Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autopech!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Autopech!

Bericht door Martin & Marianne »

bluemoon schreef:Wat ! $1800 voor een Toyota van 21 jaar oud ?
Tja, het is wel duur, maar ze hadden eigenlijk geen enkel andere optie. Met een rondreis van 2 weken waarvan de overnachtingen al vastliggen (wel annuleerbaar) en als je zonder vervoer in Kingman vastzit heb je weinig keus, zeker als je zo snel mogelijk verder wilt. Misschien kunnen ze hem nog verkopen aan het eind van de reis.

Marianne
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Beter duur dan niet te koop,zeg ik altijd maar.
Ik dacht er eigenlijk te laat aan,maar bedacht me opeens dat de garage waar ze waren misschien ook een tow-service was, in dat geval kan ik vaak wel korting krijgen,bergers onder elkaar. :wink:

Voor de volgende dan maar.
Frans H
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Frans H »

@Marianne: ik was in de war met iemand anders die naar Italië ging. ( Vana ?)
Mooi dat het is opgelost en dat ze verder kunnnen. Zelf (ongepland) gaan had misschien wel leuk geweest maar was meer met een knipoog bedoeld.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@ Martin en Marianne: mooi dat het opgelost is en ze toch nog verder kunnen. :thumbup: Hopelijk gaat het goed met de Toyota.

@ PeteZ: was anders wel een mooi bergklusje voor jou geweest. :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik heb als student toen mazzel gehad. Heel de VS doorgezoefd met een auto van $500. Toen mijn broer hetzelfde gedaan met die auto en ik heb er ook nog een paar maanden in gereden toen ik geemigreerd ben. UIteindelijk met schade weer voor $500 van de hand gedaan :lol:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Tot nu toe heeft de Toyota het volgehouden, ze hebben inmiddels Page gehaald. Nog even een illustratie. :wink:

Marianne
Bijlagen
IMG_1718.JPG
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ziet er zo op het oog best netjes uit die auto (van wat je er van kan zien)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Dit was de oude auto! Hier zitten ze in afwachting van de AAA naast de tot stilstand gekomen auto op zo'n 20 km voor Kingman. :( :(
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

ned in MO schreef:Ziet er zo op het oog best netjes uit die auto (van wat je er van kan zien)
tja dat ziet er uit als een ford taurus en niet als een toyota.. :lol:

hey dat lijk wel de coca cola zero reclame :oops:

Als mijn dochter die leeftijd zou hebben, oh wat zou ik er veel moeite mee hebben als ze ee jaar alleen naar de USA zou gaan, en met een vriendin een roadtrip zou maken...
Nu weet ik wel dat je ze niet eeuwig thuis kunt houden, maar het blijft toch maar je dochter...
Als iuk er nu over denk, zat ik al lang in het vliegtuig naar kingman.. maar gelukkig duurt het bij mijn dochter nog 18 jaar voordat ze 19 is :mrgreen:

Ik hoop dat de dames verder een geweldige vakantie zullen hebben!
If you can dream it...
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

markgoestoamerica schreef: Als mijn dochter die leeftijd zou hebben, oh wat zou ik er veel moeite mee hebben als ze ee jaar alleen naar de USA zou gaan, en met een vriendin een roadtrip zou maken...
Verstand komt met de jaren. Gelukkig geldt dit ook voor de meeste ouders, dus hopelijk ook voor jou tegen die tijd. :wink:

@Martin & Marianne: Gelukkig is het opgelost en kunnen ze hopelijk verder genieten van een vlekkeloze roadtrip.
Groet,

Old Faithful
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

En zo'n avontuur vergeet je nooit meer. Zelf meegemaakt in Frankrijk 20+ jaar geleden in het pré mobiel tijdperk, waar we uiteindelijk geholpen zijn door een aantal mannen zonder tanden die er echt als zwervers uitzagen, maar wel voor een habbekrats onze auto maakte. wij hebben het daar nu nog over. Al waren wij geen 2 blonde jonge vrouwen natuurlijk.....
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer