Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Allemaal goede tips Roel; dank, heb met veel interesse meegelezen
!

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Wat fijn!!!noname4 schreef:Na ongeveer een uur in de wacht aan de telefoon te hebben moeten wachten bij schipholtickets heb ik mijn verhaal kunnen doen en bleek de opmerking van Finnair inderdaad in hun systeem zichtbaar. Ik heb direct gevraagd om de vlucht via Dallas. En na weer even wachten is me dat toegezegd en ontvang ik straks mijn nieuwe tickets. JOEPIE!!

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Zo zie je maar dat je toch wat kunt regelen met de airline ondanks dat je geboekt hebt via een tussenpersoon. Fijn dat het geregeld is. 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hier ook gebeld naar Air Canada en de vlucht verplaatst naar de ochtend! Ben blij dat ik dit hier gelezen heb, anders zou ik daar zelf nooit aan gedacht hebben 

Hier nog een hele dikke duim omhoog voor Schipholtickets.com!
Omdat onze tickets AMS-DEN met BA ca. 200 euro p.p. goedkoper waren dan rechtstreeks bij BA hebben we tegen onze gewoonte in bij deze broker geboekt.
Kreeg gisteren een vluchtwijziging. Overstap op DFW richting DEN was 2,5 uur en werd bijna 7 uur
Heb even nagekeken op de site van BA wat de mogelijkheden waren, en het bleek dat er gewoon een vlucht op de oorspronkelijke tijd naar DEN gaat. Alleen met een ander vluchtnummer.
Vanmorgen gelijk gebeld.
Zeker een half uur in de wacht gezeten, maar daarna werd ik prima geholpen!
Weer een kwartier in de wacht gezeten omdat ze met BA moesten bellen, maar uiteindelijk werd de vlucht omgezet naar mijn gewenste tijd.
Uurtje later per email de bevestiging!
Complimenten dus!
Omdat onze tickets AMS-DEN met BA ca. 200 euro p.p. goedkoper waren dan rechtstreeks bij BA hebben we tegen onze gewoonte in bij deze broker geboekt.
Kreeg gisteren een vluchtwijziging. Overstap op DFW richting DEN was 2,5 uur en werd bijna 7 uur

Heb even nagekeken op de site van BA wat de mogelijkheden waren, en het bleek dat er gewoon een vlucht op de oorspronkelijke tijd naar DEN gaat. Alleen met een ander vluchtnummer.
Vanmorgen gelijk gebeld.
Zeker een half uur in de wacht gezeten, maar daarna werd ik prima geholpen!
Weer een kwartier in de wacht gezeten omdat ze met BA moesten bellen, maar uiteindelijk werd de vlucht omgezet naar mijn gewenste tijd.
Uurtje later per email de bevestiging!

Complimenten dus!
Zag trouwens bij het zoeken (zie vorig berichtje) iets heel bijzonders wat ik nog niet eerder gezien heb.
Premium economy is bij de AA vluchten lager geprijsd dan economy
Uiteindelijk nog steeds niet goedkoop (voorbeeldprijzen zijn alleen voor de heenreis), maar als je toch perse deze vlucht wilt boeken dan maar wat meer ruimte
Premium economy is bij de AA vluchten lager geprijsd dan economy

Uiteindelijk nog steeds niet goedkoop (voorbeeldprijzen zijn alleen voor de heenreis), maar als je toch perse deze vlucht wilt boeken dan maar wat meer ruimte

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Op de nieuwe tickets zie ik nu staan Economy (W) in plaats van Economy (L) op onze oorspronkelijke tickets. Wil dit nu zeggen dat wij nu een Premium seat gekregen hebben?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
L en W is allebei gewone economy (zie: https://www.aircanada.com/content/dam/a ... ucture.pdf)
Dan zou ik die paar tientjes er nog bovenop leggen en voor business kiezen..Aarjan schreef:Uiteindelijk nog steeds niet goedkoop (voorbeeldprijzen zijn alleen voor de heenreis), maar als je toch perse deze vlucht wilt boeken dan maar wat meer ruimte
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
"Wij mogen van de lokale autoriteiten helaas geen digitale boardingpass uitgeven. Haal uw boardingpass op bij de incheckbalie op de luchthaven. Onze excuses voor het ongemak. [004.010.006]"
Weet iemand wat dit betekent als je dit krijgt bij het online inchecken ?
Party of 2, de ene krijgt wel een boarding pass en de ander deze mededeling.
SSSS - secondary security screening selection, vermoedelijk door random selectie. Resultaat: extra controle aan de gate, grote kans dat je carry-on open moet. Als je die dus kunt meegeven aan de andere persoon: doen. Hoe minder je aan/bij je hebt, des te sneller het gaat.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Thx, dan zijn we voorbereid
Patronen voor een fietsband laten we dan maar thuis, dat is vragen om problemen

Patronen voor een fietsband laten we dan maar thuis, dat is vragen om problemen

- Almere vak V
- Amerika-expert
Vooral dit! Ik schrok hier dus in het begin heel erg van. Krijg je in enen een mailtje in je mailbox met een schedule change. Moest ik soms 3 keer kijken omdat ik ergens 2 minuten later zou aankomen.roelb schreef: Elke airline heeft continu schedule changes. Vaak kleine changes, soms grotere. Soms omdat de daadwerkelijke vluchttijden steeds duidelijker worden, soms omdat bepaalde vluchten geschrapt of toegevoegd worden. Hoe groter de airline, hoe complexer het netwerk, des te meer afhankelijkheden en wijzigingen.
Nou moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ik bijna altijd met Delta vlieg en hier zelden of nooit last van heb. Bij de KLM trouwens ook niet. Maar dat met name Lufthansa en vooral BA hier wel heel erg veel last van hebben.
Bij bijna al mijn reserveringen met DL vluchten die meer dan 3 maanden vooraf zijn geboekt heb ik altijd wel een of meerdere schedule changes. Klein grut, maar daar krijg je ook geen notificatie van, alleen zie je het dan terug in My Delta:
Maar goed, ik vind het nooit zo erg. Soms geeft het de mogelijkheid om een wat minder efficiente, maar wel goedkopere route bij het maken van de reservering door zo'n schedule change te wijzigen in een veel directere, snellere of gunstigere route. Of om kostenloos te cancellen als het een grotere change is.
Maar goed, ik vind het nooit zo erg. Soms geeft het de mogelijkheid om een wat minder efficiente, maar wel goedkopere route bij het maken van de reservering door zo'n schedule change te wijzigen in een veel directere, snellere of gunstigere route. Of om kostenloos te cancellen als het een grotere change is.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Dat is wat ik ook gewend ben bij Delta. kijk er eigenlijk nooit naar. Zeker niet in het seizoen als ik minstens 1 keer in de week op en neer moet vliegen. Ik moet toch die kant op en dan zie ik wel hoe ik er kom. Meestal houden ze het van mn werk wel in de gaten of alles een beetje aan elkaar te knopen valt. Als ik maar de vroege vlucht richting Amerika heb, kan ik onderweg slapen en ben ik er meestal voor de lunch. Kan ik meteen aanschuiven en de middag en avond meteen doorwerken.
Gaat er mij vooral om als ik met mijn gezin reis. Zeker omdat we een gehandicapte dochter hebben wil je dan geen verrassingen hebben. Schrok me dan ook kapot bij al die mailtjes als we een keer niet met Delta of KLM vliegen. Ben er inmiddels wel aan gewend...
Gaat er mij vooral om als ik met mijn gezin reis. Zeker omdat we een gehandicapte dochter hebben wil je dan geen verrassingen hebben. Schrok me dan ook kapot bij al die mailtjes als we een keer niet met Delta of KLM vliegen. Ben er inmiddels wel aan gewend...

- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
http://mediacentre.britishairways.com/p ... =HeroStory
British Airways gaat een deel van z'n vloot opnieuw indelen. 25 777's krijgen een 3-4-3-opstelling, ten opzichte van 3-3-3 nu. De business class-sectie wordt kleiner. Ook nieuw zijn de 10" schermen in HD. Door de nieuwe opstelling worden de stoelen 10% smaller. Eind van het jaar wordt voor 6 toestellen begonnen met de ombouw, half 2019 is het klaar. De rest volgt daarna.
Ook in de A320 komen er meer stoeltjes: 180 tov 168 en in de A321 gaat het van 205 naar 218.
British Airways gaat een deel van z'n vloot opnieuw indelen. 25 777's krijgen een 3-4-3-opstelling, ten opzichte van 3-3-3 nu. De business class-sectie wordt kleiner. Ook nieuw zijn de 10" schermen in HD. Door de nieuwe opstelling worden de stoelen 10% smaller. Eind van het jaar wordt voor 6 toestellen begonnen met de ombouw, half 2019 is het klaar. De rest volgt daarna.
Ook in de A320 komen er meer stoeltjes: 180 tov 168 en in de A321 gaat het van 205 naar 218.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welcome to cattle class....
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Deze melding kregen wij vorige maand ook bij onze vlucht AMS-LHR-LAS. Zoals RoelB aangeeft ging ik uit van SSSS, maar hier was uiteindelijk geen sprake van. Tickets opgehaald bij de balie en geen aanvullende controle gehad.Vito schreef:"Wij mogen van de lokale autoriteiten helaas geen digitale boardingpass uitgeven. Haal uw boardingpass op bij de incheckbalie op de luchthaven. Onze excuses voor het ongemak. [004.010.006]"
2011: rondreis Zuidwesten
2013: rondreis Zuidwesten en Noordwesten
2015: Las Vegas
2018: Las Vegas (2x)
2013: rondreis Zuidwesten en Noordwesten
2015: Las Vegas
2018: Las Vegas (2x)
Weet niet hoelang deze tickets nog boekbaar zijn, maar ik zie inderdaad prijzen onder de <300 naar verschillende plekken in de VS: https://www.fly4free.com/flight-deals/e ... only-e301/
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ook op momondo.nl. Amsterdam Seattle voor €282,-... 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20368 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties