Yep, op de meeste grotere luchthavens waar Delta op vliegt staan ze. Ik was gisteren in Boston en daar kon je ook gewoon naar een Delta-kiosk. Op Schiphol moet je voor Delta overigens naar de KLM kiosken bij de incheckbalies naar Amerika. Het zijn partner binnen SkyTeam en ze werken op dit gebied nauw samen. Ik kreeg de laatste twee keren zelfs mijn Delta tickets op KLM-papier.headhunterke schreef:Gisteren op het nieuws gehoord dat er op Zaventem wel al onbemande check-in balies staan.
Maar of ze ook voor Delta zo eentje hebben weet ik niet.
In Atlanta en JFK is dat wel het geval dacht ik.
Dus het is gewoon je ticket en reispas inscannen, dacht ik he...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
online inchecken bij delta airlines
- Bandido
- Amerika-expert
Re: online inchecken bij delta airlines
"Keep Georgia On Your Mind"
Wij hebben met US Airways wel gemerkt hoe prettig vooraf inchecken was: we mochten de rij voor economy verlaten en aansluiten bij de businessclass-passagiers. Geen rij, met 5 minuten klaar! Standaard procedure bij hen! :dance:
Wellicht dus afhankelijk van de maatschappij of er wel of geen voordelen zijn. Wij vliegen maandag met Delta... ik hoop echt dat we online in kunnen checken!
Ik vraag me af: als ik reserveer, ga ik altijd voor raamplaatsen. Is het nou zo dat als ik laat incheck (1 uur van tevoren door vertraging met ov ofzo) ze die plaatsen kunnen vergeven? Dat we ineens ergens middenin een rij worden gezet? Hoe 'vast' zijn de plaatsen die je uitkiest met boeken?
Wat ik wel vreemd vond, was dat wij op de vlucht van Atlanta naar LAX a.s maandag ineens een andere plaats toegewezen kregen. Ze hebben ons daarover geinformeerd per e-mail. Dag raamplaatsen en hallo-midden-in-de-rij-plaatsen. Ging ik online kijken, was het halve vliegtuig nog leeg
Toen heb ik ons maar andere raamplaatsen toebedeeld 
Wellicht dus afhankelijk van de maatschappij of er wel of geen voordelen zijn. Wij vliegen maandag met Delta... ik hoop echt dat we online in kunnen checken!
Ik vraag me af: als ik reserveer, ga ik altijd voor raamplaatsen. Is het nou zo dat als ik laat incheck (1 uur van tevoren door vertraging met ov ofzo) ze die plaatsen kunnen vergeven? Dat we ineens ergens middenin een rij worden gezet? Hoe 'vast' zijn de plaatsen die je uitkiest met boeken?
Wat ik wel vreemd vond, was dat wij op de vlucht van Atlanta naar LAX a.s maandag ineens een andere plaats toegewezen kregen. Ze hebben ons daarover geinformeerd per e-mail. Dag raamplaatsen en hallo-midden-in-de-rij-plaatsen. Ging ik online kijken, was het halve vliegtuig nog leeg
2005: Rondreis LA-SF-Yosemite-LV-Zion-Bryce-GC-Sedona-Phoenix-LA
2007: LV-Phoenix
2008: LV-Zion-Bryce-Page-Antelope-GC-Sedona-LV
2009: *Honeymoon* LA-Monterey-SF-Humboldt Redwoods-Sacramento-Yosemite-LA
Dat is raar
Wij gaan met Delta airlines en hebben ook online onze plaatsen uitgekozen . Nu vinden wij toch niet meer hoe we dat gedaan hebben zeker !!
Kan iemand me dat nog eens uitleggen ?
Wij gaan met Delta airlines en hebben ook online onze plaatsen uitgekozen . Nu vinden wij toch niet meer hoe we dat gedaan hebben zeker !!
Kan iemand me dat nog eens uitleggen ?
Ga naar Delta.com, "traveling & check in" en vervolgens "itineraries & Check-in" .
Klik op "Confirmation number" en vul de gegevens in. Je krijgt dan een overzicht van je boeking en onder "cabin & class" staat "Your seating". Als je daarop klikt, kun je zien waar je zit en eventueel een andere plaats kiezen.
Veel succes!
Klik op "Confirmation number" en vul de gegevens in. Je krijgt dan een overzicht van je boeking en onder "cabin & class" staat "Your seating". Als je daarop klikt, kun je zien waar je zit en eventueel een andere plaats kiezen.
Veel succes!
2005: Rondreis LA-SF-Yosemite-LV-Zion-Bryce-GC-Sedona-Phoenix-LA
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik heb onze stoelen ook reeds laten vastleggen.
Zo hebben we niet de rotste plaatsen op het vliegtuig ;p
Zo hebben we niet de rotste plaatsen op het vliegtuig ;p
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Bedankt , ik zal nog eens gaan kijken se 
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Mijn man heeft net een ticket geboekt naar Denver voor volgend jaar bij Delta via Connections.be, hij heeft meteen met het confirmation number de stoelen vastgelegt.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Yep, ik heb ook vandaag geboekt; en gelijk stoelen vastgelegd, KLM nummer toegevoegd, etc
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Heb ik ook gelijk gedaan van zodra ik het nummer had.Harry schreef:Mijn man heeft net een ticket geboekt naar Denver voor volgend jaar bij Delta via Connections.be, hij heeft meteen met het confirmation number de stoelen vastgelegt.
Maar weet iemand of die stoelen echt 100% zeker van jou zijn, of er toch nog een mogelijkheid is dat je alsnog een andere plek toegewezen krijgt?
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik vastgelegde stoelen niet gekregen heb, maar het schijnt in uitzonderlijke gevallen wel eens voor te komen.
Hier lukt het van geen kanten pfffffHarry schreef:Mijn man heeft net een ticket geboekt naar Denver voor volgend jaar bij Delta via Connections.be, hij heeft meteen met het confirmation number de stoelen vastgelegt.
Wat vullen jullie in bij ' confirmation ' ? Wij vullen hier in wat er bij ons op de tickets staat maar het lukt niet hoor !!
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van Connections hebben we een code gekregen om je trip te bekijken bij "view my trip", daar staat de boekingscode van Delta (is dus een andere dan de code van Connections), en via die code in combinatie met de voor en achternaam kunnen wij inloggen en de stoelen aanpassen, Frequent flyernummer toevoegen enz....
We gaan het nogmaals proberen
- MattRob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ook niet (of andersom, wel zo nu en dan een upgrade naar bv business class gekregen), maar 100% is het dus niet.Harry schreef:Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik vastgelegde stoelen niet gekregen heb, maar het schijnt in uitzonderlijke gevallen wel eens voor te komen.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Het lukt niet hoorGerd schreef:We gaan het nogmaals proberen
- MattRob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Morgen dan nog maar eens proberen, op de manier die Harry aangeeft (nummer van connections invullen op viewtrip.com; daar de Delta code (ook 6-letters/cijfers) uithalen en bij delta.com inchecken met je voor- en achternaam en de Delta code), misschien dat systeem even uit de lucht is. Kan je je boeking wel vinden bij viewtrip.com; oftewel connections heeft je boeking wel echt doorgevoerd ? En zie je dan daar ook de Delta boekingscode ?
MattRob , ik begrijp het niet goed . Wat bedoel je met dat nr van connections ?
We gaan het morgen nog eens proberen want het lukt nu toch niet . Ons zitjes liggen al vast . We wisten alleen niet meer hoe we er moesten ingeraken . Online inchecken willen we ook wel natuurlijk . Hopelijk lukt dat wel .
We gaan het morgen nog eens proberen want het lukt nu toch niet . Ons zitjes liggen al vast . We wisten alleen niet meer hoe we er moesten ingeraken . Online inchecken willen we ook wel natuurlijk . Hopelijk lukt dat wel .
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Gerd, kijk eens in dit topic. Daar zie je precies waar je het nummer van Connections kunt vinden.Gerd schreef:MattRob , ik begrijp het niet goed . Wat bedoel je met dat nr van connections ?
- MattRob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Haha ! Ik zie nu dat Gerd misschien wel helemaal niet bij Connections geboekt heeft; dat hebben wij hem een beetje aangepraat
! Ze wist alleen niet meer hoe ze haar reservering in kon komen.
Nogmaals, voor de zekerheid dan. Normaal gesproken kan je op delta.com bij itineraries & Check-in je boekingscode plus voor- en achternaam intikken. Dan kom je in je eigen reisoverzicht, kan je stoelen aanpassen, etc. Dag voor vertrek kan je dan dus inchecken op diezelfde pagina.
Als je boekingscode niet werkt, kan het zijn dat je niet de Delta boekingscode hebt, maar een 'algemene' boekingscode van je reisbureau. Als dat zo is, moet je via viewtrip.com dit boekingsnummer intikken en daar de Delta boekingscode uithalen. Die wordt genoemd in het hoofdscherm als je ingelogd bent. Die kan je dan op de delta.com website gebruiken. Hopelijk werkt dit
Nogmaals, voor de zekerheid dan. Normaal gesproken kan je op delta.com bij itineraries & Check-in je boekingscode plus voor- en achternaam intikken. Dan kom je in je eigen reisoverzicht, kan je stoelen aanpassen, etc. Dag voor vertrek kan je dan dus inchecken op diezelfde pagina.
Als je boekingscode niet werkt, kan het zijn dat je niet de Delta boekingscode hebt, maar een 'algemene' boekingscode van je reisbureau. Als dat zo is, moet je via viewtrip.com dit boekingsnummer intikken en daar de Delta boekingscode uithalen. Die wordt genoemd in het hoofdscherm als je ingelogd bent. Die kan je dan op de delta.com website gebruiken. Hopelijk werkt dit
Laatst gewijzigd door MattRob op 15 aug 2009, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat zou natuurlijk kunnen, ik ging er maar vanuit dat ALLE Belgen bij Connections boeken. 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4674 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 5 Reacties