Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bijzet/tentje bij camper
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Bijzet/tentje bij camper
@ greetje,
Ik zoek er iedere vakantie naar maar helaas vind ik ze zelden.
Op alle reizen een paar slangen gezien maar mijn eerste scorpioen moet ik nog steeds tegen komen.
Ik zoek er iedere vakantie naar maar helaas vind ik ze zelden.
Op alle reizen een paar slangen gezien maar mijn eerste scorpioen moet ik nog steeds tegen komen.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Bijzet/tentje bij camper
Ik kan je maar één goede tip geven als je een tentje koopt en dat is dat je er op moet letten dat je een kuiptentje neemt, dus niet met een los grondzeil o.i.d. Zo'n kuiptent is helemaal afgesloten en er kan geen beest(je) in. De bovenkant van het tentje is meestal aan twee zijden van gaas (voor de ventilatie) en er gaat nog een los dakzeiltje overheen voor de inkijk. Zijn wij in warme (woestijn) gebieden (bijv. Death Valley) laten wij dit dakzeiltje 's nachts eraf voor meer frisse lucht. Als het donker is ziet toch niemand je en anders maar wel.....
Beesten(jes) kun je in principe overal tegenkomen, maar wij hebben daar nog nooit problemen van ondervonden. Zorg dat je geen afval en/of etensresten buiten hebt staan waar eventuele beesten op af kunnen komen. In relevante parken vind je overal bearlockers waar je eventueel afval of anderszins in moet doen. Houd je aan de voorschriften die je eventueel krijgt m.n. in de parken en gebruik je verstand, dan hoef je nergens last van te hebben.
Marjan

Beesten(jes) kun je in principe overal tegenkomen, maar wij hebben daar nog nooit problemen van ondervonden. Zorg dat je geen afval en/of etensresten buiten hebt staan waar eventuele beesten op af kunnen komen. In relevante parken vind je overal bearlockers waar je eventueel afval of anderszins in moet doen. Houd je aan de voorschriften die je eventueel krijgt m.n. in de parken en gebruik je verstand, dan hoef je nergens last van te hebben.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1667 Weergaves