De postcode 90210 werkte bij mij 1x... En 30300 (Atlanta) werkte vaker Maar ook niet altijd.
Als je wilt besparen dan raad ik je aan om gewoon cash te betalen. Vaak krijg je korting aan de pomp als je met cash betaald. En het verschil krijg je gewoon weer terug!
Met de CC wel altijd even om een bonnetje vragen na het tanken als je meer hebt "ingelegd" dan dat je getankt hebt. Dan heb je een controle bewijsje
Bij sommige pompen, vooral in de kleinere plaatsjes, wordt je nog ouderwets geholpen door een pompbediende. Dan heb je dat probleem niet.. Maar dan willen ze wel weer een fooitje
Life is what happens to you while you're busy making other plans... 2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september http://www.robbiegoesamerica.nl
De reden dat 90210 niet meer werkt is dat er op veel meer plekken echt wordt gekeken naar de echte link tussen je credit card en de bijbehorende postcode voor het 'billing address'. Komt dat niet met elkaar overeen, dan lukt het niet bij de pomp. Aangezien 90210 niet bij jouw credit card hoort, zal het op steeds meer plekken niet lukken aangezien men dat netwerk steeds verder uitbreidt, en het dus op een bepaald moment nergens meer zal lukken.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Wij konden dit jaar in Arizona op veel plekken gewoon tanken zonder eerst een zipcode in te moeten geven. Opvallend want dat lukte andere jaren niet. Wel prettig want het scheelt best wel veel tijd, in plaats van eerst naar binnen moeten.
Ik heb het wel eens eerder op dit forum geschreven, mijn (creditcard) ING bank weet van niets.Ik heb gewoon eens geinformeerd/geklaagd (want wij vinden het gewoon irritant die zipcode. Kies gewoon voor één standaard beveiliging), maar men had nog nooit van het aan een CC koppelen van een zipcode gehoord. Ze konden dus ook niets voor mij betekeken, er was immers geen probleem.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Nooit geen probleem gehad met m'n rabo-cc. Overigens ga ik net zo lief naar binnen, die 2 min maken me weinig uit en meestal pak ik dan nog een kop koffie of een flesje koud drinken mee.
Waar ik wel op let is dat ik nooit mijn CC of pinpas onbeheerd of bij een kassa binnen achter laat en dat ik die na het tanken zou ophalen zeg maar.
Wij zorgden er gewoon voor dat we altijd minimaal 200 dollar cash op zak hadden o.a. voor tanken. En wat PSVwally zegt; ik ben een enorme koffie slurper dus komt goed uit om even naar binnen te gaan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.