En Petra, goede toelichting. Zelfregulatie is ook 1 van de redenen waarom ik dit zo'n fijn forum vind. Op veel fora wordt zo vaak ingegrepen dat ik dan het gevoel heb in een kleuterklasje te zitten. Helaas ontkom je er soms niet aan.

Op zich een logisch verhaal en ik vermoed dat je dat in de verzekeringsvoorwaarden ook wel ergens kunt terugvinden. Maar dan is het toch raar dat ze je dit niet meteen konden vertellen toen je daar naar vroeg.jess85 schreef:Dimona, de manager van alamo haalde aan dat hun verzekering niet aanvaardt dat er herstellingen gebeuren door derden ( partij niet gekend door verzekering).
En ik had inderdaad recht op een nieuwe wagen gezien ik volledig gedekt was door een CDW full.
Ik rekende gewoon op wat goodwill van alamo gezien ik verdere schade aan de wagen mogelijks voorkomen heb door de herstelling. En ik was niet verplicht de wagen in te leveren. Dit had ik gecheckt toen ik aan de telefoon hing met hun road assistance.
Ik denk dat het verschil is dat jij toestemming had van Alamo voor die reparatie of dat onderhoud.Chi Sin X schreef:We hadden dit wel afgesproken via hun klantenservice