Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Advies autohuur New york
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Advies autohuur New york
Van 8 aug tm 26 aug willen we graag een SUV huren. Waar in New york kunnen we dat het beste doen en bij welke site? De eerste drie dagen willen we namelijk geen auto.
Ik kom nu uit op 1500 euro dat is best veel tov andere jaren en plaatsen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Advies autohuur New york
Dat is inderdaad erg veel geld. Ik boek altijd via WTC - Rental Cars. Ik hebd aar even snel voor je gekeken, maar daar kom ik ook uit op € 1500,-. Heb je alle andere delen van de reis al geboekt? Vliegtickets, hotels e.d.. Anders kun je misschien bij WTC een pakketprijs opvragen. Dan kan weleens veel schelen (dat was thans bij ons het geval)parure schreef:Van 8 aug tm 26 aug willen we graag een SUV huren. Waar in New york kunnen we dat het beste doen en bij welke site? De eerste drie dagen willen we namelijk geen auto.
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Het ticket heb ik al geboekt kon gedeeltelijk met punten dus vandaar. We zijn van 4 tm 26 in the States. De eerste drie dagen heb ik gepland in New york, maar nog niks vastgelegd
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Welke ophaallocatie is makkelijk?
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Bij ophalen op EWR/JFK: Intermediate SUV (IFAR) voor €1405 bij Uscarhire.
Er zitten nogal wat verschillen in de diverse SUV's, hoe groter hoe duurder. Misschien dat daar een verklaring in kan zitten.
Verder kan het wellicht te maken hebben met het terugdringen van SUV's door duurder te maken (of extra belasting op te heffen) of minder SUV's in de verhuur te hebben.
In Vancouver (waar ik sinds 12 jaar geregeld kom) is bijvoorbeeld het aantal SUV's in de verhuur een jaar of wat geleden enorm terug gebracht, waardoor de prijzen enorm zijn gestegen.
Noord-oost USA is volgens mij ook nooit echt "Pick-up" country geweest qua autoverhuur, dus een prijsverschil met andere gebieden zal er wellicht altijd al zijn geweest, maar kan door bovenstaand nog eens toegenomen zijn. Vergeet natuurlijk ook niet de koers van de USdollar die dit jaar erg ongunstig is.
Qua ophaallocaties is ophalen op Manhattan op de ochtend dat je begint aan je rondreis het meest eenvoudig, als je een hotel op Manhattan hebt tenminste. Anders is JFK of LaGuardia meest voor de hand liggend, maar vergeet niet dat je dan zowel op dag van aankomst als op dag van ophalen auto van/naar vliegveld moet met bijbehorende kosten.
Misschien helpt het om de auto elders op te halen? Misschien in buurstaat New Jersey? Vanaf Manhattan zit je vrij eenvoudig op Newark airport of in Jersey City.
Wat is trouwens je reisroute? Wellicht dat je daar nog mee kan schuiven.
Verder kun je je afvragen of het huren van een SUV nodig is, misschien toch switchen naar een gewone fullsize?
Andere mogelijkheid: nu een gewone fullsize auto inboeken die je nog volledig kunt annuleren en regelmatig zoeken/bellen en zien wat het tarief voor een SUV doet. Wellicht krijgen ze op het laatste moment nog een cancellation en hebben ze opeens een SUV over. Ik had 2 jaar terug gelukje en heb 3 dagen voor vertrek een hele mooie prijs voor een SUV op Vancouver kunnen bemachtigen. Door nu alvast de gewone fullsize in te boeken heb je in ieder geval iets vastgelegd, tegen een vaste prijs, kan het in ieder geval niet duurder worden.
Ik huur trouwens altijd bij Hertz of Avis door gewoon te bellen met het kantoor in Nederland. Bij Hertz krijg je korting met je ANWB pas en bij Avis krijg ik korting met mijn KLM FB-pas. Heb in het begin alles online lopen vergelijken en vergelijken en omdat ik vaak langer dan 1 maand huur, lukte dat online niet, bellen bleek toen de uitkomst. Super tevreden mee!
Verder kan het wellicht te maken hebben met het terugdringen van SUV's door duurder te maken (of extra belasting op te heffen) of minder SUV's in de verhuur te hebben.
In Vancouver (waar ik sinds 12 jaar geregeld kom) is bijvoorbeeld het aantal SUV's in de verhuur een jaar of wat geleden enorm terug gebracht, waardoor de prijzen enorm zijn gestegen.
Noord-oost USA is volgens mij ook nooit echt "Pick-up" country geweest qua autoverhuur, dus een prijsverschil met andere gebieden zal er wellicht altijd al zijn geweest, maar kan door bovenstaand nog eens toegenomen zijn. Vergeet natuurlijk ook niet de koers van de USdollar die dit jaar erg ongunstig is.
Qua ophaallocaties is ophalen op Manhattan op de ochtend dat je begint aan je rondreis het meest eenvoudig, als je een hotel op Manhattan hebt tenminste. Anders is JFK of LaGuardia meest voor de hand liggend, maar vergeet niet dat je dan zowel op dag van aankomst als op dag van ophalen auto van/naar vliegveld moet met bijbehorende kosten.
Misschien helpt het om de auto elders op te halen? Misschien in buurstaat New Jersey? Vanaf Manhattan zit je vrij eenvoudig op Newark airport of in Jersey City.
Wat is trouwens je reisroute? Wellicht dat je daar nog mee kan schuiven.
Verder kun je je afvragen of het huren van een SUV nodig is, misschien toch switchen naar een gewone fullsize?
Andere mogelijkheid: nu een gewone fullsize auto inboeken die je nog volledig kunt annuleren en regelmatig zoeken/bellen en zien wat het tarief voor een SUV doet. Wellicht krijgen ze op het laatste moment nog een cancellation en hebben ze opeens een SUV over. Ik had 2 jaar terug gelukje en heb 3 dagen voor vertrek een hele mooie prijs voor een SUV op Vancouver kunnen bemachtigen. Door nu alvast de gewone fullsize in te boeken heb je in ieder geval iets vastgelegd, tegen een vaste prijs, kan het in ieder geval niet duurder worden.
Ik huur trouwens altijd bij Hertz of Avis door gewoon te bellen met het kantoor in Nederland. Bij Hertz krijg je korting met je ANWB pas en bij Avis krijg ik korting met mijn KLM FB-pas. Heb in het begin alles online lopen vergelijken en vergelijken en omdat ik vaak langer dan 1 maand huur, lukte dat online niet, bellen bleek toen de uitkomst. Super tevreden mee!
- pumi1000
- Amerika-expert
Als ik op Alamo.com kijk voor 4-26 augustus zie ik een prijs van $ 1257,-- voor een midsize SUV, ophalen JFK airport.
voor 8-26 augustus $ 1100,-- midsize SUV, JFK.
Prijs scheelt enorm als je zelf op de website van Alamo.com boekt. Auto moet je dan ophalen bij National. Aanvinken resident of Netherlands en je hebt de goede verzekeringen.
Prijs scheelt enorm als je zelf op de website van Alamo.com boekt. Auto moet je dan ophalen bij National. Aanvinken resident of Netherlands en je hebt de goede verzekeringen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
- Mads
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik vind via Kayak.nl een SUV voor € 809,- voor je periode.
Via ArgusCarHire.
https://www.arguscarhire.com/book/?clie ... =5190#book" onclick="window.open(this.href);return false;
Via ArgusCarHire.
https://www.arguscarhire.com/book/?clie ... =5190#book" onclick="window.open(this.href);return false;
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Kijk zeker ook op Newark.
New Jersey is belasting technisch interessanter dan NY
New Jersey is belasting technisch interessanter dan NY
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Hebben jullie hier goede ervaringen mee?Mads schreef:Ik vind via Kayak.nl een SUV voor € 809,- voor je periode.
Via ArgusCarHire.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Perfect ik heb geboekt maar ik kon niet kiezen voor pay now. Das best gek toch. Gebeld naar Alamo maar ik kreeg iemand die zei dat die optie er wel was. Ik heb het nog een keer geprobeerd maar blijf tegen hetzelfde aanlopen. Ik wil eigenlijk nu betalen omdat het anders zo'n grote hap uit mijn creditkaart is. Weet jij hier iets van? Hadden jullie dat ook?pumi1000 schreef:Als ik op Alamo.com kijk voor 4-26 augustus zie ik een prijs van $ 1257,-- voor een midsize SUV, ophalen JFK airport.
- pumi1000
- Amerika-expert
Ik ben volgens mij die optie van direct betalen niet tegengekomen. Voor komende zomer heb Ik hem alleen gereserveerd en moeten we daar pas betalen.
Wat mij opviel is dat je bij alle brokers de prijzen van National te zien krijgt ( daar moet je ook je auto ophalen ) maar op de alamo.com site is de prijs een stuk lager, terwijl je hem ook gewoon bij National op moet halen. Wij hebben eerder daar gereserveerd in 2013, dat was toen met de National error.
Wat mij opviel is dat je bij alle brokers de prijzen van National te zien krijgt ( daar moet je ook je auto ophalen ) maar op de alamo.com site is de prijs een stuk lager, terwijl je hem ook gewoon bij National op moet halen. Wij hebben eerder daar gereserveerd in 2013, dat was toen met de National error.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
- Mads
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Kayak wel, Argus heb ik geen ervaring mee.... maar ook dat is een broker, dus je huurt bij een lokale verhuurmaatschappij.parure schreef:Hebben jullie hier goede ervaringen mee?Mads schreef:Ik vind via Kayak.nl een SUV voor € 809,- voor je periode.
Via ArgusCarHire.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht