Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
camper huur
-
Jokke & gerre
- Amerika-ontdekker
camper huur
Hoi iedereen,
Ik ben op zoek naar een camper voor onze rondreis door canada en NW USA. Ik heb al verschillende offertes gekregen.
De beste prijs hebben we gekregen van campertravel canada. Zij vragen voor 35 nachten ,in de periode 19 mei tot 23 juni,
CAD $ 2627,74. Dit komt neer op 1800 euro. Dit is inclusief unlimited miles. Ik heb gevraagd wat we nog moeten bijbetalen en wat doorgaans genomen word qua verzekering. Het antwoord was dat het allemaal in de prijs is inbegrepen.
Nu mijn vragen:
Heeft er iemand ervaring met deze maatschappij?
Is dit een goeie prijs? (Ik ben geneigd te denken van wel, maar toch maar eens polsen voor de zekerheid)
Waar moet ik op letten op het gebied van verzekering? Ik ken hier echt weinig van.
Het is een systeem van flexrates. Dit was mij onbekend. Het is toch niet zo, dat de prijs nog kan stijgen eens we geboekt hebben?
Alvast allemaal bedankt. En als er nog vragen zijn beantwoord ik die met plezier.
groeten,
Joris
Ik ben op zoek naar een camper voor onze rondreis door canada en NW USA. Ik heb al verschillende offertes gekregen.
De beste prijs hebben we gekregen van campertravel canada. Zij vragen voor 35 nachten ,in de periode 19 mei tot 23 juni,
CAD $ 2627,74. Dit komt neer op 1800 euro. Dit is inclusief unlimited miles. Ik heb gevraagd wat we nog moeten bijbetalen en wat doorgaans genomen word qua verzekering. Het antwoord was dat het allemaal in de prijs is inbegrepen.
Nu mijn vragen:
Heeft er iemand ervaring met deze maatschappij?
Is dit een goeie prijs? (Ik ben geneigd te denken van wel, maar toch maar eens polsen voor de zekerheid)
Waar moet ik op letten op het gebied van verzekering? Ik ken hier echt weinig van.
Het is een systeem van flexrates. Dit was mij onbekend. Het is toch niet zo, dat de prijs nog kan stijgen eens we geboekt hebben?
Alvast allemaal bedankt. En als er nog vragen zijn beantwoord ik die met plezier.
groeten,
Joris
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: camper huur
als ik die datum invoer op hun website http://www.campertravelcanada.com , is dat zo'n beetje de prijs excl. excl. excl.
BV: eigen risico 1500 dollar, geen mijlen, sales tax........
je kan als optie aanklikken, unlimited km's, a $71,25 (per nacht !!)
Ik zou die prijs nog maar eens goed nakijken (vind 'm erg goedkoop als ie klopt voor 35 dagen onbeperkt km's).
BV: eigen risico 1500 dollar, geen mijlen, sales tax........
je kan als optie aanklikken, unlimited km's, a $71,25 (per nacht !!)
Ik zou die prijs nog maar eens goed nakijken (vind 'm erg goedkoop als ie klopt voor 35 dagen onbeperkt km's).
Re: camper huur
Ik ken deze site niet. Ik zou even een offerte aanvragen bij tioga tours, gocanada, travelhome of Jan doets.
Bij alle heb ik al eens geboekt met hele mooie prijzen.
Bij alle heb ik al eens geboekt met hele mooie prijzen.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties