Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wel of niet overstappen
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Wel of niet overstappen
Anderhalf uur is in principe wel haalbaar, daar zou ik persoonlijk niet over zweten.
Het langst wat ik ooit heb gewacht bij immigratie en douane is 60 minuten geweest,afgelopen Mei in Houston, en dat kwam omdat er 4 vliegtuigen uit Europa zo'n beetje tegelijk aankwamen.(en ik had maar 50 minuten om over te stappen)
Het langst wat ik ooit heb gewacht bij immigratie en douane is 60 minuten geweest,afgelopen Mei in Houston, en dat kwam omdat er 4 vliegtuigen uit Europa zo'n beetje tegelijk aankwamen.(en ik had maar 50 minuten om over te stappen)
Re: Wel of niet overstappen
Bij ons in het vliegtuig werd gevraagd of iedereen nog even wilde blijven zitten bij aankomst, zodat de mensen die een vlucht moesten halen er eerst uit konden. Ik zou het dus even aan de crew melden. Succes!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1210 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi