Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vliegticket via Connections goedkoop?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: vliegticket via Connections goedkoop?

Bericht door RiverCola »

YES!!! We hebben zojuist onze vluchten geboekt via connections!!! Een paar dagen geleden was de prijs wel zo'n 80 euro goedkoper dus vandaar maar direct geboekt (misschien gaan de prijzen weer omhoog??).

Op 16/07 van A'dam naar NY, terug op 05/08 vanaf LA, met een binnenlandse vlucht van NY naar Denver voor 795,- pp excl. verzekeringen. Hadden we deze vluchten via een andere organisatie geboekt dan waren we zo'n 1100 a 1200 euro kwijt geweest.

Ik ben blij :D
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

Wij net ook...van Brussel naar Salt Lake City op 28-9 en terug van Las Vegas - Brussel op 20-10...

VOOR € 250,- PER PERSOON!!! Kijk, dat noem ik een koopje...:)
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

trapson schreef:Net even gekeken wat onze vlucht zou doen via connections.
Maar het scheelt MAXIMAAL 166 euro met 2 personen en dan via british airways en 1 overstap in london. Nu voor 166 euro duurder vliegen we rechtstreeks en met KLM. dus scheelt het in mijn geval niet zo heel veel en zonder overstap had onze voorkeur !
Maar dat is dus niet het voordelige United Airlines tarief, daar was je waarschijnlijk dan al te laat voor :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Fender75 schreef: VOOR € 250,- PER PERSOON!!! Kijk, dat noem ik een koopje...:)
Dat is echt goedkoop zeg .... :beerchug:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

Ik had eerst een vlucht van BU naar LV en dan terug vanaf SF naar BU, dat kostte net nog 430, euro. Toen keek ik of Salt Lake City geen optie was om te vertrekken...ik heb ze maar gelijk vastgelegd :)

Scheelt echt belachelijk veel, zondag nog zitten zoeken via cheapflight, goedkoopste was toen €. 750 per persoon! We moeten wel 1 x overstappen, maar daar heb ik graag 500 euro voor over..:)

Mijn dag is goed!! Nu nog een goedkope huurauto, scheelt ook enorm veel via usareisen. Kan nu een midsize SUV huren voor 3 weken voor 500 euro...Mhmmmm :beerchug: :dance:
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Ik ben ook al een paar dagen aan het kijken. Op verschillende radio's lopen spotjes dat Connections goedkopere vluchten aanbiedt.

Voor verschillende routes blijkt US Arways en United Airlines goedkoop te zijn. Iemand ervaringen met deze maatschappijen? Wat zijn de verschillen met American Airlines of Delta Airlines ?

bedankt,
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Zou zo even geen verschillen weten tussen Delta en United.
We hebben met allebei gevlogen.
bompa
Amerikafan

Bericht door bompa »

kijk toch eens naar het type vliegtuig

ik vind Boeing 777 versus 757-200 toch wel een groot verschil qua komfort
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik begrijp je punt, al vliegt Delta ook vaak met nieuwe 767 (volgens mij) en het entertainment systeem van Delta is erg goed (al vaak uitgeroepen tot een van de beste). Wij vlogen eind december overigens met een 757 heen en terug vanaf Brussel naar JFK en we waren eigenlijk super tevreden (ondanks dat we vooraf dachten dat het wellicht tegen kon vallen met de 'oudere' 757). Ook hier weer het super entertainment systeem (met veel goede en nieuwe films, spelletjes, etc). Dus eigenlijk wat ons betreft prima. Ook een goede service.

Ik heb overigens (nog) geen ervaring met United, maar wel met de 777 (van KLM). Dat is inderdaad ook een prachtig vliegtuig. Maar moet zeggen dat er absoluut niets mis was met Delta, zowel op het gebied van comfort, entertainment als service. Ik ben daar eigenlijk altijd erg tevreden over (en ik heb aardig wat miles gevlogen met ze de afgelopen 3 jaar; overigens wel zoveel mogelijk geprobeerd vluchten te krijgen met de nieuwe toestellen; dat is vaak via Atlanta overstaps).
Steppie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Steppie »

Ik heb vorige week mijn tickets geboekt via Connections.

Op 22/07 van Brussel naar San Diego.
Op 09/08 van Phoenix naar Brussel.

We vliegen met UA en betalen 535 Euro, alles inclusief.
sjoerd
Amerika-ontdekker

Bericht door sjoerd »

Mijn ervaring is, dat je altijd met connections.be moet bellen, komen ze meestal met zeer gunstige tarieven die tientallen tot soms wel meer dan honderd euro p.p. lager zijn dan de tarieven die je via hun website krijgt!!
Sjoerd
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

Crap, ik heb net mijn stoelen vastgelegd voor onze vliegreis met United, en ik zie dat ik op de heenweg 2x moet overstappen!! We vliegen van Brussel naar Salt Lake City, maar ik moet eerst overstappen in Washington DC, en daarna weer in Chicago.

Volgens mij was dit eerst niet, maar is dit tussentijds gewijzigd. Kan dat?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Er zijn geen non-stop vluchten tussen Washington en Salt Lake city met United, dat gaat dus altijd met een overstap in Chicago of Denver, ook zijn er geen non-stop vluchten tussen Brussel en Chicago met United, dus ik vermoed dat je bij de boeking al 2 overstappen hebt moeten maken, de vlucht tussen Brussel en Chicago staat onder één vluchtnummer, maar met een plane change in Washington, misschien dat daar de verwarring zit?
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

Inderdaad, het was mij helemaal niet opgevallen! Oftewel, we moeten overstappen in Washington, en in Chicago? Als dat maar goed gaat met de bagage...
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Ik heb gisteren bij connections.be een ticket geboekt naar San Francisco van 7 juli t/m 24 juli!! Prijs? 650 euro! Overal waar we keken lag de prijs rond de 1000 euro. Soms zat er een ticket van 918 euro ofzo tussen maar veel tickets waren gewoon duurder dan 1000 euro. Toen ik dit topic zag ben ik gaan kijken op connections.be en daar stond een ticket tussen van 650 euro! Volgens mij is dat een actie ofzo, want als ik zoek op LA bijvoorbeeld dan staat er ook een ticket bij van precies dezelfde prijs. Al die goedkope vluchten zijn trouwens van United. En het kan mij niet schelen als het minder comfortabel is, ben maar een arme student dus dan wil ik voor 300 euro goedkoper best even krap zitten;)
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

De actie loopt al even en de heel goedkope tickets zijn er allemaal al uit.
Het is in ieder geval een mooie prijs voor het hoogseizoen.
Maar waarom zou United een minder comfortabel zijn?
Magnolia87
Amerikakenner

Annie schreef:De actie loopt al even en de heel goedkope tickets zijn er allemaal al uit.
Maar waarom zou United een minder comfortabel zijn?
Nee geen idee of United minder comfortabel is hoor, maar ik bedoel alleen te zeggen dat ALS het minder comfortabel is, dat ik dat er dan graag voor over heb zeg maar.

Ik heb net even gekeken, en het ticket dat ik gisteren geboekt heb is nu een euro duurder, haha.

We hebben trouwens op de terugweg wel maar 1 uur overstaptijd (57 minuten precies)......in Washington. Als ons vliegtuig dus vertraging heeft zijn we screwed! Iemand ervaring met maar 1 uur overstaptijd?
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik denk dat je dat wel moet kunnen redden! United vluchten van SFO naar IAD komen in Concourse C binnen, en laat de United vlucht naar Amsterdam ook vanuit die concourse vertrekken :) Dus gewoon vanuit de gate van je eerste vlucht naar de volgende lopen, geen security etc :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Magnolia87
Amerikakenner

Oooh oke, mooi! Ja het moet ook wel te redden zijn, anders gaan ze natuurlijk niet die vluchten aanbieden, kost hen alleen maar geld als iedereen z'n vliegtuig mist! (toch? :P )
** Opmerking moderator:
Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd.
Lees a.u.b. Het quoten (citeren) van andere berichten:
viewtopic.php?f=1&t=17691
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Haha in principe bieden ze vanuit de luchtvaartmaatschappij zelf altijd connecties aan die te halen zijn, maar als er een partij tussen komt (in dit geval Connections) wil het nog wel eens voorkomen dat er een onmogelijke connectie tussen sluipt. Maar goed, daar ben je tegen beschermt: je boekt een itinary en United moet jou dus naar Amsterdam brengen :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer