Sinds de boeking wordt de datum telkens 2 dagen verschoven, als het er morgen nog nog altijd zo uit ziet ga ik toch eens bellen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met eautohuur?
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Ervaringen met eautohuur?
Same here, vorige week een Midsize SUV geboekt via eautohuur & voorschot betaald van 80€ betaald.
Sinds de boeking wordt de datum telkens 2 dagen verschoven, als het er morgen nog nog altijd zo uit ziet ga ik toch eens bellen.

Reisblog: thisisfraa.be
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Voucher krijg je pas als je het volledige bedrag betaald hebt, dus 1 maand op voorhand?
Als je belt kan je ook kiezen om direct volledig te betalen.
Verbeter me a.u.b. als deze informatie niet (meer) klopt.
Als je belt kan je ook kiezen om direct volledig te betalen.
Verbeter me a.u.b. als deze informatie niet (meer) klopt.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Meer ...
^ Wij hebben er voor gekozen om direct het volledige bedrag te betalen (al van CC afgeschreven) en hebben dus hetzelfde probleem..
- Stan.Gobien
- Techmod
- Contacteer:
Mijn reservaties staan ook nog op "wachten op bevestiging" maar ik weet van de persoon die ik gesproken had dat ze pas eind januari de rates van Dollar doorkregen voor bepaalde gebieden. Misschien toch eens bellen, en dat ga ik misschien ook doen 

Flickr foto albums
Meer ...
Meer ...
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb gebeld met eautohuur, wel vreemd dat het gratis 0800 nummer niet werkt via zowel vast toestel als mobiel. Via het vaste toestel krijg ik de bezettoon, via mijn smartphone hoor ik zelfs geen enkele toon, de verbinding wordt meteen verbroken. Dan maar het +44 nummer gebeld in Duitsland & daar lukte het wel mee.
Volgens de mevrouw aan de lijn zijn de definitieve tarieven er nog niet, zodra deze binnen komen van de verhuurder in kwestie is de boeking helemaal bevestigd. Dat wil helemaal niets zeggen over de status van je eigen boeking, die was volgens haar helemaal in orde. Het "wachten op bevestiging" is normaal voor boekingen die pas 8-9 maanden later plaatsvinden.
Het was volgens haar iets heel normaal, een formaliteit. Ik moest me geen zorgen maken
Volgens de mevrouw aan de lijn zijn de definitieve tarieven er nog niet, zodra deze binnen komen van de verhuurder in kwestie is de boeking helemaal bevestigd. Dat wil helemaal niets zeggen over de status van je eigen boeking, die was volgens haar helemaal in orde. Het "wachten op bevestiging" is normaal voor boekingen die pas 8-9 maanden later plaatsvinden.
Het was volgens haar iets heel normaal, een formaliteit. Ik moest me geen zorgen maken

Laatst gewijzigd door Fraa op 24 jan 2013, 20:47, 5 keer totaal gewijzigd.
Reisblog: thisisfraa.be
Dank! Toch een beetje gerustgesteld. Al blijft het vreemd dat eautohuur blijkbaar de prijzen al weet, maar Dollar dus nog niet. 

Heeft er iemand recente ervaring met het huren van een auto via Thristyautoverhuur?
Komen er op dit moment als goedkoopste uit voor een SUV.
Marion
Komen er op dit moment als goedkoopste uit voor een SUV.
Marion
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik neem aan dat je thrifty bedoelt?

Inderdaad RNA ik bedoel Thrifty! Tikfoutje........RNA schreef:Ik neem aan dat je thrifty bedoelt?
Gisteren contact gehad met eautohuur ivm huur midsize SUV. Offerte werd onmiddellijk gestuurd. Daarna belde ik hen terug om te horen of we bij Alamo of Dollar zouden zitten.
Ik gaf aan liever bij Alamo te zitten en vroeg of die mogelijkheid er was en/of dit aan dezelfde voorwaarden kon. Daarop werd de jongen aan de telefoon erg vervelend en zei me dat dit enkel kon indien ik minstens 100 à 150 € € zou opleggen.
IK zei hem vriendelijk van voorlopig te annuleren en dat ik dan graag nog even zelf wilde rondshoppen alvorens te beslissen. Hij werd erg opdringerig en zei me dat het beter was de booking niet te annuleren want dat het anders zo'n gedoe zou worden om alles weer opnieuw te gaan offreren.
Ik gaf aan dat ik als klant toch graag zelf de vrijheid wenste om te beslissen. Daarop werd de telefoon ingegooid en er werd nog iets geroepen van 'ok'.
Vandaag heb ik dan geboekt bij usareisen.de (bij Alamo) voor exact 32 € meer en een super-inklusive-verzekeringspakket.
Jammer...maar hier haal je geen klanten mee over de brug.
Ik gaf aan liever bij Alamo te zitten en vroeg of die mogelijkheid er was en/of dit aan dezelfde voorwaarden kon. Daarop werd de jongen aan de telefoon erg vervelend en zei me dat dit enkel kon indien ik minstens 100 à 150 € € zou opleggen.
IK zei hem vriendelijk van voorlopig te annuleren en dat ik dan graag nog even zelf wilde rondshoppen alvorens te beslissen. Hij werd erg opdringerig en zei me dat het beter was de booking niet te annuleren want dat het anders zo'n gedoe zou worden om alles weer opnieuw te gaan offreren.
Ik gaf aan dat ik als klant toch graag zelf de vrijheid wenste om te beslissen. Daarop werd de telefoon ingegooid en er werd nog iets geroepen van 'ok'.
Vandaag heb ik dan geboekt bij usareisen.de (bij Alamo) voor exact 32 € meer en een super-inklusive-verzekeringspakket.
Jammer...maar hier haal je geen klanten mee over de brug.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik heb ook nare ervaringen met de klantenservice van E-autohuur, toch onlangs nog eens geprobeerd om een 'laagste prijs' offerte te krijgen. Nooit wat van gehoord, dus mijn centjes gaan naar een ander bedrijf!

- cadarora
- Amerikafan
Ik heb alleen maar goede ervaringen met eautohuur. Van de week weer, ik heb een auto gehuurd bij eautohuur voor 29 mei ophalen Chicago en inleveren op 20 juni in Houston. Dollar heeft een toeslag van $ 750,-- en National $ 250,-- dit had ik al gezien op USAreisen.de. Ik heb toch bij hen geboekt omdat zij € 100,-- goedkoper waren in de huurprijs. Binnen een kwartier werd ik opgebeld door een medewerker van Eautohuur, hij vertelde mij dat ik een toeslag zou hebben van $ 750,-- maar dat hij zou proberen om deze boeking onder te brengen bij National. Hoe hij ook probeerde lukte het hem niet om mij de auto te verhuren voor dezelfde prijs als bij Dollar. Ik legde hem uit dat ik bij een andere aanbieder wel kon boeken bij National voor ongeveer de prijs van Dollar, waarop HIJ mij het advies gaf om daar te boeken. Hij heeft de boeking geannuleerd en ik heb bij USAreisen.de geboekt.
In 2011 ook geboekt bij Eautohuur en iedere keer dat de prijs goedkoper werd, stuurde ik een mailtje en kreeg ik netjes mijn geld op mijn CC teruggestort. In iedere fruitschaal ligt wel een rot stukje fruit maar ik ben niet anders dan vol lof over Eautohuur.
Ramona
In 2011 ook geboekt bij Eautohuur en iedere keer dat de prijs goedkoper werd, stuurde ik een mailtje en kreeg ik netjes mijn geld op mijn CC teruggestort. In iedere fruitschaal ligt wel een rot stukje fruit maar ik ben niet anders dan vol lof over Eautohuur.
Ramona
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
http://www.cadarora.com
Ik werp me ook maar even in de discussie.
Wij willen een midsize SUV huren in SFO, van 8 juli tot en met 16 augustus. Nu zag ik op de Engelse site een aanbod van GBP 1029,49 dat is omgerekend €1192,78. Op de Nederlandse site stond dezelfde auto, maar dan voor €1340,29. Na wat heen en weer gemail mocht ik de auto voor €1192,78 boeken, dit is inclusief een volle tank benzine en gratis extra bestuurder (maar dat is in Californië altijd zo)! Zonder benzine kon ook, scheelde 29 euro, maar dan moet je ter plekke een fors bedrag bijbetalen voor een volle tank, meestal rond de $90. Een hele mooie deal dus. We huren dan bij Alamo.
Maar na alle verhalen over de Emerald Club is dat misschien ook nog een optie, dan zou ik moeten kijken wat National rekent als ik een lidmaatschapsnummer invoer. Of zou dat niet veel uitmaken? Op zich hebben we nu natuurlijk een hele goede deal! Wat denken jullie?
En ik las het al eerder ergens op het forum, maar zeg het nog maar een keer: je kunt gratis annuleren bij eautohuur, maar alléén als je in één keer het hele bedrag betaalt. Een gewaarschuwd mens telt voor twee nietwaar?
Saskia
Wij willen een midsize SUV huren in SFO, van 8 juli tot en met 16 augustus. Nu zag ik op de Engelse site een aanbod van GBP 1029,49 dat is omgerekend €1192,78. Op de Nederlandse site stond dezelfde auto, maar dan voor €1340,29. Na wat heen en weer gemail mocht ik de auto voor €1192,78 boeken, dit is inclusief een volle tank benzine en gratis extra bestuurder (maar dat is in Californië altijd zo)! Zonder benzine kon ook, scheelde 29 euro, maar dan moet je ter plekke een fors bedrag bijbetalen voor een volle tank, meestal rond de $90. Een hele mooie deal dus. We huren dan bij Alamo.
Maar na alle verhalen over de Emerald Club is dat misschien ook nog een optie, dan zou ik moeten kijken wat National rekent als ik een lidmaatschapsnummer invoer. Of zou dat niet veel uitmaken? Op zich hebben we nu natuurlijk een hele goede deal! Wat denken jullie?
En ik las het al eerder ergens op het forum, maar zeg het nog maar een keer: je kunt gratis annuleren bij eautohuur, maar alléén als je in één keer het hele bedrag betaalt. Een gewaarschuwd mens telt voor twee nietwaar?
Saskia
- bedeve
- Amerika-expert
Reken het tarief hier eens na;sep schreef: Maar na alle verhalen over de Emerald Club is dat misschien ook nog een optie, dan zou ik moeten kijken wat National rekent
http://www.nationalcar.co.uk/Contentlis ... Air-France
eAutohuur oftewel Rentalcars is heel transparant in.sep schreef:
En ik las het al eerder ergens op het forum, maar zeg het nog maar een keer: je kunt gratis annuleren bij eautohuur, maar alléén als je in één keer het hele bedrag betaalt.
Als je up front je huurprijs betaalt krijg je bij annulering het totale bedrag terug.
Annuleer je als je alleen maar een aanbetaling hebt gedaan, zijn dat de administratiekosten.
Prima regeling !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@ Bevede: kreeg net een reactie van eautohuur: ze kunnen het zo omzetten van Alamo naar National. Prima deal dan! National is volgens de link die ik van jou kreeg veel duurder.
Ik ben wel onder de indruk van de klantenservice van eautohuur tot nu toe. Dat maak je wel anders mee.
Ik ben wel onder de indruk van de klantenservice van eautohuur tot nu toe. Dat maak je wel anders mee.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Zijn er nog recente ervaringen met autohuur? De recenties die ik hier lees zijn beter dan die ik op internet zie.
Lees in dit topic ook dat sommigen pas na de boeking weten bij wie(Alamo, Dollar etc) de auto gehuurd wordt.
Als ik nu kijk op autohuur.be/nl dan zie ik vooraf al bij wie ik huur.
Ze komen bij ons nu als goedkoopste uit de bus: 690 euro voor 20 dagen SUV, LAX-LAX, in juli.
Goedkoper dan National/Emerald, Alamo/brits en Herz/ANWB
Als ik deze auto zou huren moet ik dan eerst nog naar de balie, of kan ik gelijk naar de garage?
Ben gisteren al wel vast lid geworden van Herz Gold Plus.
Lees in dit topic ook dat sommigen pas na de boeking weten bij wie(Alamo, Dollar etc) de auto gehuurd wordt.
Als ik nu kijk op autohuur.be/nl dan zie ik vooraf al bij wie ik huur.
Ze komen bij ons nu als goedkoopste uit de bus: 690 euro voor 20 dagen SUV, LAX-LAX, in juli.
Goedkoper dan National/Emerald, Alamo/brits en Herz/ANWB
Als ik deze auto zou huren moet ik dan eerst nog naar de balie, of kan ik gelijk naar de garage?
Ben gisteren al wel vast lid geworden van Herz Gold Plus.
Laatst gewijzigd door asv60 op 19 dec 2014, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Tegenwoordig zie je inderdaad meteen de verhuurder.
Bij Hertz werkt het weer iets anders, tenminste bij grote locaties.
Bij de ingang hangt een groot bord met daarop je naam en vaknummer. Tenminste als je bij boeking je Hertz Gold nummer hebt ingevuld. Heb je dit niet, geen gold nummer, dan moet je gewoon naar de balie volgens mij.
Vaak is dit niet meer te koppelen na het boeken. Maar je kunt natuurlijk altijd een email sturen naar Hertz dat je hebt geboekt via eautohuur en dat je graag aan deze boeking je Hertz Gold nummer wilt toevoegen. Proberen kan altijd.
Bij Hertz werkt het weer iets anders, tenminste bij grote locaties.
Bij de ingang hangt een groot bord met daarop je naam en vaknummer. Tenminste als je bij boeking je Hertz Gold nummer hebt ingevuld. Heb je dit niet, geen gold nummer, dan moet je gewoon naar de balie volgens mij.
Vaak is dit niet meer te koppelen na het boeken. Maar je kunt natuurlijk altijd een email sturen naar Hertz dat je hebt geboekt via eautohuur en dat je graag aan deze boeking je Hertz Gold nummer wilt toevoegen. Proberen kan altijd.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Nadeel van eautoverhuur is dat je niet ziet welk type auto je krijgt, waarmee ik de SIPP codes bedoel. (SIPP)
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ja dat is idd zo. Er staat b.v. alleen maar SUV, niet midzise of standard. Ik was al verbaasd om een Ford Escape en een Ford Edge beiden van Budget te zien met een verschil in prijs van 100 euro. Lijkt me toch dezelfde klasse auto.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
asv60 schreef:Ja dat is idd zo. Er staat b.v. alleen maar SUV, niet midzise of standard. Ik was al verbaasd om een Ford Escape en een Ford Edge beiden van Budget te zien met een verschil in prijs van 100 euro. Lijkt me toch dezelfde klasse auto.
De Edge is met een grotere motor voorzien en is premium tov de escape, meestal wordt hij bij de standaard SUV geplaatst of in de premium rij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1190 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 24 Reacties