Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Problemen / ervaringen met Tix.nl!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Problemen / ervaringen met Tix.nl!

Bericht door Grandu »

Heerlijk dat Tix alles terug betaalt, maar ook niets meer dan normaal. Geen respect voor Tix, dit is en blijft belachelijke service.

Ik vind het niet netjes dat ze het zo oplossen, meteen adequaat en correct handelen dat zou netjes zijn geweest.

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Chrisp schreef: Rob, dit punt heb je al twee keer eerder in dit topic gemaakt, het bericht is ontvangen ;) .
Ook ik heb positieve ervaringen met Tix. Wordt altijd keurig te woord gestaan door de klantenservice. Ik denk dat het aantal positieve ervaringen groter is dan het aantal negatieve. Ik heb er moeite mee dat op basis van de ervaring van Crisp, dit bedrijf de grond in wordt geboord. ( waarmee ik niet aangeef dat zijn behandeling de schoonheidsprijs verdient)

Ik heb op dit moment een hele slechte vervelende mailwisseling met BA, maar om nu meteen te zeggen dat ik er nooit meer mee zal vliegen?
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

ludwig schreef: Ik heb er moeite mee dat op basis van de ervaring van Crisp, dit bedrijf de grond in wordt geboord.
Het topic van Chris is niet het eerste wat ik tegen kom met hele slechte ervaringen met de klantenservice van Tix. Eén ervaring vind ik subjectief en kan ook nog eens ongelukkig toeval zijn maar als het met regelmaat langs komt dan kun je verwachten dat daar een kern van waarheid in zit.
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

@Katja: Ik heb zelf slechte ervaringen met de klantenservice van Worldticketcenter. Als ik die op ga schrijven kan je daar ook niet meer boeken. En zo blijf je aan de gang...
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

ludwig schreef:Ik denk dat het aantal positieve ervaringen groter is dan het aantal negatieve.
Dat mag ik toch hopen. :shock: Anders zou het wel erg triest zijn. Zoals eerder ook al gezegd: Het is niet het feit dat er iets mis ging, maar de manier waarop het werd afgehandeld. Dat kan m.i. echt niet.
Groet,

Old Faithful
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Het geld is inmiddels ontvangen van Tix, en daarmee is de zaak nu ook af. Wat mij betreft kan er een slotje op dit topic.
Afbeelding
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer