Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Auto huren
En dan zeker zo bij de valet van Wynn voor komen rijden.

Jaaaaaaa!
Harry, jij begrijpt mij.
Ik zal je vertellen, wij hadden ooit een economy geboekt in de hoop dat wij wel een upgrade zouden krijgen. Maar die upgrade kwam niet en we waren te moe om te onderhandelen. Kregen een soort Kia Picanto achtig geval mee, zonder deurvergrendeling en met van die draaidingen voor de ramen. Leverden hem in bij de valet van Wynn, die waarschijnlijk net een ferrari of een bentley had geparkeerd. Hij moest er ook heel erg om lachen, zeker toen ik hem met veel bravoure een extra dollar gaf en zei "take good care of her, she's special!".
Het arme ding begon te schudden als wij harder dan 60 mijl per uur reden.
Harry, jij begrijpt mij.
Ik zal je vertellen, wij hadden ooit een economy geboekt in de hoop dat wij wel een upgrade zouden krijgen. Maar die upgrade kwam niet en we waren te moe om te onderhandelen. Kregen een soort Kia Picanto achtig geval mee, zonder deurvergrendeling en met van die draaidingen voor de ramen. Leverden hem in bij de valet van Wynn, die waarschijnlijk net een ferrari of een bentley had geparkeerd. Hij moest er ook heel erg om lachen, zeker toen ik hem met veel bravoure een extra dollar gaf en zei "take good care of her, she's special!".
Het arme ding begon te schudden als wij harder dan 60 mijl per uur reden.
-
stephanjolanda
- Amerika-ontdekker
Hey allen,
Bedankt voor alle reacties, na lang twijfelen hebben we een auto geboekt bij Sunny cars, het lijkt duurder maar er zit veel in. Zo hoeven wij geen extra bestuurder te boeken waar je normaal ook aardig wat voor betaald.
Collega's van mij hebben hier zeer goede ervaringen mee dus ik vind het prima.
Wil ook niet op 50 euro bezuinigen als je achteraf een hoop problemen hebt gehad..
Ik vind het prima, de reis komt steeds dichter bij en we hebben er onwijs zin in.
Gister nog via Priceline.com een hotel geboekt in Las Vegas, dit had ik niet helemaal handig aangepakt, maar goed.
Slapen nu de eerste nacht in het Hard rock hotel, prima verhalen over gelezen..
We hebben nog meer dagen daar dus moet goed komen
..
Gr Jolan&Stephan
Bedankt voor alle reacties, na lang twijfelen hebben we een auto geboekt bij Sunny cars, het lijkt duurder maar er zit veel in. Zo hoeven wij geen extra bestuurder te boeken waar je normaal ook aardig wat voor betaald.
Collega's van mij hebben hier zeer goede ervaringen mee dus ik vind het prima.
Wil ook niet op 50 euro bezuinigen als je achteraf een hoop problemen hebt gehad..
Ik vind het prima, de reis komt steeds dichter bij en we hebben er onwijs zin in.
Gister nog via Priceline.com een hotel geboekt in Las Vegas, dit had ik niet helemaal handig aangepakt, maar goed.
Slapen nu de eerste nacht in het Hard rock hotel, prima verhalen over gelezen..
We hebben nog meer dagen daar dus moet goed komen
Gr Jolan&Stephan

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als je voor een Gold/Platinum/All Inclusive pakket kiest dan zit de extra bestuurder er ook bij. Maar als je er tevreden over bent dan is het goed toch?stephanjolanda schreef:Hey allen,
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 7132 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-