Wij vinden het best meevallen, de bedden, en we zijn behoorlijk kritisch op matrassen. Wat we wel doen, is bij de Walmart een goedkope topper kopen. Ligt toch net wat lekkerder. Hij schuift wel een beetje, maar als je hem elke paar dagen weer goed legt, is dat geen probleem.
We hebben inmiddels al een paar keer wat gehad onderweg en we kunnen niet anders zeggen dan dat ze het goed opgelost hebben. Een keer een lekke band op de snelweg bij Tucson op een zondag. 2 uur later kwam er iemand om hem te vervangen. We kregen bij het inleveren de huur van die dag terug. Ook 2x problemen gehad met de boiler. Eerst probeerden ze ons telefonisch te helpen en toen dat niet lukte, moesten we naar het dichtstbijzijnde verhuurstation komen, Mesa Arizona, en daar kregen we een andere camper. Helaas een paar dagen later met deze camper weer problemen met de boiler en toen konden we in Texas in de buurt van Blanco SP, waar we toen op de camping stonden, het laten repareren. Was gelukkig snel klaar. Ook toen netjes gecompenseerd. Afgelopen april/mei hadden we soms problemen met de koelkast. Die wilde nog weleens spontaan uit gaan. Was ook zonder veel problemen weer aan te krijgen, maar je moest hem wel in de gaten houden. De laatste 2 dagen, toen het toevallig erg heet was, bleek dat de airco het niet deed. Daarvoor hadden we hem niet nodig gehad. We hebben er niet naar laten kijken omdat we toch al op weg naar het eind waren. Bij het inleveren gemeld en toen kregen we de door omstandigheden niet vol ingeleverde propaantank gratis en nog $100,- extra ter compensatie.
Ze zijn basic ja, maar wij hebben er nooit moeite mee gehad. Het is voor ons het prijsverschil wel waard.
We hebben ook ervaring met El Monte, 2 wegbrengcampers. Vooral de eerste was erg slecht. Toen hadden we een waslijst aan gebreken. En in Canada Canadream en Fraserway, allebei truckcampers. Daarvan vonden we de Canadream het prettigst, vooral qua indeling. Daar alleen een keer 2 vrijwel lege gastanks meegekregen, terwijl ze vol moesten zijn. Daar is niet heel prettig op gereageerd.