Belangrijk is dat jullie met twee bestuurders willen rijden. Als je de auto ophaalt in Californië (of Hawai) hoef je daarvoor niets extra te betalen en dan zou je dus kunnen overwegen om voor het goedkopere Super-Spar-Plus pakket te kiezen. In andere staten kost een tweede bestuurder $10,00 (plus tax) per dag en dan is het Super-Inklusiv-Plus pakket goedkoper.
Wij pikken de auto op in Las Vegas, dus we gaan beter voor het duurdere pakket.
Bedankt! Ik kon de prijs voor extra bestuurder niet vinden. (Die zit er dus bij in het 2e pakket neem ik aan).
Thanx
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Klik in mijn vorige bericht maar eens op "Bron". Ik heb daar een willekeurige proefboeking gedaan en dan zie je de verschillen tussen de twee pakketten naast elkaar staan.
En ja, extra bestuurders boven 25 jaar zijn in het Super-Inklusiv-Plus pakket gratis.
Yep, maar die is in het Duits.
Nu ja, als ik ga boeken zoek ik iemand die goed Duits kan zodanig dat ik alle kleine lettertjes ook versta
Maar goed, als ik bij usareisen een auto huur met het Super-Inklusiv-Plus pakket kan ik niet misdoen!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.