Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Iemand ervaring met de Ford Escape?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Iemand ervaring met de Ford Escape?
Daar is al vaker over geschreven op het forum. Bij de meeste huurauto's kun je de bagageruimte niet afdekken; een heel enkele keer zit er wel zo'n afdekrolgordijn in.
Aangezien de ramen veel donkerder getint zijn achter is het van een afstand niet of nauwelijks te zijn dat er iets in staat of ligt. Veel mensen leggen nog een donkere deken of laken over de bagage heen waardoor deze vrijwel onzichtbaar wordt. (Je kunt voor $4 al een zwart laken kopen bij Walmart).
Aangezien de ramen veel donkerder getint zijn achter is het van een afstand niet of nauwelijks te zijn dat er iets in staat of ligt. Veel mensen leggen nog een donkere deken of laken over de bagage heen waardoor deze vrijwel onzichtbaar wordt. (Je kunt voor $4 al een zwart laken kopen bij Walmart).
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Bandido
- Amerika-expert
Re: Iemand ervaring met de Ford Escape?
Ik denk dan ook dat er iets mis was met dat model. Ik rijd soms ook in Explorers of Expeditions en hij rijdt in wezen net als die modellen vind ik.1250 schreef:Misschien was er iets mis met mijn model, maar de motor was erg traag, besturing indirect... hij reed gewoon niet lekker.
Terwijl we de Ford Explorer, Expedition, Edge, Chevy Tahoe, Suburban wel heel prettig vonden rijden
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht