Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dodge Durango of Chevy Equinox
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Dodge Durango of Chevy Equinox
Welke kant de achterklep/deur opgaat boeit niet zo. Ik kan mij niet meer herinneren wat de laatste keer was dat ik ben wezen file parkeren een goed achterklep gaat omhoog en heeft ook een aparte opening van alleen het glas om het kleine prut naar binnen te gooien. handig bij het boodschappen doen.
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Zoals ik al zei heb ik een klasse FFAR full size SUV geboekt bij Alamo, ze stellen als voorbeeldwagen de Durango.
Ik vertrek in San Fransisco, weet er iemand welke wagen ze daar meestal aanbieden en of je daar, eventueel met een betaalbare opleg, in een nog grotere SUV kunt buiten rijden ?
Ik vertrek in San Fransisco, weet er iemand welke wagen ze daar meestal aanbieden en of je daar, eventueel met een betaalbare opleg, in een nog grotere SUV kunt buiten rijden ?
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Whaw!!!! De Dogde Durango straalt zoveel meer uit dan de Equinox dat je (zelfs ik van de financiën) niet eens denkt aan het verschil in brandstof. Als wij zo'n auto krijgen weet ik dat zeker dat "mijn" 2 mannen met een bigCoyote schreef:Ik heb beide auto's al een keer mee gekregen zonder dat ik er specifiek om vroeg. Nog enkele foto's van beide auto's.
Marry
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ik zag deze vraag nog open staan:
Roland
Je rijdt rechtstreeks naar Aviation Blvd. Na het inleveren stap je op een shuttlebus en word je direct naar het vliegveld gebracht. Dat is slechts enkele minuten rijden.lsl schreef:Ik ga de auto inleveren in Los Angeles airport, moet je dan eerst stoppen bij Alamo op Aviation Blvd of toch naar de luchthaven zelf rijden ?
Volgens mij is er geen zinnig woord over te zeggen welke auto je meekrijgt, anders niet dan de auto uit een klasse die je gekozen hebt. Ze hebben voor de verschillende klassen zoveel verschillende merken auto's dat nooit met zekerheid te zeggen is welke jij meekrijgt. Jij hebt gekozen voor een Dodge Durango maar houd er dus rekening mee dat de kans heel groot is dat het 'gelijkwaardig' wordt. De Dodge Durango valt onder de Full Size SUV, klasse FFAR. Dat is dus al een behoorlijke auto. Ik weet niet of Alamo nog grotere SUV's heeft. Is ook helemaal afhankelijk van het aanbod op dat moment. Je kunt ook altijd gaan voor de auto die ze je aanbieden en mocht die niet bevallen dat je terugloopt naar de balie voor een andere. Overigens ben ik nog nooit teleurgesteld in de auto die ik meekreeg bij welke verhuurder dan ook.lsl schreef:Ik vertrek in San Fransisco, weet er iemand welke wagen ze daar meestal aanbieden en of je daar, eventueel met een betaalbare opleg, in een nog grotere SUV kunt buiten rijden ?
Roland
Ik heb ook veel interesse in die Dodge Durango.
Ik weet dat het 'of gelijkaardig' is, maar weet jij, of iemand, welke al de modellen zijn, die in deze klasse vallen en meestal meegegeven worden? Dan kan ik eens beetje rondkijken
Ik vertrek vanuit San Francisco.
Alvast bedankt!
Ik weet dat het 'of gelijkaardig' is, maar weet jij, of iemand, welke al de modellen zijn, die in deze klasse vallen en meestal meegegeven worden? Dan kan ik eens beetje rondkijken
Ik vertrek vanuit San Francisco.
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door markro op 08 feb 2009, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Deze zomer in Orlando had ik een Dodge Durango, uiteindelijk $300 meer betaald en weggereden in een Chevy Suburban, dat is zo'n fantastische auto! WoW!
Laatst gewijzigd door Rob op 08 feb 2009, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Interresante foto's van de Dodge Durango !!
Wij willen deze wagen ook huren, maar zijn met 4 volwassenen en 6 a 7 koffers (normaal formaat). We gaan 2 weken reizen tussen San Francisco / La / Las Vegas, weet iemand of dit te doen is qua ruimte!?
Wij willen deze wagen ook huren, maar zijn met 4 volwassenen en 6 a 7 koffers (normaal formaat). We gaan 2 weken reizen tussen San Francisco / La / Las Vegas, weet iemand of dit te doen is qua ruimte!?
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dat is goed te doen qua ruimte. De laatste rij stoelen kunnen neergeklapt worden waardoor een zee aan bagageruimte ontstaat. Wij hebben in 2007 in een Dodge Durango gereden.
Zie dit topic voor foto's: viewtopic.php?f=30&t=13939&p=222176&hilit=dodge+durango#p222176
Zie dit topic voor foto's: viewtopic.php?f=30&t=13939&p=222176&hilit=dodge+durango#p222176
Thanks, dat ziet er goed uit
Kunnen we hem mooi vastleggen voor september via usareisen.de ! Helemaal goed !!
Kunnen we hem mooi vastleggen voor september via usareisen.de ! Helemaal goed !!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ook wij hebben de durango gehad en zijn er heel tevreden over. Inderdaad veel ruimte !
Groetjes,
Carine
Carine
BESTE
GRAAG HAD IK GEWETEN HOEVEEL KM MEN MET 60 DOLLAR ONG AFLEGD MET DE DODGE DURANGO
GRAAG HAD IK GEWETEN HOEVEEL KM MEN MET 60 DOLLAR ONG AFLEGD MET DE DODGE DURANGO
Een Gallon kost naar mijn weten $3.
Dan kijk je even naar de gegevens die @Coyote op de vorige pagina heeft gepost en dan weet je het.....
Dan kijk je even naar de gegevens die @Coyote op de vorige pagina heeft gepost en dan weet je het.....
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Een gallon gas 3 dollar?? Dat was alweer een paar maandjes geleden hoor: http://www.californiagasprices.com/reta ... chart.aspx
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
@ Coppes
Het posten in hoofdletters word gezien als schreewen, misschien de caps lock even uitzetten
@1250
Geen idee op welke planeet jij je brandstof tankt maar in Amerika kan je op dit moment voor ruim onder de $2 per gallon tanken.
Het posten in hoofdletters word gezien als schreewen, misschien de caps lock even uitzetten
@1250
Geen idee op welke planeet jij je brandstof tankt maar in Amerika kan je op dit moment voor ruim onder de $2 per gallon tanken.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt dit jaar leuker tanken dan vorig jaar!

Jullie hebben gelijk.....
Toen ik er in juli was was het echt boven de $3 per gallon!
In NY tijdens kerst was het veel goedkoper volgens mij toen alleen heel weinig tankstations gezien.
In NY tijdens kerst was het veel goedkoper volgens mij toen alleen heel weinig tankstations gezien.
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zeg maar gerust $4, dat komt aardig in de buurt bij wat ik betaalde vorig jaar Juli.
En vaak nog over de $4
En vaak nog over de $4
Crisis ? What Crisis ?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heerlijk zo'n nederlandse meningYeehaw schreef:Ahhh, klep gaat de goede kant op. Dus ik neem aan dat die klep in Japan andersom draait......en als ik van de stoep af stap met mijn boodschappen moet ik dus eerst half op de weg gaan staan om die klep te openen. Lekker veilig! Onveilig en onhandig dus nog steeds.
Ik woon hier bijna 13 jaar en ik kan mij de laatste keer niet herinneren dat ik bijvoorbeeld heb moeten file parkeren.
In andere woorden langs de stoep geparkeerd hebben.
Ik wil hiermee zeggen dat het in amerika weinig boeit welke kant ie opdraait als je 99 van de 100 keer gewoon in een parkeerhaven staat :doublethumb:
Och jullie verwende Amerikanen....... 
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
En toch moet je dan eigenlijk even checken of je informatie klopt. Ik merk in verschillende topics dat je 'iets hebt gehoord' of 'denkt toch dat het zo wel zal zijn'. Je kan mensen daar mee op het verkeerde been zetten en dat is jammer.1250 schreef:Jullie hebben gelijk.....
Je bedoelt het ongetwijfeld goed en je bent zeker niet de beroerdste om meteen toe te geven dat je ongelijk had, maar soms is het ook wel leuk om eerst even te googlen als je dingen niet zeker weet of eens even terug te kijken op het forum hoe iets ook alweer zat. Ik heb dat vaak hoor, dan weet ik dat erover geschreven is, maar zoek ik het toch nog even op voor de zekerheid.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht