me af, ik zie hier vaak het advies om via de britse site alamo.co.uk/brits te huren? Wat is daar het specifieke voordeel van tov alamo.com?
Tnx!
Tnx!
De prijs en Free additional Drivers.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Europese reisbureau's / brokers kunnen blijkbaar goed kwantumkortingen onderhandelen bij de grote verhuurders. Hierdoor zijn ze vaak vele 10-tallen% goedkoper dan rechtstreeks boeken bij de verhuurder. En je weet zeker dat het goed zit met de benodigde verzekeringen. Zelfs boeken bij de Europese site van een specifieke verhuurder is vaak al goedkoper.PeterMensink schreef:Ik vroeg me af, ik zie hier vaak het advies om via de britse site alamo.co.uk/brits te huren? Wat is daar het specifieke voordeel van tov alamo.com?
Tnx!

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 6965 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart
-
- 2 Reacties