Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

KLM werelddealweken 2015

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
gastxyz

Re: KLM werelddealweken 2015

Bericht door gastxyz »

Las Vegas moet onder de 500 euro kunnen.

:lol:
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ik vind het prima zo. Ik ga er ook niet meer naar kijken. Wij zijn ook niet heel flexibel met de data, en ik heb nu precies de data die ik wilde met mooie tijden.
Ik had ook een dag later kunnen vertrekken en een dag later weer terug kunnen gaan met Virgin voor € 90,- minder, maar dan moeten we én naar Düsseldorf en we zitten een extra nacht in Vegas tijdens Memorial Day Weekend. En daar gaat je winst :wink:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Arno schreef:Las Vegas moet onder de 500 euro kunnen.

:lol:
Echt? Wij hebben een keer iets onder de 500 voorbij zien komen maar te lang geaarzeld omdat dat vanaf Brussel was. Verder hebben we tot nu toe niets onder de 600 gezien.

@Vito: leuk dat jullie ook geboekt hebben. Wij vliegen heen via NY en terug via Detroit.

Marianne
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ligt het aan mij, of zijn de werelddeals helemaal niet zo werelds?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Eens, dat vind ik dus ook ;)
Maar kijken of b.v. United nog wat gaat doen.
heidem
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door heidem »

RNA schreef:Ligt het aan mij, of zijn de werelddeals helemaal niet zo werelds?
De prijzen voor een aantal bestemmingen waren gunstiger voor het begin van de werelddeals.
Kaas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Kaas »

Het valt mij ook tegen. De vluchten die ik zoek zijn bijna € 200,-- duurder dan voor de werelddeals.
AZ, CA, CT, DC, MA, NJ, NV, NY, PA, VA
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Misschien omdat die bestemmingen nu ook niet mee doen.
Ik mis Seattle, Atlanta, Detroit, Minneapolis.
Uhm zeg maar de grote Delta hubs :wink:
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

RNA schreef:Weet iemand hoe het zit met de volgende werelddeal weken? Deze zijn t/m juni, wij zoeken vluchten voor in September. Heeft het zin om te wachten op de volgende werelddeal weken, of zijn die pas in september?
Ja de najaars wdw beginnen vaak eind augustus / begin september. Vorig jaar begon ie op 27 augustus.
Division
Amerikakenner

Bericht door Division »

Kaas schreef:
Het valt mij ook tegen. De vluchten die ik zoek zijn bijna € 200,-- duurder dan voor de werelddeals.
Zal waarschijnlijk komen omdat het aantal stoelen dat tegen Werelddeal-tarief wordt verkocht op één hand te tellen is per vlucht.
Afbeelding
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

We hebben toch voor de zekerheid nog gewacht op de werelddealweken, maar zoals gedacht, geen kortingen op vluchten in september!

De goedkoopste vlucht die ik kan vinden voor onze one-way is nu 850 euro, terwijl de rechtstreekse vlucht (heen San fransisco, terug Las Vegas 1 overstap) 900 euro is. Dus voor die 50 euro extra willen we dan maar de rechtstreekse vlucht nemen. Of zijn er nog andere actie-mogelijkheden?
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Toch nog vol 'verwachting' naar de website van KLM vandaag in de hoop aantrekkelijk geprijsde tickets te vinden naar Azië. Helaas gebonden aan vertrek in het begin van juli en dan waren de prijzen alweer bijna een derde hoger dan in mei en juni. Belachelijk want bij andere maatschappijen kun je voor die periode wel redelijk geprijsde tickets vinden.

Nu vliegen we met Qatar naar Azië. Staat ook nog eens bekend als 1 van de beste airlines ter wereld, dus ik zie ernaar uit :thumbup:

Ohja, ik wilde boeken bij BudgetAir, maar dan moest ik 40 euro betalen voor cc-betaling (of via Ideal maar had inloggegevens van mn bank niet bij de hand) :shock: :shock: :shock:. Of direct bij Qatar voor 40 euro meer. Nou....dan maar direct. Is in geval van nood toch wat handiger.
Fiesta68
Amerikakenner
Partner van: KingKong65
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door Fiesta68 »

RNA schreef:
Ligt het aan mij, of zijn de werelddeals helemaal niet zo werelds?

Juist hetzelfde gedacht....
Voor de werelddeals konden wij niet boeken (hebben meerdere pogingen gedaan), waren toen op vakantie in Azië en hadden een héél trage internetverbinding en lukte ons niet.... :?
Als we nu naar de prijzen kijken voor september scheelt dit idd wel € 200,00, we houden het in de gaten, hopelijk komt er nog iets uit de bus.
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

De maand september en verder heeft, naar mijn weten, nog nooit onderdeel uitgemaakt van de WDW in januari. (Vertrek AMS)
KLM heeft regelmatig een vijf daagse aanbieding van diverse bestemmingen. Gewoon goed in de gaten houden, net als de rest.
Laatst gewijzigd door Hinko op 08 jan 2015, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Gisterenavond had KLM/Delta vanaf Brussel op bijv, phx,slc, las, mia, mco tarieven onder de 600 euro IN juli en augustus. Helaas vanmorgen al niet meer te boeken voor die lage prijzen.
Maar steeds blijven kijken loont dus wel...
Zaten overigens geen rechstreekse vluchten bij.

Ik mis trouwens de aanbiedingen van BA. De afgelopen jaren hadden ze begin januari lage tarieven.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Vorig jaar waren die aanbiedingen van BA er ook niet hoor, is alweer 2 jaar geleden.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

BA adverteert wel zijn site met sale, maar ik heb hem niet gezien. Altijd nog rond de 800,- voor LV
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wat Eddepet zegt blijven kijken, soms zijn er een paar uur aanbiedingen dan moet je gelijk toehappen, helaas mis je zoiets nog wel eens, de wereld weken vind ik altijd tegenvallen ik hoop ook nog op BA maar die heb ik idd nog niet gezien, 2 jaar terug hadden ze mooie aanbiedingen naar Las in het hoogseizoen maar dat was al eind december dat jaar.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ja klopt, wij hebben toen op 31 december tickets naar Florida geboekt voor < 500 euro. Hinko, weet jij of september wel deel uitmaakt van de 'tweede' werelddeal weken? Of wordt het dan allemaal erg last-minute.

Afbeelding
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

@RNA,
Hier van september 2014.
september zit er wel bij. Maar als ik begin september zou vertrekken zou ik er niet op wachten.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer