Ik blijf gewoon doorvechten totdat ze mij kostenloos compenseren, of dat ik bij kassa sta

Tja, dat is nou typisch aan (vooral Nederlandse) bedrijven. Op voorhand de schuld van zich af schuiven als het mis gaat.Chrisp schreef:Het vervelendste aan deze club is nog wel, dat ze hun klanten zo wantrouwen. Ze proberen op alle mogelijke manieren de schuld op mij te schuiven. Een enorm contrast met de helpdesk van United, die ik vorige maand moest bellen. Daar was ook iets vreemds gebeurd, maar UA verontschuldigde zich direct, en deed er alles aan mij zo snel mogelijk op een nieuwe vlucht te accomoderen, ongeacht de extra kosten.
Precies, en ik vind dat echt verschrikkelijk! Amerikaanse airlines en travel agencies hebben mij altijd zeer goede service verleent. En nooit, maar dan ook echt nooit, proberen ze de fout bij mij neer te leggen. Het is altijd verontschuldigend en zeer klantgericht. Als ik met zo'n Nederlandse telefoonmiep praat, dan heb ik het idee dat het ze helemaal niets uitmaakt, en klanten als een heel vervelend side-effect zien van zaken doen. Bij Ameriaanse callcenters word ik altijd zeer beleefd en pro-active geholpen.Coyote schreef: Tja, dat is nou typisch aan (vooral Nederlandse) bedrijven. Op voorhand de schuld van zich af schuiven als het mis gaat.Kennelijk hebben ze niet in de gaten dat mond op mond reclame nog altijd de beste reclame is. Dus als zij jou nu goed helpen zul jij dat ook doorvertellen aan bekenden en vrienden. Nu moet iedereen horen dat ze (alweer) de plank finaal mis slaan.
Liever wel inderdaad. Maar het gaat hier om in totaal ~650 euro verschil, dat is mij net iets teveel om principieel te gaan doen. Wat ik wel zeker weet, is dat ik echt nooit meer bij deze bende ga boeken.Coyote schreef:Ik zou het er ook niet bij laten zitten. Willen ze het geld terugstorten (wel het volle pond uiteraard)? Ze hebben nu immers geen 'dienst' geleverd? Ik zou niet eens meer een vliegticket via hen willen boeken (al doen ze het voor dezelfde prijs nu). Dan betaalde ik ergens anders liever wat meer.
Je hebt gelijk. Zielig dat dat nodig is bij zulke bedrijven.Coyote schreef:Jammer dat je er geen bewijzen van hebt dat je het wel verstuurd hebt. Voortaan maar een printscreen maken van de ingevulde gegevens.
Dat zal inderdaad mijn volgende stap zijn, mogen ze nog steeds niet inbinden. En ik ben ook van plan al die instanties in te schakelen als ze echt vervelend blijven doenCoyote schreef:Succes, ik hoop dat ze tot inkeer komen. Enneh...Kassa is nog niet eens zo'n slecht idee...![]()
Hou vol, hou vol.Chrisp schreef: Ik ben benieuwd wat ik morgen weer van ze hoor. Ik houd jullie op de hoogte.
Tsjah... wat moet ik hier nu van zeggen? Ik ga echt niet 125.00 p.p. bijbetalen, want de fout ligt gewoon bij hun! Het hele paspoortgegevens debacle zullen we wel niet uitkomen maar dan nog.... Volgens BA zijn de tickets op 10 januari geannuleerd. Als tickets worden geannuleerd, dan moet tix.nl daar zelf wat van horen. Als zij toen direct contact met mij hadden opgenomen was er helemaal niets aan de hand geweest, want toen waren de actietarieven nog volop beschikbaar. Tsjah, als je gewoon doet alsof de boeking nog blijft bestaan, en het geld houdt, dan krijg je dit soort problementix.nl schreef:"Alles is nagekeken door onze ICT afdeling en hieruit is naar voren gekomen dat de paspoortgegevens in januari 2011 niet zijn binnengekomen.
Daar onze boekingsbevestiging een andere tekst heeft dan in januari zijn wij bereid om met een voorstel naar u te komen.
We hebben een alternatief gevonden met de luchtvaartmaatschappij American Airlines. De ticketprijs hiervan is Eur 250.00 p.p. hoger.
Wij zijn bereid om de helft van deze kosten per ticket op ons te nemen.
Graag vernemen we van u of u akkoord gaat met dit voorstel.
Met vriendelijke groet,
Tix.nl"
hekkie schreef:Het bij ons bekend is dat Tix een jong bedrijf is
Natuurlijk is dat geen excuus, maar soms kan het werken tijdens een dergelijk gesprek een beetje begrip te tonen maar dat er ook nog wel wat te verbeteren valt en dat dit eventueel een leermoment is voor een pas opgericht bedrijf. Vandaar mijn opmerking....Hockey schreef:De leeftijd van een bedrijf is geen enkel excuus voor een slechte service. Goede service dient men altijd te bieden, ongeacht de leeftijd van het bedrijf.
Kijk, zo'n verandering ligt aan de Airline, in dit geval Air Canada en kun je Tix (of een andere tussenpersoon) niet aanrekenen, hooguit dat zij hebben verzuimd jou hierover in te lichten. En de tijden vind ik eigenlijk minder erg dan het wijzigen van het vliegveld.Chrisp schreef:Is er nu eigenlijk ook iets gedaan aan die verandering? Ik zelf zou die verandering onacceptabel vinden, en een eisen dat er tijden dichterbij de originele vlucht worden gezocht.