Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Een dag Denver
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Een dag Denver
25 juni 2015 moeten wij camper inleveren bij road bear in Denver. 26 juni hebben wij de terugvlucht naar Amsterdam om 14:45uur. Zouden graag hotel in de buurt van vliegveld reserveren en een auto voor een dag huren om nog wat van Denver te zien. Wie heeft voor ons tips voor hotel, huren auto en hoogtepunten Denver.
Re: Een dag Denver
We hebben 3 dagen geleden een namiddag denver gedaan, en hebben absoluut niet het gevoel iets gemist te hebben.
Mooie stad, capitool is indrukwekkend, zak af via de mall street naar lodo en larimer. Staan best wel wat mooie gebouwen.
Wat ons ook bijblijft, enorm veel daklozen, echt veel! Komt dit door de legalisatie van marihuana?
Ook gesproken met andere toeristen, hetzelfde gevoel. Was ook zeer moeilijk en duur om daar ter plaatse een wagen te huren zeiden ze.
Mooie stad, capitool is indrukwekkend, zak af via de mall street naar lodo en larimer. Staan best wel wat mooie gebouwen.
Wat ons ook bijblijft, enorm veel daklozen, echt veel! Komt dit door de legalisatie van marihuana?
Ook gesproken met andere toeristen, hetzelfde gevoel. Was ook zeer moeilijk en duur om daar ter plaatse een wagen te huren zeiden ze.
Mooi vooruitzicht!
Sluit me aan bij RudydG voor wat betreft de ervaringen.
Veel daklozen en vage figuren.
Maar wij hebben ons geen moment ongemakkelijk gevoeld; dus zeker doen want het is een mooie leefbare stad!
Qua hotel zou je kunnen denken aan Best Western DIA.
Heel dicht bij de autoverhuurders en luchthaven.
Veel voorpret gewenst!
Sluit me aan bij RudydG voor wat betreft de ervaringen.
Veel daklozen en vage figuren.
Maar wij hebben ons geen moment ongemakkelijk gevoeld; dus zeker doen want het is een mooie leefbare stad!
Qua hotel zou je kunnen denken aan Best Western DIA.
Heel dicht bij de autoverhuurders en luchthaven.
Veel voorpret gewenst!
- pelsmaker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
vorig jaar een dag Denver gepland. Ik ben er uiteindelijk maar een uur of 2 gebleven veel daklozen en louche figuren op een heel toeristische plaats. Toen er iemand op 5 meter van mij neergekogeld werd met een vol blik cola had ik er niet veel zin meer. Ik kan het van mijn lijst schrappen, maar ze zien mij er toch niet meer terug.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben er denk ik op een heel andere moment geweest dan, want itt bv. San Francisco of Downtown LA heb ik amper daklozen gezien in Denver. Leuke stad, waar het centrum te voet goed te doen is (of de gratis bus over de 16th street mall).
Maar vooral ook rondom Denver het Red Rock park & amphitheater, het stadje Golden, het graf van Buffalo Bill en iets verder weg Black Hawk. Ik heb zelf op de dag vd terugvlucht nog in een groot park bij de zoo gezeten. Starbucksje en even met een boekje in de zon zitten tussen de soccermoms en hun kids...
Lees verder dit topic eens door, staat ook veel info over denver in.
Maar vooral ook rondom Denver het Red Rock park & amphitheater, het stadje Golden, het graf van Buffalo Bill en iets verder weg Black Hawk. Ik heb zelf op de dag vd terugvlucht nog in een groot park bij de zoo gezeten. Starbucksje en even met een boekje in de zon zitten tussen de soccermoms en hun kids...
Lees verder dit topic eens door, staat ook veel info over denver in.
Dat van die zwervers viel ons vorige week ook al op. Ik heb de auto daarom nog op een andere plaats geparkeerd.
Er werd overigens niet gebedeld ofzo, dat viel dan wel weer mee.
Maar het Capitool is echt prachtig. Ik zou er zo weer heen gaan.
Er werd overigens niet gebedeld ofzo, dat viel dan wel weer mee.
Maar het Capitool is echt prachtig. Ik zou er zo weer heen gaan.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver