Ik heb het hier al vaak gedeeld met links naar hertz.com waar je het kunt teruglezen, gebruik de zoekfunctie anders even.
Bij betaal later/betalen bij inleveren boekingen is er bij Hertz in de VS geen cancellation fee. Alleen bij vooruitbetaalde boekingen.
Gelieve hier te lezen ;
Bij betaal later/betalen bij inleveren boekingen is er bij de autoverhuurders in de VS geen cancellation fee. Alleen bij vooruitbetaalde boekingen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@harryh even off topic, kon het zelf niet direct vinden namelijk. Is dit toevallig ook het geval bij Avis met later betalen?
Kosteloos annuleren bij postpaid geldt ook voor Avis, zoals @bedeve al aangeeft.
Avis gebruikt een enigszins misleidende tekst, want ik lees dat een cancellation fee alleen van toepassing is wanneer je cc was "charged" dus "prepaid":
Cancellation Policy
Our cancellation policies vary, depending on the type of reservation you've made:
Was your credit card charged for the rental at reservation time on avis.com?
If you wish to cancel before your rental pick-up time, you must cancel and request a refund online. Once cancelled, we will credit you within approximately seven business days. Credits will be applied to the same card with which you prepaid. You will incur a $50 processing fee if you choose to cancel a prepaid reservation 24 hours prior to the rental pickup time. If you need to cancel, we will refund the full prepaid amount less a $150 USD processing fee, during the 24 hour period prior to the scheduled pick-up time. If you do not cancel the reservation prior to the time of pick-up and the rental vehicle is not picked up on the rental date, no portion of the prepaid amount will be refunded.
If you return the vehicle before the original return date, you will not be refunded any portion of the payment.
Did you make a reservation without providing credit card information?
If you make a reservation without a credit card and you no longer need to rent, please cancel your reservation as soon as possible before your scheduled pick-up time.
@Elizabeth Henry Ik heb even in de voorwaarden gekeken van de CDP 618583 (Visa) en daar staat dit bij:
‘• De korting zal worden toegepast wanneer u bij het maken van de reservering uw VISA Classic gebruikt en de kortingscode CDP #618583.’
Of dit ook van toepassing is op jouw creditcard, kun je in de voorwaarden lezen. Mocht je deze niet kunnen vinden, mag je me ook wel even de CDP sturen die je gebruikt en wil ik wel even voor je kijken.
Maar heb je geen Amex CDP die je kunt gebruiken die dezelfde korting geeft of zelfs een betere? Dan is je hele probleem opgelost!
Dank je! Ik had de cdp gebruikt die een aantal pagina's terug stond. Het werd me na verder zoeken in de voorwaarden niet geheel duidelijk of ik een juiste Mastercard had, dus heb nu inderdaad verder gezocht naar een andere. Een paar tientjes duurder, maar dan weet ik zeker dat ik goed zit.
Oh , dat zou bij pre-paid zo maar kunnen , maar vwb post-paid huur is het onjuist@bvbal79
Tja geen idee,
Dit is wat ik bij mijn reservering te horen kreeg van hun:
This reservation has a no-show fee, which means you need to add your updated card information to complete the reservation. For the security of your personal information, we do not accept credit card information via chat. Right after this, you need to contact our reservation team at 800-654-3131 and provide your updated card information so that they can confirm your reservation.
Laatst gewijzigd door bvbal79 op 05 mar 2023, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog even voor de zekerheid: is het dan ook mogelijk om mijn boeking te cancelen en die auto vanuit de PC status van mijn man mee te nemen?
Dat is eigenlijk niet mogelijk.
Jouw boeking is voor een specifieke klasse, en die auto staat in de Reserved rij.
Je mag die auto niet meenemen met de klasse C Gold Canopy boeking van je man.
Als er niks interessant in de PC, 5* of Gold rij staat kun je natuurlijk vriendelijk vragen (eventueel met fooi) als ze niks groter hebben.
@bvbal79 ik weet niet waar die informatie vandaan komt, maar Hertz heeft geen no show fee bij postpaid boekingen. In de uitgebreide tekst lees je dat het in de VS niet van toepassing is. Heb het bovendien zelf ervaren.
@Stan.Gobien Toch schreef @HennyCox op 4 oktober 2022 dat hij bij Hertz Las Vegas in de reserved rij een Ford Explorer zag staan en daarmee op de gok naar de exit booth is gereden en die auto zonder probleem meekreeg.
@bvbal79 ik weet niet waar die informatie vandaan komt, maar Hertz heeft geen no show fee bij postpaid boekingen. In de uitgebreide tekst lees je dat het in de VS niet van toepassing is. Heb het bovendien zelf ervaren.
Van de hertz klantenservice medewerker die ik gesproken heb.
Vorig jaar had ik veel plezier aan m'n splinternieuwe Ford Edge waarmee ik in Phoenix de luchthaven verliet (dank u dit topic voor alle tips & tricks). Dit jaar plan ik een reis met aankomst op de luchthaven van Boise, ID. Daar is Ultimate Choice helaas niet beschikbaar. Wat is President's Circle op zo'n Hertz locatie eigenlijk waard?
Ik zie dat je dezelfde vraag de afgelopen maanden herhaaldelijk blijft stellen. Mijn advies als je zo onzeker bent: Maak een postpaid boeking, die kun je altijd nog annuleren. Kijk dan even in de bevestigingsmail, daar staat dit:
Dit jaar plan ik een reis met aankomst op de luchthaven van Boise, ID. Daar is Ultimate Choice helaas niet beschikbaar. Wat is President's Circle op zo'n Hertz locatie eigenlijk waard?
Even bij Hertz kijken en je ziet dat je met een gegarandeerde upgrade het prachtige Snake River stroomgebied kunt inrijden...
Stuur mij een PB !
Ik zie dat je dezelfde vraag de afgelopen maanden herhaaldelijk blijft stellen. Mijn advies als je zo onzeker bent: Maak een postpaid boeking, die kun je altijd nog annuleren. Kijk dan even in de bevestigingsmail, daar staat dit:
image.png
Ik ben niet onzeker. Ik huur normaal nooit bij Hertz en erger me wel wat aan het gedoe met GC, PC UC etc. Ik wil gewoon een fatsoenlijke auto. Bij Alamo (waar ik nu al meer dan 10 x gehuurd heb op diverse locaties) was het gewoon altijd goed. Als er niets stond in "mijn" rij wat fatsoenlijk was, even naar de man lopen die er stond , dan mocht ik , zonder gedoe , wat uitzoeken uit andere riJ. Als Hertz nou gewoon overal het zelfde aan zou bieden dan zou het niet nodig zijn om iedere keer alert te blijven wat er wel of niet bij zit omdat je een of andere code gebruikt of dat ze op locatie A niet kunnen bieden wat ze op locatie B wel kunnen. Dat is gewoon ondoorzichtig. Ik heb, voor nu, een prima boeking staan. En ik hou prijzen in de gaten en zodra ik een betere deal zie, switch ik .
@Elizabeth Henry Geen probleem. Ik probeer graag te helpen waar ik kan. Fijn dat het nu opgelost is en je er geen stress meer van hebt. Is soms ook die paar tientjes waard!
Hoi @ClaireVHaut ; ik schrok een beetje van je tekst
Ik ben niet onzeker. Ik huur normaal nooit bij Hertz en erger me wel wat aan het gedoe met GC, PC UC etc. Ik wil gewoon een fatsoenlijke auto. Bij Alamo (waar ik nu al meer dan 10 x gehuurd heb op diverse locaties) was het gewoon altijd goed. Als er niets stond in "mijn" rij wat fatsoenlijk was, even naar de man lopen die er stond , dan mocht ik , zonder gedoe , wat uitzoeken uit andere riJ
Het is niet de bedoeling ergernis , frustratie of het gevoel dat autohuur op een bepaalde manier " moet " op te roepen met een thread als deze.
Integendeel ; het is er voor bedoeld om het hele spel juist ontspannender te laten spelen.
jouw ontspannen Alamo ervaringen van even kijken in een vak en indien nodig contact maken met een greeter is toch top !
Ik hoop wel dat je zo n greeter bij hulp ook een groen briefje toestopt !!
Voelen de Gold 's Executive , Preferred , PC 's aan als gedoe ??
Laat het los !
Het spel is pas leuk als jij je er comfortabel bij voelt
Als ik terugkijk met name naar mijn eigen Alamo LAX ervaringen dan waren die alleen maar super
Stuur mij een PB !
Denk dat er iets mis is gegaan @ClaireVHaut, ik reageerde op @bvbal79, die de vraag over No Show fees bij Hertz stelde.
Ik stelde geen vraag hoor, ik gaf een reactie waar weer een vraag op kwam. Ik gaf alleen mijn ervaring met Klantenservice van Hertz aan. Ik ga ook gewoon daarom het risico niet nemen idd en heb nu tijdstippen genomen zodat ik ze op tijd kan cancelen voor de pick up tijd.
En dit staat er bij mijn reservering voor Orlando Florida:
CANCELLATIONS: PAY AT LOCATION RESERVATIONS
a. Pay at location reservations can be cancelled any time before your scheduled pick-up time without an administrative charge.
b. Failure to cancel the reservation before your scheduled pick-up time will result on a No-Show/Lost Rental Charge as per below.
NO SHOWS/ LOST RENTALS
a. If you fail to cancel your reservation prior to the Pick-Up Time and do not collect the vehicle on the Pick-Up Date, or if you fail to comply with the pick-up terms (refer Rental Qualifications & Requirements), we reserve the right to make a No Show/Lost Rental Charge of GBP 70.00, EUR 95.00 (or local equivalent) which recovers our administration costs and compensates us for our inability to rent the vehicle when it was reserved for your use.
b. For prepaid reservations, we will refund your prepayment less the No Show/Lost Rental Charge, if you contact us within 90 days of the Pick-Up Date using the Hertz online customer service web form.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.