Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur via www.usareisen.de deel 2
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Autohuur via www.usareisen.de deel 2
Ik ook, de 28ste weten we meer 
Rob, hebben jullie het super inklusief pakket genomen?Rob schreef:Wij hebben voor eind van de maand de Jeep Liberty gehuurd, ik zal half december posten of dat te doen is voor een rondreis.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- cadarora
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik zat ook met smart te wachten op de prijzen van usareisen.de, zij vallen mij ook heel erg tegen. Wie heeft ervaring met Dollar? Tot nu toe heb ik altijd gehuurd bij Alamo en National via usareisen. Dollar komt als voordeligste uit de bus. Sunnycars en Alamo.co.uk vallen bij mij af omdat ze nog duurder zijn dan usareisen.
Ramona
Ramona
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
http://www.cadarora.com
-
Gijs&Kelly
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hmm wij zitten te twijfelen tussen de SUV en de Minivan. Zijn met 4 volwassenen. Het gaat ons 1) om kofferbakruimte en 2) om groundclearance om ook eens een klein zandweggetje te kunnen rijden.
Dollar heeft als SUV de Jeep Grand Cherokee (1074 super inclusive)
Alamo heeft als SUV de Chevy Equinox (1059 super inclusive)
Qua Minivans:
Dollar: Dodge Caravan (969 super inclusive)
Alamo: Dodge Caravan (1109 super inclusive)
Wat is wijsheid? We kunnen niet echt inschatten wat het beste voor ons is.
Het gaat trouwens om Las Vegas - San Francisco one way verhuur.
Dollar heeft als SUV de Jeep Grand Cherokee (1074 super inclusive)
Alamo heeft als SUV de Chevy Equinox (1059 super inclusive)
Qua Minivans:
Dollar: Dodge Caravan (969 super inclusive)
Alamo: Dodge Caravan (1109 super inclusive)
Wat is wijsheid? We kunnen niet echt inschatten wat het beste voor ons is.
Het gaat trouwens om Las Vegas - San Francisco one way verhuur.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wat is wijsheid? We gaan eerst een aantal dagen naar New York, en op de dag van vertrek uit de stad huren we een auto. Kunnen we dan beter toch een auto huren vanaf het vliegveld (meer keus), of een lokatie in Manhatten (dichterbij)? We hebben nogal een nare ervaring gehad in San Fransisco bij een lokatie in de stad zelf (Alamo). Eerst een lange rij waardoor we 2 uur in een rij hebben staan wachten. En eenmaal aan de beurt was er geen minivan beschikbaar. Moesten we wachten tot er een auto van het vliegveld kwam, na wat stennis werden we naar een andere lokatie gebracht waar één minivan stond. Volgens hen kwam dit omdat mensen de auto vroeger ophalen als ze gereserveerd hebben, maar dan moet je de auto dus nog niet meegeven.
-
laanvdj
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Monique
Wij hadden in NY bij Alamo geboekt, deze lag achter ons hotel. Je had hier geen keus. Auto werd naar buiten gereden en thats it.
Konden niet uitzoeken. Was ook maar een kleine garage. Wij vertrokken op een zaterdag, dus erg rustig in Manhattan. Op een doordeweekse dag is dit een heel ander verhaal.
marina
Wij hadden in NY bij Alamo geboekt, deze lag achter ons hotel. Je had hier geen keus. Auto werd naar buiten gereden en thats it.
Konden niet uitzoeken. Was ook maar een kleine garage. Wij vertrokken op een zaterdag, dus erg rustig in Manhattan. Op een doordeweekse dag is dit een heel ander verhaal.
marina
-
laanvdj
- Amerikakenner
Wij hadden vorig jaar 2 auto's via Usareisen bij Dollar.cadarora schreef:Ik zat ook met smart te wachten op de prijzen van usareisen.de, zij vallen mij ook heel erg tegen. Wie heeft ervaring met Dollar? Tot nu toe heb ik altijd gehuurd bij Alamo en National via usareisen. Dollar komt als voordeligste uit de bus. Sunnycars en Alamo.co.uk vallen bij mij af omdat ze nog duurder zijn dan usareisen.
Ramona
Wij hadden de gratis VIP-card aangevraagd. Dus geen lange wachtrijen, geen verkooppraatjes en op beide auto's een gratis upgrade.
Wij waren erg tevreden over Dollar, dit was in Orlando
gr
marina
Ik dacht na 't lezen van jullie berichtjes dat de prijzen voor de zomer er al op zouden staan bij usareisen, maar ik kreeg de volgende melding:
Preise für den Sommer 2011 (Anmietungen ab 01.04.2011) vorraussichtlich ab Mitte November 2010 buchbar.
- meijdj
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Vreemd. De prijzen voor zomer 2011 zijn nu wel degelijk beschikbaar op usareisen. "Sommer 2011 jetzt buchbar!" schreeuwt de site bij mij.
Misschien de cache van je browser o.i.d. ?
Misschien de cache van je browser o.i.d. ?
Misschien omdat ik 'n auto in Canada nodig heb?
- meijdj
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik zie ook gewoon prijzen voor Canada. Heb gekeken voor een auto in juli 2011, ophalen in Vancouver en inleveren in Calgary en dat gaat gewoon...
Enige waarbij ik de melding die je aangeeft tegenkom, is bij een camper van Road Bear.
Wat zoek je precies?
Enige waarbij ik de melding die je aangeeft tegenkom, is bij een camper van Road Bear.
Wat zoek je precies?
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Met vier personen zou ik kiezen voor de mini-van.damzkie schreef:Hmm wij zitten te twijfelen tussen de SUV en de Minivan. Zijn met 4 volwassenen. Het gaat ons 1) om kofferbakruimte en 2) om groundclearance om ook eens een klein zandweggetje te kunnen rijden.
>>>knip<<<
Ik zoek ophalen in Vancouver op 8 aug en inleveren in Calgary op 7 sept. Verder dan dat kwam ik nog niet, maar ik zoek 'n midsize SUV.meijdj schreef:Ik zie ook gewoon prijzen voor Canada. Heb gekeken voor een auto in juli 2011, ophalen in Vancouver en inleveren in Calgary en dat gaat gewoon...elninjoo schreef:Misschien omdat ik 'n auto in Canada nodig heb?
Wat zoek je precies?
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Het valt me tegen. die prijs bij USAreisen!
Ik heb even zitten shoppen voor de mid-size SUV. 19 dagen, juni 2011, ophalen in Las vegas.
Alamo.nl: €659,50
Eautohuur: €618,69
Ebookers: €573,75
Alamo.de: €524,26
Ik heb even zitten shoppen voor de mid-size SUV. 19 dagen, juni 2011, ophalen in Las vegas.
Alamo.nl: €659,50
Eautohuur: €618,69
Ebookers: €573,75
Alamo.de: €524,26
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Ik vind de prijzen voor mij wel oké. Voor de periode van 1/7 - 28/7 betaal ik € 802 voor de IW-klasse bij alamo van SFO naar DEN (super-spar-plus). Dat is zowat evenveel als vorig jaar, toen betaalde ik € 742 voor 25 dagen. Heb maar meteen geboekt 
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
TIP! Ik heb net een offerte binnen van Eautohuur. Zij gaan gewoon onder de prijs van USA-reisen!
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
dats is geweten, maar zij rekenen wel drop-off kosten aan. dus voor mij blijft usareisen de goedkoopstebrampo schreef:TIP! Ik heb net een offerte binnen van Eautohuur. Zij gaan gewoon onder de prijs van USA-reisen!
-
laanvdj
- Amerikakenner
Dit is niet van toepassing in Californie.
Het staat er wel bij maar nadat ik contact had opgenomen en zei dat dit niet gold voor CA evenals een extra bestuurder betalen, kreeg ik een fikse korting.
Toen ik hier niet gelijk op reageerde kreeg ik nog een link met nog eens 15% korting.
gr
marina
Het staat er wel bij maar nadat ik contact had opgenomen en zei dat dit niet gold voor CA evenals een extra bestuurder betalen, kreeg ik een fikse korting.
Toen ik hier niet gelijk op reageerde kreeg ik nog een link met nog eens 15% korting.
gr
marina
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Wachten wordt dus beloond!laanvdj schreef: Toen ik hier niet gelijk op reageerde kreeg ik nog een link met nog eens 15% korting.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 26237 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties