Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Contract omzetten bij USA-Reisen.de
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Contract omzetten bij USA-Reisen.de
USA reisen heeft net gemaild dat het wel kan, maar geld gaat kosten.
Gisterenavond heeft mijn man zijn baas nog gebeld en hij kon gelukkig vandaag later beginnen (hij had eigenlijk om 8.00 uur al op zijn werk moeten zijn vanwege een belangrijke meeting) Maar gelukkig heeft zijn baas begrip voor de situatie en hebben ze de meeting verschoven.
Hij is nu naar de gemeente om een spoed rijbewijs aan te vragen. Ik hoop dat het gaat lukken, meestal duurt dat 2 dagen. We vertrekken donderdag heel erg vroeg naar Schiphol. Dus woensdag moet die dan klaar zijn
Gisterenavond heeft mijn man zijn baas nog gebeld en hij kon gelukkig vandaag later beginnen (hij had eigenlijk om 8.00 uur al op zijn werk moeten zijn vanwege een belangrijke meeting) Maar gelukkig heeft zijn baas begrip voor de situatie en hebben ze de meeting verschoven.
Hij is nu naar de gemeente om een spoed rijbewijs aan te vragen. Ik hoop dat het gaat lukken, meestal duurt dat 2 dagen. We vertrekken donderdag heel erg vroeg naar Schiphol. Dus woensdag moet die dan klaar zijn
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Hopen dat het lukt, en anders hoef je je echt geen zorgen te maken hoor.
Alvast hele prettige vakantie toegewenst
.
Alvast hele prettige vakantie toegewenst
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ja het gaat wel lukken US Fanboy, woensdag kan die hem ophalen (was een duur geintje overigens). Hij zal toch degene zijn die het vaakst rijdt.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Nogmaals alvast hele prettige vakantie.
Nog wat info betreffende extra berijders van een huurvoertuig in de States :
In de staat Californie hoef je niets extra's te betalen (en het gaat dus om in welke staat je de auto huurt).
In de staat New York is de toeslag max. $ 3 per dag.
In de staat Nevada is de toeslag max. $ 10 per dag met een max. van $ 50 over de hele verhuurperiode.
Bij Budget en Avis hoef je als echtgenoot/echtgenote geen toeslag te betalen.
Laat even je ANWB-pas zien. Die zijn net als AAA lid van de FIA en je kunt gebruik maken van kortingen en regelingen van AAA (misschien niet allemaal maar wel een hoop. Ik weet niet of dit er 1 van is)
Nog wat info betreffende extra berijders van een huurvoertuig in de States :
In de staat Californie hoef je niets extra's te betalen (en het gaat dus om in welke staat je de auto huurt).
In de staat New York is de toeslag max. $ 3 per dag.
In de staat Nevada is de toeslag max. $ 10 per dag met een max. van $ 50 over de hele verhuurperiode.
Bij Budget en Avis hoef je als echtgenoot/echtgenote geen toeslag te betalen.
Laat even je ANWB-pas zien. Die zijn net als AAA lid van de FIA en je kunt gebruik maken van kortingen en regelingen van AAA (misschien niet allemaal maar wel een hoop. Ik weet niet of dit er 1 van is)