Stan.Gobien schreef:
PS: Volgens een mail, is er nu sale voor vluchten naar USA bij British Airways, maar ik weet de details niet.
Sowieso voor vertrek uit België. Voor vertrek uit Nederland is er (nog) geen sale.
(land rechtsboven even veranderen in België indien dit niet automatisch gebeurd)
Fares valid for return flights from Brussels, via London with British Airways, via Madrid with Iberia and direct with American Airlines
Selling period: 18 December 2014 - 15 January 2015
Travel period: - for travel in economy and premium economy
30 December 2014 – 31 October 2015 excluding period
between 23 March 2015 -18 april 15 and 16 June 2015 -5 Sep 2015
Hinko schreef:
Sowieso voor vertrek uit België. Voor vertrek uit Nederland is er (nog) geen sale.
(land rechtsboven even veranderen in België indien dit niet automatisch gebeurd)
Ik gokte eigenlijk niet, ik heb al veel overstaps gehad in London, en vind 1h15min best haalbaar. Maar goed 45min dus niet.
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze ieder jaar, zo rond nieuwjaar, de vluchttijden een beetje aanpassen.
PS: Volgens een mail, is er nu sale voor vluchten naar USA bij British Airways, maar ik weet de details niet.
Thanks, weer wat bijgeleerd
V.w.b. die schemawijzigingen, het lijkt in de vliegwereld af en toe net de spoorwegen of het busbedrijf. Eens per jaar komen er wat wijzigingen in de schema's. Ik heb ook net een wijziging van United achter de rug. Vlucht vanuit AMS vertrekt ineens 45min later en reduceerde mijn overstaptijd op IAD naar LAX tot 1h15. Beetje kort voor alle formaliteiten en opnieuw inchecken voor de volgende vlucht. Door WTC prima opgelost, nu weer 2.15uur overstaptijd! Nu geregeld de reservering in de gaten houden of er niet een ander vliegtuig wordt ingezet, dan moet je weer achter de stoelen aan.
Ik heb trouwens diep respect voor planners (schema's, maar ook personeel) in de vliegwereld. Waar die niet allemaal rekening mee moeten houden.....
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Wauw zeg mooie prijzen op worldticketcenter...helaas ik had al geboekt, ik had ruim 300,- kunnen besparen met wachten. Prijzen voor tickets naar Boston zijn nu met BA allemaal rond de 500,- met gunstige reistijden..pfffff. Weer een goeie les voor volgend jaar!
Jup, klopt! Ben ook op zoek maar nog niet helemaal gevonden wat ik zocht ... Momenteel on sale voor juli en augustus: RTM/AMS - Dallas/Boston/New York/Miami/Philadelphia/... voor +- 550 EUR. 't is nog wachten op de écht interessante fares .... naar de Westkust
Maar volgend jaar kan het weer helemaal anders zijn.
Ter info: mijn tickets voor Miami april/mei reeds in september geboekt en nog steeds geen betere prijzen gezien, ook niet tijdens de BA sales actie momenteel.
Delta heeft nu wel mooie prijzen voor april en mei: 30 april heen van Brussel naar New York JFK en 18 mei terug van NY JFK naar Brussel voor 443 euro. Rechtstreekse vluchten ook nog.
Voor mijn specifieke vakantiewensen lijkt er ook een mooie aanbieding te liggen. Een multicity van Brussel naar New York op 30 april, op 6 mei van New York naar Austin en op 18 mei van Austin naar Brussel. Alleen die laatste vlucht is niet rechtstreeks, een overstap in New York met een layover van maar 2 uur.
Dat gaat me nu 731 euro kosten. Denken jullie dat dat nog goedkoper gaat worden of zal ik nu toeslaan?
Ook leuk. Dusseldorf -Seattle van 28 juli - 17 augustus voor EUR 1.800, 2 volw, 2 kinderen. Via skyscanner op de site van American. Niet de meest gunstige vluchten, maar wel goedkoop.
Voor vluchten naar Florida zou ik arkefly in de gaten houden...die kunnen opeens hele mooie aanbiedingen hebben. Niet te ver van tevoren hoor...zo'n 2 a 3 maanden tevoren. Wij hadden een keer voor eind juni een ticketprijs naar Miami voor maar 360,- pp.! Succes
Hoi,
Ik ben alweer een tijdje op zoek voor vluchten naar Amerika
Ik wil graag vliegen op San Francisco en terug via Denver of Las Vegas.
7-8 heen en 29-8 terug
Het goedkoopste wat ik tegen ben gekomen zit rond de 900 euro. We willen met ons gezin gaan
2 kids 12 en 10 jaar oud.
Ik vind dat de prijzen vrij hoog blijven of lijkt dit maar?
Niemand kan voorspellen wat de prijzen gaan doen maar volgens mij moet het goedkoper
kunnen dan 900 euro toch?
Ik zoek verder, iemand nog suggeties welke sites, ik kijk nu zelf op
Momondo
WTC
Cheaptickets
budgetair
vliegtickets
Je moet op veel meer sites kijken. Kijk ook op skyscanner en kayak. En een beetje mazzel hebben. Wellicht dat de sale begin volgend jaar goed voor jullie uitpakt?
Mirav5410 schreef:Hoi,
Ik ben alweer een tijdje op zoek voor vluchten naar Amerika
Ik wil graag vliegen op San Francisco en terug via Denver of Las Vegas.
7-8 heen en 29-8 terug
Het goedkoopste wat ik tegen ben gekomen zit rond de 900 euro. We willen met ons gezin gaan
2 kids 12 en 10 jaar oud.
Ik vind dat de prijzen vrij hoog blijven of lijkt dit maar?
Niemand kan voorspellen wat de prijzen gaan doen maar volgens mij moet het goedkoper
kunnen dan 900 euro toch?
Ik zoek verder, iemand nog suggeties welke sites, ik kijk nu zelf op
Momondo
WTC
Cheaptickets
budgetair
vliegtickets
Voor deze periode en met de wensen die je hebt ga je zeer waarschijnlijk geen goedkope vlucht vinden. Let ook op evt one way fee voor de huurauto als je voor Denver kiest.
Meeste kans op een vlucht met een aanvaardbare prijs [650+] heb je als je weer vertrekt van dezelfde luchthaven.
Ben je nog flexibeler qua data en kan en je vanaf Dus vliegen dan heeft AA op dit moment acties lopen...
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 23 dec 2014, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.