Heb net een kort en bondig antwoord gehad: "wijzigen van maatschappij is niet mogelijk".
Ze doen zelfs geen voorstel om dit tegen een bepaalde kost te doen
Dit kan ik me voorstellen, stel je voor dat iedereen dit zou gaan doen, hoe lullig het voor jullie ook is.lsl schreef:Inderdaad, had een mailtje gestuurd of het, mist kost, kon gewijzigd worden.
Heb net een kort en bondig antwoord gehad: "wijzigen van maatschappij is niet mogelijk".
Ze doen zelfs geen voorstel om dit tegen een bepaalde kost te doen
Ja, inderdaad, wij hebben de laatste keren rond 23 januari geboekt. In het begin vonden we ook geen deals.Dude schreef:Je hoeft ook niet meteen de eerste dag te boeken. Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar op de eerste dag ook wat site problemen waren, maar nadien hadden toch heel wat mensen nog een goede deal kunnen krijgen.
Weet ik, misschien een beetje ongelukkig neer geschreven, ze heb ik op het ogenblik vaker last van.Ebelix schreef:@Annie Bij e-tickets worden de bedragen gelijk in de rekening courant tussen het reisbureau en de airline, via de IATA, geboekt. Dit betekend dat de tickets wel gelijk betaald worden aan de maatschappij. De situatie die jij uitlegt is van toepassing bij chartervluchten of complete pakketreizen. Wanneer het ticket nog niet volledig voldaan is kunnen er ook nog extra toeslagen in rekening worden gebracht.
De Connections site doet 't perfekt hier.Iris_1982 schreef:werkt de site bij jullie wel?
Elke keer als ik mn reisschema heb ingevuld en hij gaat ticketprijzen zoeken,klapt hij er daarna uit
Daarom gaan er ook veel van dit forum vanuit België, via Nederland, naar Amerika...Iris_1982 schreef:Dus direct vanaf Amsterdam vertrekken is duurder dan vanaf Brussel naar Amsterdam vliegen en daar op exact hetzelfde vliegtuig stappen?
Iemand die dit nog volgt??