Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Ik denk eerder dat de mensen die nu boeken de hogere prijzen betalen
. Ik heb mijn hoop gevestigd op de nieuwjaars deals van BA en connections.be .

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ook ik denk dat velen die nu boeken voor zomer 2011 te veel betalen en dat de prijzen de komende maanden zeker nog naar beneden gaan.
700-800 had ik in gedachten, vrienden van ons hebben vorig jaar pas in april geboekt voor 1 juli te vertrekken en zij zaten aan 700..
Daar zat ik ook an te denken, Evelien. In januari 2009 kochten wij AMS-LAX-AMS bij BA voor 675 (720 incl de milieutax). In jan. 2010 kocht ik voor kennissen dezelfde route voor 810. Ik gok dat het dit jaar weer rond de 810 euro zal liggen in de januari sale.
>700-800 had ik in gedachten, vrienden van ons hebben vorig jaar pas in april geboekt voor 1 juli te vertrekken en zij zaten aan 700..
Dollars of Euros ?
Voor 700 euro is volgende zomer boeken, bv AMS-SFO-AMS, totaal geen probleem.
Dollars of Euros ?
Voor 700 euro is volgende zomer boeken, bv AMS-SFO-AMS, totaal geen probleem.
-
- Amerikafan
Ben net naar het reisbureau geweest en heb nu de volgende vluchten:
Heen: 1-1-2011 BRU -JFK -LV met American Airlines
Terug: 8-6-2011 JFK - MADRID - BRU met Iberia
kosten €520,27. Volgens mij een super prijs ben ze zelf zo nog niet tegengekomen. Misschien kan het reisbureau voor mij stoelen boeken bij het raam omdat ik groot ben, namelijk 2 meter (ik ga nu een nieuw paspoort aanvragen waarin staat dat ik 2 meter ben, er staat nu in 1,98)
De prijs is volgens mij wel prima?
Heen: 1-1-2011 BRU -JFK -LV met American Airlines
Terug: 8-6-2011 JFK - MADRID - BRU met Iberia
kosten €520,27. Volgens mij een super prijs ben ze zelf zo nog niet tegengekomen. Misschien kan het reisbureau voor mij stoelen boeken bij het raam omdat ik groot ben, namelijk 2 meter (ik ga nu een nieuw paspoort aanvragen waarin staat dat ik 2 meter ben, er staat nu in 1,98)
De prijs is volgens mij wel prima?
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
>Misschien kan het reisbureau voor mij stoelen boeken bij het raam omdat ik groot ben
Je kan normaliter ook zelf je stoelen uitkiezen, maar meestal pas NA het ticket gekocht te hebben.
Overigens heb ik nog nooit gemerkt dat bij het raam er meer beenruimte is. Wel is dat vaak het geval nabij de nooduitgang.
Ophttp://www.seatguru.com/ kun je vrij precies uitzoeken welke stoelen de meeste beenruimte hebben.
Je kan normaliter ook zelf je stoelen uitkiezen, maar meestal pas NA het ticket gekocht te hebben.
Overigens heb ik nog nooit gemerkt dat bij het raam er meer beenruimte is. Wel is dat vaak het geval nabij de nooduitgang.
Ophttp://www.seatguru.com/ kun je vrij precies uitzoeken welke stoelen de meeste beenruimte hebben.
-
- Amerikafan
Oeps
ik bedoelde natuurlijk bij de nooduitgang. Die stoelen kunnen normaliter niet zomaar gekozen worden volgens mij, althans nu nog niet
Ik was al bekend met de site van seatguru
. Ik wacht nu nog even een mail af van het reisbureau of het zeker mogelijk is voor mij om die stoel te boeken. Ik wil per se genoeg beenruimte

Als ik een ticket koop is regelmatig op de site van United Airlines ook de stoel bij de nooduitgang uit te kiezen.
Persoonlijk vind ik het zeer slechte stoelen daar bij de nooduitgang. Slecht raampje, gedoe met het tafeltje, dikke bult op de deur, gedoe met het IFE, geen seat pocket, en zo meer. Ik zou zo'n stoel weigeren als het me aangeboden werd
. Smaken verschillen blijkbaar
. O ja, ik ben 1.90 mtr.
Persoonlijk vind ik het zeer slechte stoelen daar bij de nooduitgang. Slecht raampje, gedoe met het tafeltje, dikke bult op de deur, gedoe met het IFE, geen seat pocket, en zo meer. Ik zou zo'n stoel weigeren als het me aangeboden werd

-
- Amerikafan
Ohh...raam is niet zo'n probleem, tafel kan ik overleven, wat bedoel je met dikke bult ???? Hoezo gedoe met IFE? Kun jij normaal zitten bij een normale stoel? Ik had eens op gezocht hoeveel beenruimte je hebt in een normaal coach, maar dat is maar enkele cm's meer dan bij Ryan Air (hier vlieg ik regelmatig mee) en ik zit dan met mijn knieën tegen de stoel aan.
Ik kan normaal zitten en slapen in een United Economy stoel. Belangrijkste voor mij is dat ik tegen de muur kan hangen, rechtop zitten en slapen kan ik niet zo goed. Meestal heb ik echter een upgrade naar United Economy Plus, maar ik zou daar geen geld voor neertellen als ik geen gratis upgrade zou krijgen.
>wat bedoel je met dikke bult ????
Er zit regelmatig en dikke bult op de deur van de nooduitgang, daardoor kan je je benen niet recht vooruit steken als je aan de raamkant zit.
Iets in de trant van:

>Hoezo gedoe met IFE?
Er zit immers geen stoel voor je waar het IFE schermpje in zit.
Verder is bij United ook meestal de armleuning vastgezet. Deze kan niet omhoog. Schijnt met het tafeltje te maken hebben, wellicht is dat bij andere maatschappijen dus ook zo.
>wat bedoel je met dikke bult ????
Er zit regelmatig en dikke bult op de deur van de nooduitgang, daardoor kan je je benen niet recht vooruit steken als je aan de raamkant zit.
Iets in de trant van:

>Hoezo gedoe met IFE?
Er zit immers geen stoel voor je waar het IFE schermpje in zit.
Verder is bij United ook meestal de armleuning vastgezet. Deze kan niet omhoog. Schijnt met het tafeltje te maken hebben, wellicht is dat bij andere maatschappijen dus ook zo.
Laatst gewijzigd door Bramster op 15 okt 2010, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
Ik vlieg met AA en niet UE misschien dat dat uitmaakt
Met betrekking tot die bult, dan ga ik wel aan het gangpad zitten 
En ik vlieg met een Boeing 757-200, op de site van Seatguru staat dat je zelfs Shared TV hebt en geen personal. Dus geen probleem met IFE

En ik vlieg met een Boeing 757-200, op de site van Seatguru staat dat je zelfs Shared TV hebt en geen personal. Dus geen probleem met IFE

-
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ja, enige jammere is dat we dan bijv. in de parken niets hadden kunnen boeken. En voor die 100 euro extra laat ik het niet liggen. Misschien zijn de prijzen volgend jaar wel weer 100 euro hoger, zit je ook op 910.Chrisp schreef:Daar zat ik ook an te denken, Evelien. In januari 2009 kochten wij AMS-LAX-AMS bij BA voor 675 (720 incl de milieutax). In jan. 2010 kocht ik voor kennissen dezelfde route voor 810. Ik gok dat het dit jaar weer rond de 810 euro zal liggen in de januari sale.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, enige jammere is dat we dan bijv. in de parken niets hadden kunnen boeken.
wat bedoel je hier mee damzkie?
en ik bedoelde inderdaad euro's, denk je dat deze prijs ook nog haalbaar is half februari zoiets?
wat bedoel je hier mee damzkie?
en ik bedoelde inderdaad euro's, denk je dat deze prijs ook nog haalbaar is half februari zoiets?
Als je er toch al zeker van bent dat je wilt gaan, en de precieze data weet, dan kun je nu al hotelreserveringen voor de parken makendamzkie schreef:jammere is dat we dan bijv. in de parken niets hadden kunnen boeken.

>en ik bedoelde inderdaad euro's, denk je dat deze prijs ook nog haalbaar is half februari zoiets?
Midden in de zomer is het geen probleem dus in Feb zal het een stuk goedkoper zijn. 500 Euro lijkt een meer gangbare prijs te zijn (zojuist gekeken voor AMS-SFO-AMS van 14Feb - 28Feb)
Midden in de zomer is het geen probleem dus in Feb zal het een stuk goedkoper zijn. 500 Euro lijkt een meer gangbare prijs te zijn (zojuist gekeken voor AMS-SFO-AMS van 14Feb - 28Feb)
-
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
Ja, maar bij Priceline en Hotwire niet, en laten ze daar nu net een paar pareltjes van aanbiedingen hebbenChrisp schreef:Als je er toch al zeker van bent dat je wilt gaan, en de precieze data weet, dan kun je nu al hotelreserveringen voor de parken makendamzkie schreef:jammere is dat we dan bijv. in de parken niets hadden kunnen boeken.. Bij Xanterra zijn ze altijd gratis annuleerbaar.

2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
heb gisteren een weekje NYC geboekt: 5/3/2011-12/3/2011 431€ pp rechtsreeks met jet airways. ik moést gewoon terug en liefst zo snel mogelijk 

- Valerie
- Amerikakenner
Jetairways is zaaaalig om mee te vliegen!
Best veel plaats, heel leuke eigen tvschermen met superveel films, series, muziek,.... en hééééél vriendelijke staff!!
Een héél goede ervaring ermee!
Best veel plaats, heel leuke eigen tvschermen met superveel films, series, muziek,.... en hééééél vriendelijke staff!!
Een héél goede ervaring ermee!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik word helemaal gestoord van alle sites bekijken. Ik zit nu op 1177 euro voor AMS-SEA en LAS-AMS in het hoogseizoen!!! Gaat dit echt nog zakken? Tot nu toe is het alleen maar duurder geworden en ik heb nog steeds niet geboekt
.
Lauren

Lauren
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12820 Weergaves
-