Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijsdaling Hertz
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Prijsdaling Hertz
Ik moet toch even terugkomen om mijn eigen negatieve opmerkingen over de aangekondigde prijsstijgingen van Hertz in dit topic http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... =+hertz%5C . Ik had 24 december geboekt voor een voor mij acceptabele prijs (ANWB korting+Club #1 Gold member). De prijzen bij Hertz zijn daarna wel gestegen (8%), maar altijd nog minder dan dat de dollarkoers is gezakt. Echter sinds gisteren zijn de prijzen weer enorm gezakt en zelfs 120,- onder de prijs van 24 december gekomen. Ik heb oude boeking geannuleerd en nieuwe boeking gedaan.
Hertz is niet in alle gevallen de voordeligste, maar misschien raadzaam om er nu toch eens naar te kijken. Doe je voordeel ermee. (ANWB CDC code= 504224)
Hertz is niet in alle gevallen de voordeligste, maar misschien raadzaam om er nu toch eens naar te kijken. Doe je voordeel ermee. (ANWB CDC code= 504224)
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Prijsdaling Hertz
Bij mij niet hoor. Ik heb in Dec gehuurd voor 511 euro, kost nu 977 euro!!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- gera_r
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik heb met een specifieke vraag omtrent de boeking in oktober naar Hertz gebeld en toen direct ook de boeking gedaan, met als gevolg dat ik véél voordeliger uitkwam dan de prijs die op internet op hun site aangegeven stond. Ik ben trouwens Gold member en ipv de ANWB-korting, gebruikten ze de Mastercard korting (die 15% is). Bovendien heb ik voorwaarden gekregen die op internet ook niet lijken voor te komen.
Om concreet te zijn betreft het het volgende:
27 dagen in het hoogseizoen huur van een IFAR Intermediate SUV Toyota Rav4 of soortgelijk, incl. alle verzekeringen. Omdat we ANWB-lid zijn extra bestuurder (partner) ook inclusief. Gratis annuleren, sterker: bij no-show ook geen kosten. De huurprijs is totaal $ 1.758,- (inclusief drop off). We hebben nl. one-way. Ik mag altijd bellen of de prijs veranderd is en als die lager mocht zijn, dan krijg ik hem direct ook lager. Dit heb ik nog niet gedaan, omdat ik vermoed dat hij alleen maar hoger is geworden. Deze prijs blijft dan natuurlijk wel staan. Jammer alleen is, dat de dollarkoers in de tussentijd gestegen is. Dus, ik had hem omgerekend aanvankelijk voor net geen € 1.400,-, op dit moment is dat zo'n € 150,- meer.
Maar goed, kan nog alle kanten op natuurlijk. Voor de zekerheid heb ik bij National via usareisen.de nog een auto vastgelegd (gratis annuleerbaar) in euro's. Van de zomer kijken we wat het gunstigst is.
In ieder geval loonde het voor mij in eerste instantie om de boeking telefonisch vast te leggen. Het scheelde behoorlijk met de prijzen op de site...
Om concreet te zijn betreft het het volgende:
27 dagen in het hoogseizoen huur van een IFAR Intermediate SUV Toyota Rav4 of soortgelijk, incl. alle verzekeringen. Omdat we ANWB-lid zijn extra bestuurder (partner) ook inclusief. Gratis annuleren, sterker: bij no-show ook geen kosten. De huurprijs is totaal $ 1.758,- (inclusief drop off). We hebben nl. one-way. Ik mag altijd bellen of de prijs veranderd is en als die lager mocht zijn, dan krijg ik hem direct ook lager. Dit heb ik nog niet gedaan, omdat ik vermoed dat hij alleen maar hoger is geworden. Deze prijs blijft dan natuurlijk wel staan. Jammer alleen is, dat de dollarkoers in de tussentijd gestegen is. Dus, ik had hem omgerekend aanvankelijk voor net geen € 1.400,-, op dit moment is dat zo'n € 150,- meer.
Maar goed, kan nog alle kanten op natuurlijk. Voor de zekerheid heb ik bij National via usareisen.de nog een auto vastgelegd (gratis annuleerbaar) in euro's. Van de zomer kijken we wat het gunstigst is.
In ieder geval loonde het voor mij in eerste instantie om de boeking telefonisch vast te leggen. Het scheelde behoorlijk met de prijzen op de site...
Voor reisverslagen:
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
- bedeve
- Amerika-expert
Hoi Gera,gera_r schreef:Ik heb met een specifieke vraag omtrent de boeking in oktober naar Hertz gebeld en toen direct ook de boeking gedaan, met als gevolg dat ik véél voordeliger uitkwam dan de prijs die op internet op hun site aangegeven stond. Ik ben trouwens Gold member en ipv de ANWB-korting, gebruikten ze de Mastercard korting (die 15% is). Bovendien heb ik voorwaarden gekregen die op internet ook niet lijken voor te komen.
.
Wat is de Mastercard kortings code ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Ik heb die code toegepast bij Hertz.ieavsboz schreef: Hertz is niet in alle gevallen de voordeligste, maar misschien raadzaam om er nu toch eens naar te kijken. Doe je voordeel ermee. (ANWB CDC code= 504224)
Dat geeft een extra korting tav Hertz.nl
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- gera_r
- Amerikakenner
Zoals ik al schreef is de Mastercard korting 15% en die heb ik telefonisch gekregen, dus weet niet wat daarvan de code is.
Voor reisverslagen:
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mijn voordeel kan ook heel lokaal geweest zijn (veel autos die in die klasse van PHX terug naar LAS gebracht moeten worden misschien). Ik wilde alleen maar even laten weten dat prijzen na een periode van stijging ook zomaar weer kunnen dalen. In mijn geval:
december 920,-
half februari opgelopen tot 992,-
deze week gezakt tot 798,- (een dag later 800,-)
december 920,-
half februari opgelopen tot 992,-
deze week gezakt tot 798,- (een dag later 800,-)
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
De code is 594671. Wij hebben voor 12 weken een auto voor E 1.800,--.gera_r schreef:Zoals ik al schreef is de Mastercard korting 15% en die heb ik telefonisch gekregen, dus weet niet wat daarvan de code is.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Het is wel grappig want ik heb beide kortingscodes geprobeerd zowel op de ie als op de nl site en overal krijg ik hetzelfde tarief. Dus zowel ANWB als MasterCard code geven hetzelfde aan.
Kwestie van cookies?
Kwestie van cookies?
- gera_r
- Amerikakenner
Klopt, heb ook eens even gecheckt. Bij mij geeft de website wel Master aan maar rekent toch 10%. Bovendien heb ik een meer dan 5% verschil in prijs. Misschien toch even bellen? Het is voor mij niet de eerste keer dat ik telefonisch een veel beter tarief kreeg, dan op de website mogelijk was... Ook de voorwaarden die ik heb vind je niet op de website terug.
Zo herinner ik mij nog van de vorige keer, dat ik een prijs had van iets in de 800 euro voor 3,5 week en de website bleef maar een prijs aangeven van 1700 euro's. Als ik mijn huur voor aankomende zomer nu bereken op de website kom ik ook bijna zo'n 1100 euro duurder uit (2643 euro terwijl ik hem heb voor -omgerekend met de koers van nu- 1550 euro). Bijna 4 weken, inclusief de drop-off...
Zo herinner ik mij nog van de vorige keer, dat ik een prijs had van iets in de 800 euro voor 3,5 week en de website bleef maar een prijs aangeven van 1700 euro's. Als ik mijn huur voor aankomende zomer nu bereken op de website kom ik ook bijna zo'n 1100 euro duurder uit (2643 euro terwijl ik hem heb voor -omgerekend met de koers van nu- 1550 euro). Bijna 4 weken, inclusief de drop-off...
Voor reisverslagen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2022 Weergaves
-