Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gunstige prijzen autohuur via Alamo.
Re: Gunstige prijzen autohuur via Alamo.
Bedankt voor de reacties,
Als ik het goed begrijp hoef ik die formulieren eigenlijk niet in te vullen. Op het moment wij de auto ophalen kan ik gewoon mijn naam noemen en dan is het klaar?
Wij hebben een Midsize SUV gehuurd bij Dollar, ik heb op het forum ook zo'n upgrade coupon gezien. Die kan ik gewoon gebruiken voor Midsize naar Fullsize?
Als ik het goed begrijp hoef ik die formulieren eigenlijk niet in te vullen. Op het moment wij de auto ophalen kan ik gewoon mijn naam noemen en dan is het klaar?
Wij hebben een Midsize SUV gehuurd bij Dollar, ik heb op het forum ook zo'n upgrade coupon gezien. Die kan ik gewoon gebruiken voor Midsize naar Fullsize?
ik heb ook een auto gehuurd via eautohuur,hierdoor kwam ik terecht bij alamo,ik had een chevtolet uplander besteld en helemaal betaald,toen wij op orlando kwamen,was hij niet voorradig werd er gezegd,een normale auto was niet voor handen alleen een 15 personen bus,wij 4 volwassenen en 2 kleine kinderen moesten toch naar het motel,dus morrend accoord.de volgende dag zijn we teruggegaan naar alamo,om te kijken of er een andere auto was en nu waren er 3 auto uit de zelfde cat aanwezig [heel vreemd] de auto geruild en zonder te tekenen mee gekregen.bij thuiskomst was er nog eens 1141 euro van mijn cc afgeschreven en na het opvragen van het contract stonden er vreemde handtekeningen op het contract.de visa is nu met een zaak bezigdus let goed op... richard
Wij hebben drie keer bij Alamo gehuurd en 1 keer bij Dollar.
Alamo was prima.Geen een keer iets extra aangesmeerd en volop keuze uit
beschikbare catagorie.
Dollar vondt ik minder prettig.
Alamo was prima.Geen een keer iets extra aangesmeerd en volop keuze uit
beschikbare catagorie.
Dollar vondt ik minder prettig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-