Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegmaatschappij en luchthaven

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
nadiaU
Amerikafan

Re: Vliegmaatschappij en luchthaven

Bericht door nadiaU »

Dat kan inderdaad in sommige gevallen kloppen..
Voordat ik hier begon met werken kocht ik ook altijd via cheaptickets of iets dergelijks, maar ik weet nu wel dat ik dat nóóit meer zal doen..

Hoeveel problemen ik al niet heb gehad met passagiers die via die reisgenten hebben geboekt en nu in de problemen zitten, omdat wij ze niet kúnnen helpen en de reisagent het vaak niet wil, of door eigen procedures het niet kan..
Terwijl als ze hetzelfde ticket rechstreeks bij ons hadden geboekt, we ze makkelijk hadden kunnen helpen..
Bandido
Amerika-expert

Re: Vliegmaatschappij en luchthaven

Bericht door Bandido »

Hockey schreef:Mijn ervaring is dat de luchtvaartmaatschappijen zelf vaak duurder zijn dan via een broker.
Dat kan inderdaad wel, maar vaak ook niet. Maar belangrijker nog dan die kosten vind ik het zelf controle kunnen uitoefenen over je boeking. Er is niks vervelenders dan voor een wijziging oid naar het reisbureau of een internetbemiddelaar te moeten.
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer