Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eerste camperdag
-
Marco_1970
- Amerika-newbie
Eerste camperdag
Wij gaan in augustus vanuit Las Vegas met een camper een rondrit door west-Amerika maken. Wie weet of het haalbaar is om op de eerste reisdag wanneer we de camper hebben opgehaald in Las Vegas, door te rijden naar Zion. Wat zijn de ervaringen: hoe laat ben je met de camper weg bij het verhuurbedrijf? Hoeveel km per uur rekenen jullie ongeveer dat je kunt rijden? Ben benieuwd!
Monique van der Knaap
Monique van der Knaap
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: Eerste camperdag
Las Vegas -Zion is "maar" 161 mijl, dus dat is het probleem niet.
Hoe snel je weg bent met de camper bij het verhuurbedrijf valt weinig van te zeggen.
Ligt er ook maar net aan of 'jullie" camper al gereed is, en of je wel/geen Early-bird pick-up hebt.
Bel de dag er voor even naar de verhuurder, die kan je beste aangeven wat jullie kansen zijn.
Hoe snel je weg bent met de camper bij het verhuurbedrijf valt weinig van te zeggen.
Ligt er ook maar net aan of 'jullie" camper al gereed is, en of je wel/geen Early-bird pick-up hebt.
Bel de dag er voor even naar de verhuurder, die kan je beste aangeven wat jullie kansen zijn.
Wij hadden in 2013 155 mile de eerste dag. Dat viel toch tegen, ondanks dat we om 11.30 uur (early bird Cruise America) al op weg konden. Het is toch 3.5 uur rijden en de eerste dag wil je nog even je camper inpakken en boodschappen doen. Bij ons was het de derde vakantiedag, dus ook nog last van een jetlag.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
ik zou voor een eerste dag naar Zion teveel vinden. Zeker als het de eerste keer is. Je bent veel tijd kwijt bij de verhuurder, krijgt veel informatie, die je moet verwerken. Daarna de boodschappen. Ik zeg altijd, "reken daar gerust twee uur voor" , zelf waren wij de laatste keer zelfs 3 uur kwijt. En dan hebben wij al een standaar boodschappenlijst, weten we wat we hebben moeten, en ook al ongeveer waar we het vinden kunnen. Het voor de eerste keer rijden met een camper is ook even wennen. Het rijdt toch anders, de wegen zijn net even anders, de borden hangen net even anders. Kortom het ophalen van de camper is op zich al best vermoeiend. Wellicht kun je naar Valley of fire? Dat is een mooie afstand, en je staat direct in een prachtige omgeving. Of naar Virgin River campground, ligt aan de 15 op een prachtige locatie. Alhoewel je daar geen stroom hebt.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je moet natuurlijk wel zo'n 3u rijden naar Zion, maar je 'wint' ook een uur door de tijdszone.j
Edit: Doh....
Edit: Doh....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je verliest een uur als je naar Zion gaat.
Marianne
Marianne
Ik sluit me aan bij Marenko. Een uurtje rijden is genoeg. Kun je vervolgens alle spullen een plekje geven en de volgende dag vroeg op stap.
2014 NW USA - W-Canada http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
De eerste keer camperhuur zou ik in Las Vegas blijven de eerste nacht met camper.
Ik weet niet hoelaat je de camper op kunt halen? Vaak is dit pas om 12.00 uur.
Ik weet niet waar je huurt, maar volgens mij zitten bij Sams town Rv park een paar camperverhuurders in de straat.
Tegenover dit park is ook de Walmart, winkelen, oversteken, koken, zwemmen en bijtijds naar bed, vanwege de jetlag die je nog hebt,
en de andere morgen vroeg wakker, ontbijten en vroeg op pad.
Ik weet niet hoelaat je de camper op kunt halen? Vaak is dit pas om 12.00 uur.
Ik weet niet waar je huurt, maar volgens mij zitten bij Sams town Rv park een paar camperverhuurders in de straat.
Tegenover dit park is ook de Walmart, winkelen, oversteken, koken, zwemmen en bijtijds naar bed, vanwege de jetlag die je nog hebt,
en de andere morgen vroeg wakker, ontbijten en vroeg op pad.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of naar Valley of Fire rijden?
Marianne
Marianne
-
Marco_1970
- Amerika-newbie
Super bedankt voor alle reacties. We gaan het inderdaad niet doen dan en waarschijnlijk naar Valley of Fire rijden. Zou reserveren daar nodig zijn? Want stel dat we wel vroeg de camper kunnen ophalen, of juist heel laat waardoor we liever in Las Vegas blijven, hebben we nog wat flexibiliteit als we niet reserveren. Blijft sowieso een lastige afweging voor deze reis: wel of niet reserveren....
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Je kunt niet reserveren in Valley of Fire. Dat is first come first served.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 6670 Weergaves
-