Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
I_Travel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door I_Travel »

Ik ben aan het twijfelen...

Ik heb de mogelijkheid om bij KLM voor €550 pp (vetrek eind mei) de volgende vlucht te boeken:
Heen: 08:00 Amsterdam 09:25 Parijs (KLM) / 10:40 Parijs 13:00 San Francisco (Air France), totale reistijd = 14h00
Terug: 15:50 Los Angeles 11:35 Parijs (Air France) / 12:35 Parijs 13:50 Amsterdam (Air France), totale reistijd = 13h00

Waar ik mij enigszins zorgen over maak is de overstaptijd in Parijs. Op de heenvlucht bedraagt deze 1h15min en op de terugvlucht 1h00. Is dit haalbaar? Wat zouden jullie mij aanraden? :)
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Je kan KLM even bellen wat zij ervan zeggen, zij bieden het immers aan, terug komt het wel goed, mocht je hem missen zijn er vast nog wel latere vluchten naar Adam, op de heenweg heb je dat liever niet. Maar voor die prijs zou ik het doen
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Zeer goede prijs met prachtige vluchturen!
Waar kun je dit boeken?
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Maritom
Amerika-ontdekker

Bericht door Maritom »

Ina, ik heb verschillende apps gebruikt, maar veruit de beste vind ik Ita on the fly. Zo had ik die vlucht ook gevonden. Wel doorklikken naar laatste pagina, dan komt pas de beste prijs die nog ruim onder de geschatte prijzen in het overzicht kan zitten.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Dank je Maritom, ik zal eens gaan kijken :thumbup:
lsl
Amerikakenner

Bericht door lsl »

ik dacht dat je met die ITA software wel vluchten kon zoeken (ook via je gewone browser) maar je dan met de gegevens naar een tussenpersoon moet stappen
of kun je vanuit die app nu toch boeken?
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
I_Travel
Amerika-ontdekker

Bericht door I_Travel »

lsl schreef:Zeer goede prijs met prachtige vluchturen!
Waar kun je dit boeken?
Ik heb de mogelijkheid om voor een gunstige prijs een aantal KLM vouchers over te nemen, zodoende kom ik op een totaalbedrag van €550 pp. Helaas is dit dus geen regulier tarief van KLM.
ina schreef:Je kan KLM even bellen wat zij ervan zeggen, zij bieden het immers aan, terug komt het wel goed, mocht je hem missen zijn er vast nog wel latere vluchten naar Adam, op de heenweg heb je dat liever niet. Maar voor die prijs zou ik het doen
Goed idee! Ik geef KLM morgen zeker even een belletje. Al heb ik al wel een vermoeden wat het antwoord zal zijn. :wink:
Maritom
Amerika-ontdekker

Bericht door Maritom »

Via Ita kan je zoeken inderdaad. Boeken heb ik via de site van delta zelf gedaan. Hele goede search engine wel, Google technologie
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Alleen word je ooit blij gemaakt met een dooie mus. Ik vond een aantal maanden geleden ook een supertarief maar kon het nergens boeken helaas.
Maar niet getreurd, de deal van gisteren was nog beter :clap:

Elly
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

Vergeet ook niet te kijken bij de maatschappijen zelf. BA heeft nog steeds goede tarieven voor het hoogseizoen vooral als je een beetje flexibel bent met de data.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

BA heb ik toevallig gister nog gekeken maar helaas geen goede tarieven voor LV allemaal rond de 1000, mocht je iets zien wat ik over het hoofd heb gezien hou ik me aanbevolen, we zijn ook niet gebonden aan LV, hoofddoel is Yellowstone, mag dus ook Denver SF SLC zijn of multi city,, terug vanaf een andere plek :D
frent
Amerikafan

Bericht door frent »

I_Travel schreef:Ik ben aan het twijfelen...

Ik heb de mogelijkheid om bij KLM voor €550 pp (vetrek eind mei) de volgende vlucht te boeken:
Heen: 08:00 Amsterdam 09:25 Parijs (KLM) / 10:40 Parijs 13:00 San Francisco (Air France), totale reistijd = 14h00
Terug: 15:50 Los Angeles 11:35 Parijs (Air France) / 12:35 Parijs 13:50 Amsterdam (Air France), totale reistijd = 13h00

Waar ik mij enigszins zorgen over maak is de overstaptijd in Parijs. Op de heenvlucht bedraagt deze 1h15min en op de terugvlucht 1h00. Is dit haalbaar? Wat zouden jullie mij aanraden? :)
Lijkt mij perfect haalbaar!
Je moet niet meer door douane etc en koffers is ook allemaal in orde.

Vaak is er van Brussel richting Amsterdam ook een City Hopper, overstaptijd is <1u
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

I_Travel schreef:Ik ben aan het twijfelen...
Wij hebben in 2010 een overstap gedaan. Hadden 1 uur en 15 minuten. Gebeld met de KLM voor een eerdere vlucht vanuit Amsterdam maar dat konden ze niet veranderen omdat ik een goedkoop ticket had en ze geen overstappen aanbieden die je niet kunt halen! Als u uw vlucht mist, boeken we u gewoon om. Ja ja, er was toen maar 1 vlucht van CDG naar Seattle. Uiteindelijk werd het door een vluchtwijziging zelfs 1.05 uur. Met een kind van 6 en bijna 2 jaar terwijl onze buggy was ingenomen (Air France policy). Maar we hebben het wel gehaald. Wil wel zeggen dat je niet tussendoor naar de WC moet, je moet weten waar je naar toe moet en niet de bus nemen maar lopen. En je bij de security en douane direct naar een medewerker moet stappen omdat je een short connection hebt. We waren we de laatste passagiers aan boord en terug ook weer voor het laatste deel naar Amsterdam.
Afbeelding
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Na weken van sites in de gaten houden zie ik nu een prijs van 980 met BA naar LA op 12 juli. Dit is de eerste keer dat ze onder de 1000 euro komen.
Nu twijfel ik heel erg om te boeken, of nog even te wachten. Ik weet dat niemand in de toekomst kan kijken wat betreft prijzen, maar ik ben zo bang dat ze weer gaan stijgen en niet meer zullen dalen.
frent
Amerikafan

Bericht door frent »

Ik heb voorbije maanden ook zitten zien voor vluchten van 17 Juni tot 22 Juli.
Bleef altijd rond de 1000€ zitten. Plotseling begon United Airlines goedkoper te worden met momenten (800€).
Tot ik op een dag vluchten vond voor 700€ (nadien 600€ en 500€, maar die zijn zeer uitzonderlijk).

Op dit moment is mijn vlucht terug rond de 750€ maar zeker het boeken waard. Ik zou nog wachten, tot de zomer is het nog lang.
Moest je tegen Januari nog niets geboekt hebben, dan zijn er ook nog 'kortingen' bij KLM.
Laredo
Amerikakenner

Bericht door Laredo »

Het hoogseizoen is altijd uitgesloten bij de KLM werelddealweken. Wel kun je vertrekken in juni en dan terug in juli. Puur een retourtje boeken in juli of augustus gaat je dus niet lukken, althans dat is de afgelopen jaren altijd de policy geweest!
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
replay35
Amerikafan

Bericht door replay35 »

Zoooooooo een megaknaller van een prijs. Moet je wel naar Milaan een reis boeken, maar alsnog zit je dan waarschijnlijk onder de 350 euro per ticket.

Dit is echt een constructie voor de boeker die overstappen niet erg vindt. Knoop er een KLM, Alitalia, easyJet of Ryanair ticket naar Milaan of Bergamo aan vast en je vliegt nog steeds voor een hele goede prijs naar de stad die bij velen hoog op het wensenlijstje staat
American Airlines Ticket Milaan – New York €222
Wanneer vertrekken: heen op 4, 14, 15, 18 december 2014, terug op 17,24,29 december 2014
Vertrek vanaf: Milaan (MXP)
Terug op: Milaan (MXP)
Via ticketsspy gevonden..
Afbeelding
mirjam78
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door mirjam78 »

Ik heb ook vanaf begin september alle prijzen zitten te bekijken iedere dag voor een vlucht naar Boston Juli 2015.
Ik heb half Oktober maar geboekt omdat ik ook bang was dat de prijzen iedere maand zouden gaan stijgen, ik heb geboekt half juli voor 2 weken ams boston met Iceland air en vluchtduren van 10.35 en 9.40..dus overstaptijden zijn nog geen 2 uur.
Ik had een prijs voor een volw voor 723,- en kind 639,- excl. alle verzekeringen. Daarna is hij (met gunstige vluchtduren) naar de 795,- en duurder gegaan en denk dat het alleen maar gaat stijgen. Ik boekte altijd maar 8 weken ervoor maar voor het hoogseizoen waren de prijzen naar Boston altijd boven de 800,- naar mijn weten. Vond het wel eng om zo ver van tevoren te boeken maar nu vind ik het toch wel fijn te weten dat het doorgaat en dat ik straks niet opeens alleen maar hele hoge prijzen gaat zien en dat het niet door had kunnen gaan. Hele lange voorpret nu... :D
clp90
Amerikafan

Bericht door clp90 »

Key is volgens mij ook gewoon dat je na het boeken niet weer moet gaan kijken hoeveel de tickets dan kosten. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Zomer 2015 duurt nog erg lang dus er komen vast ooit wel ergens aanbiedingen.
Dutchbirdthe1
Amerika-newbie

Bericht door Dutchbirdthe1 »

Hallo,

Ik heb de laatste tijd deze paginas in de gaten gehouden en zie dat er heel wat tips zijn en daarvoor wil ik iedereen al bedanken, maar ik had een vraag.
Heeft iemand ervaring met boeken bij Flighttix.de?
Die hebben op moment prijzen op Momondo.de staan en ik weet eigenlijk noet of je het wel kunt vertrouwen, prijs is € 625,00:

- kontrollieren Sie Ihre Flugdetails Details ändern
fr 29/05 10:20u Amsterdam (AMS) Schiphol fr 29/05 10:40u London, England (LHR) Heathrow Airport BA 429 (1s20)

fr 29/05 12:15u London, England (LHR) Heathrow Airport fr 29/05 15:40u Los Angeles, CA (LAX) Los Angeles International Airport BA 1679 (11s25)

fr 19/06 17:50u Los Angeles, CA (LAX) Los Angeles International Airport sa 20/06 12:25u London, England (LHR) Heathrow Airport BA 1681 (10s35)

sa 20/06 16:05u London, England (LHR) Heathrow Airport sa 20/06 18:20u Amsterdam (AMS) Schiphol BA 440 (1s15)

Hinweis: Flug BA 1679, BA 1681 wird durchgeführt vonAmerican Airlines

Kan iemand helpen?

Dank je!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer