Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vlucht & Auto

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vlucht & Auto

Bericht door NenE »

annet2009 schreef:
NenE schreef:Oftwel, als je Hertz #1 Gold Club member bent vervallen de underage fees. Ik heb dit bevestigd gekregen van een telefonisch medewerker van Hertz. Let op dat je wel via de Amerikaanse Hertz boekt (land op de site even op Verenigde Staten zetten), en lid wordt van de Amerikaanse Hertz #1 Gold Club.
Ik heb nooit iets te maken met de underage fees, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen, maar hier zou ik toch mee uitkijken als ik jou was.

Amerikaanse sites zijn vaak goedkoper dan Europese sites qua autohuur, maar de verzekeringen verschillen. Amerikanen hebben een deel van de verzekeringen al anderszins, terwijl je ze als Nederlander apart moet afsluiten als je in Amerika een auto huurt.
Kijk dus even heel goed of alle benodigde verzekeringen wel inbegrepen zijn als je via de Amerikaanse Hertz boekt.
Bedankt voor je reactie. Volgens de vrouw aan de telefoon zitten alle verzekeringen er wel bij. Heb jij enig idee om wat voor verzekeringen het gaat zodat ik dit nog verder uit kan zoeken?
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

NenE schreef:Bedankt voor je reactie. Volgens de vrouw aan de telefoon zitten alle verzekeringen er wel bij. Heb jij enig idee om wat voor verzekeringen het gaat zodat ik dit nog verder uit kan zoeken?
Ik ben geen expert wat de verzekeringen betreft en neem altijd de uitgebreidste optie, maar volgens mij gaat het om
CDW (Collision Damage Waiver), EP (Extended protection), Theft Protection en SLI (schade aan derden).

Ik heb de informatie van Alamo, maar qua verzekeringen geldt natuurlijk voor elke maatschappij hetzelfde:

Vrijwaring van schadebetaling bij aanrijding - Collision Damage Waiver (CDW)
De CDW vrijwaart u voor financiële verantwoordelijkheid in geval van schade, ongeacht wiens schuld het is. De CDW is in al onze tarieven inbegrepen, tenzij anders vermeld.

Uitgebreide bescherming (Extended Protection -EP)
EP verhoogt de dekking voor wettelijke aansprakelijkheid van het staatminimum tot een bedrag van US$/CA$ 1.000.000. In het geval van schade door onverzekerde rijders (Uninsured Motorists-UM) keert EP uit aan de huurder en ieder familielid, dat met de huurder verbonden is als bloedverwant, door huwelijk of adoptie, tot een gezamenlijke eenmalige limiet van US$/CA$ 100.0000 per ongeval (bij een ongeluk met dodelijke afloop of
verwondingen, wanneer u aangereden wordt door een onverzekerde of onderverzekerde chauffeur. De Extended Protection is inbegrepen in al onze Noord-Amerika tarieven.

Diefstalverzekering (Theft Protection- TP)
Deze verzekering vrijwaart u voor de kosten voortkomend uit de diefstal van uw huurauto, mits de klant de in acht genomen voorzorg tegen diefstal heeft genomen. Deze verzekering is inbegrepen in al onze tarieven met uitzondering van Aruba en op de Bahamas.

Wettelijke Aansprakelijkheid.
Een elementaire wettelijke aansprakelijkheidsverzekering maakt deel uit van elke autohuur en beschermt u en elke goedgekeurde chauffeur, voor het geval u personen verwondt of eigendommen beschadigt, tot een limiet die per staat wordt bepaald. In tegenstelling tot Europa, waar wettelijke aansprakelijkheid tot een onbeperkt bedrag gedekt is, bepaalt elke individuele staat in de VS een minimum dekking die soms niet hoger is dan US$ 10.000.
Ook in Canada varieert de dekking voor wettelijke aansprakelijkheid per provincie en kan minimaal CA$ 50,000 bedragen. De minimum vereiste wettelijke aansprakelijkheidsverzekering is inbegrepen in al onze tarieven.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Ticket is geboekt!
We willen morgen de auto gaan huren bij Hertz.
30 dagen voor 1050 euro inclusief Young driver fee en belastingen hebben we nu als goedkoopste. Redelijke prijs toch? Weet iemand nog of er tactieken zijn om via de telefoon persoonlijke/extra korting te krijgen van Hertz medewerkers?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer