http://www.farecompare.com/about/worldw ... fee-chart/MRoede schreef:Heb een vraagje over vliegen IN Amerika.
Ons reis gaat van Amsterdam via NY naar Vegas en terug via LA naar Amsterdam. We hebben onze binnenlandse vlucht NY-Vegas geboekt via EDREAMS. Bij het boeken werd mij niks gevraagd over het aantal stuks bagage. Op het E-ticket zie ik nu 0 stuks bagage staan. Online is dit ook niet te wijzigen. Begreep van een collega dat dit gebruikelijk is in Amerika en dat je deze koffers tegen betaling gewoon kunt inchecken. Amerikanen reizen over het algemeen alleen met handbagage zei hij.
Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn hiervoor de kosten? Wat adviseren jullie om te doen: contact opnemen met EDREAMS of op het vliegveld regelen?
Gr, Merlijn
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen deel 2!
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
Heeft er iemand ervaring met de website http://www.budgetair.be ? Is deze betrouwbaar? Alvast bedankt voor de reactie.
Budgetair.be is net zo betrouwbaar als budgetair.nl. Je kan zonder zorgen boeken.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
zitten toch weer wat kortingen tussen:
http://vakantie.klm.com/nl_nl/deals.htm
http://vakantie.klm.com/nl_nl/deals.htm
Ja ,maar moet zeggen dat ik die kortingen nu niet zo spectaculair vind . Vorig jaar ,rond dezelfde periode waren de prijzen toch een stuk lager . Maar goed alle beetjes helpen .
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Momenteel zijn er erg goeie prijzen (vanaf ongveer 460 euro) te vinden voor Brussel - San Francisco via Philadelphia of Charlotte. Zie vb van 14 tem 24 september: http://www.kayak.nl/flights/BRU-SFO/201 ... 014-09-24/
Edit: BRU - LAX ook mogelijk!
Edit: BRU - LAX ook mogelijk!
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hallo,
Wij (2 volwassenen en kids van 2 en 4) zouden graag eind volgend jaar (laatste week van november) ongeveer 16 dagen naar Florida gaan.
Wanneer is het beste moment om vliegtickets te boeken? Welke route? Welke maatschappij raden jullie aan?
Wij (2 volwassenen en kids van 2 en 4) zouden graag eind volgend jaar (laatste week van november) ongeveer 16 dagen naar Florida gaan.
Wanneer is het beste moment om vliegtickets te boeken? Welke route? Welke maatschappij raden jullie aan?
Gewoon lekker gaan zoeken op de boekingsites. Er zijn geen routes en bestemmingen die altijd goedkoop zijn. Wel even wachten want voor volgend jaar november ben je te vroeg. Een mooie prijs moet mogelijk zijn aangezien eind november laagseizoen is.
Wat vinden jullie van een prijs van 730 euro voor DUS-LV heen en terug, met 1 overnachting in Las Vegas inbegrepen in juli 2015?
Is er een kans dat de prijzen voor Las Vegas nog gaan zakken? Ik heb het vorig jaar niet gevolgd, dus geen flauw idee of we er goed aan doen om nog te wachten.
Is er een kans dat de prijzen voor Las Vegas nog gaan zakken? Ik heb het vorig jaar niet gevolgd, dus geen flauw idee of we er goed aan doen om nog te wachten.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Dat vind ik een nette prijs! Waar heb je dit gevonden. Ik ga nl dezelfde periode naar las vegas!
Ik heb dit jaar 670 betaald. Wel met airport wissel 2maal!
http://www.ebookers.de
Voor ons zou de combinatie DUS-SLC en terug LAS-DUS veel beter zijn. Is er iemand die weet waar je een dergelijke vlucht kan boeken in combinatie met een hotel? Dat lijkt veel goedkoper dan alleen de vlucht boeken. Bij Ebookers toch...
Voor ons zou de combinatie DUS-SLC en terug LAS-DUS veel beter zijn. Is er iemand die weet waar je een dergelijke vlucht kan boeken in combinatie met een hotel? Dat lijkt veel goedkoper dan alleen de vlucht boeken. Bij Ebookers toch...
Wie kan dit voor mij verklaren. Ik snap er niets van...
Ga 12 januari naar Minneapolis. Prijs rond de 1160 EURO. Directe vlucht AMS-MSP. Retour.
Vriend uit Duitsland gaat mee. Stapt op in Luxemburg. Van Luxemburg naar Amsterdam (zelfde vlucht als die van mij) naar Minneapolis. Hij betaalt 520 euro.
Hoe is dit in godsnaam mogelijk.
Ik kan met een enkeltje naar Luxemburg (200 euro), dan heb ik minder dan een uur de tijd om vlucht terug te pakken, zit in hetzelfde vliegtuig als die vriend. Dan zit ik op 720 euro. Toch not 480 euro goedkoper?
Dit kan toch niet?
Ga 12 januari naar Minneapolis. Prijs rond de 1160 EURO. Directe vlucht AMS-MSP. Retour.
Vriend uit Duitsland gaat mee. Stapt op in Luxemburg. Van Luxemburg naar Amsterdam (zelfde vlucht als die van mij) naar Minneapolis. Hij betaalt 520 euro.
Hoe is dit in godsnaam mogelijk.
Ik kan met een enkeltje naar Luxemburg (200 euro), dan heb ik minder dan een uur de tijd om vlucht terug te pakken, zit in hetzelfde vliegtuig als die vriend. Dan zit ik op 720 euro. Toch not 480 euro goedkoper?
Dit kan toch niet?
Kan wel. Is de gewoonste zaak ter wereld. Vraag niet hoe het kan, bijna niemand kan het verklaren.
Overigens zou ik oppassen met het boeken van 2 aparte vluchten. Een uur overstaptijd is absoluut niet voldoende.
Overigens zou ik oppassen met het boeken van 2 aparte vluchten. Een uur overstaptijd is absoluut niet voldoende.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Er is wel degelijk een verklaring voor, heeft te maken met het feit dat ze mensen uit bepaalde landen willen trekken richting Schiphol. De tickets worden deels gesubsidieerd, zoals je zelf al merkt zijn de prijzen van tickets al lang niet meer alleen afhankelijk van de afstand/daadwerkelijke kosten.
Zo loont het om vanuit België via Schiphol te reizen, simpelweg omdat ze meer mensen vanuit België naar daar willen trekken. Schijnbaar geldt dat ook voor Luxemburg
Zo loont het om vanuit België via Schiphol te reizen, simpelweg omdat ze meer mensen vanuit België naar daar willen trekken. Schijnbaar geldt dat ook voor Luxemburg

Ik heb dit jaar naar Las Vegas 550 betaald met UA vanaf schiphol met 1 overstap en ga in december naar Orlando voor 520 euro.AstridenRaoul schreef:Dat vind ik een nette prijs! Waar heb je dit gevonden. Ik ga nl dezelfde periode naar las vegas!
Heb in alle jaren dat ik ben geweest altijd rond deze prijs betaald voor een vlucht.
Hoe? Heel simpel kijk wekelijks 2x op tix wat de prijzen zijn en altijd is er wel ergens een week dat de prijzen plotseling erg laag zijn en dan direct boeken.
Kost een beetje tijd en soms moet je een paar maanden wachten maar het loont wel en je moet er al in september mee beginnen. De vlucht van afgelopen juni had ik al in september geboekt. Kijk ook eens naar alternatieve aankomst locaties zoals bijvoorbeeld Phoenix. Heb ik ook al 2 x gedaan en dan de volgende dag met de auto naar Las Vegas.
Ik stond op het punt om voor een gunstige prijs (€350) tickets te boeken van Brussel Zuid-Parijs-New York(trein+vlucht) maar sinds vandaag zag ik dat Paperflies.com adverteert met tickets voor de route Brussel-Amsterdam-New York (allebei vlucht) voor €369. Via andere sites zoals Gate1 en Tripair kom je dan nog iets goedkoper uit (wel via de zoekfunctie van Paperflies) en zo heb ik net voor €710 2 tickets naar NY geboekt!
Aanbieding Paperflies: https://www.paperflies.com/paperguide/b ... -york.html

Aanbieding Paperflies: https://www.paperflies.com/paperguide/b ... -york.html
Hoi,
Ik vertrek 25 Juli 2015 naar de Westkust voor 3 weken.
Prijs ligt overal rond de 1.000 EUR (Brussel/Amsterdam/Parijs/Dusseldorf -> LA/SF/Vegas/Phoenix).
Zouden jullie me aanraden om al te boeken of toch nog even te wachten tot Januari ofzo?
Mvg,
Mathieu
Ik vertrek 25 Juli 2015 naar de Westkust voor 3 weken.
Prijs ligt overal rond de 1.000 EUR (Brussel/Amsterdam/Parijs/Dusseldorf -> LA/SF/Vegas/Phoenix).
Zouden jullie me aanraden om al te boeken of toch nog even te wachten tot Januari ofzo?
Mvg,
Mathieu
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Volgens mij moet dat nog best een stuk goedkoper kunnen. Voor 1000 pp kun je altijd nog boeken. Ik zou nog even wachten.
Elly
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Vanmorgen gevonden via momondo.de (link naar ebookers.de) voor 658 pp:
DUS-SLC 8/7
LAX-DUS 29/7
DUS-SLC 8/7
LAX-DUS 29/7
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties