Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
One way drop off kosten
One way drop off kosten
Even een vraag inzake drop off kosten, aangezien we onze auto nog moeten huren.
Wij halen de auto op in Seattle en leveren hem weer af in Denver.
Ik zag dat Alamo hier 500 dollar voor rekent.
Weten jullie misschien of andere aanbieders ook zo veel rekenen? Ik kon alleen een staatje van Alamo vinden.
http://www.alamo.nl/pdf/Drop-off%20shee ... a%20NL.pdf
Wij halen de auto op in Seattle en leveren hem weer af in Denver.
Ik zag dat Alamo hier 500 dollar voor rekent.
Weten jullie misschien of andere aanbieders ook zo veel rekenen? Ik kon alleen een staatje van Alamo vinden.
http://www.alamo.nl/pdf/Drop-off%20shee ... a%20NL.pdf
Re: One way drop off kosten
Van Seattle naar Denver zul je altijd wel drop off-kosten hebben. Het zijn geen "vrijgestelde" staten, en het is toch een aardige afstand.
Als je een proefboeking doet (gewoon niet tot de allerlaatste stap gaan), dan ben je er vlug achter bij zowat alle maatschappijen, lijkt me.
Als je een proefboeking doet (gewoon niet tot de allerlaatste stap gaan), dan ben je er vlug achter bij zowat alle maatschappijen, lijkt me.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vergelijk eens de verschillende verhuurbedrijven op een site als http://www.usareisen.de of een andere boekingssite. Even wat rondkijken op het forum, dan vind je er wel meer.
Marianne
Marianne
- Montyrulezz
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Misschien een tip, kijk eens om eerder de auto te wisselen, net over de staatsgrens.
Wij rijden in het najaar van New Orléans naar Miami. Als we in New Orléans de auto zouden ophalen en weer droppen in Miami, zou het ons 300 dollar kosten. Nu leveren we de auto in net over de staatsgrens van Florida, in Pensacola en van daaruit pas weer droppen in Miami en nu betalen we maar 99 dollar. We moeten de auto dus alleen omwisselen, wat een half uurtje kost, maar het scheelt ons wel 200 dollar, dus dat heb ik er graag voor over.
Wij rijden in het najaar van New Orléans naar Miami. Als we in New Orléans de auto zouden ophalen en weer droppen in Miami, zou het ons 300 dollar kosten. Nu leveren we de auto in net over de staatsgrens van Florida, in Pensacola en van daaruit pas weer droppen in Miami en nu betalen we maar 99 dollar. We moeten de auto dus alleen omwisselen, wat een half uurtje kost, maar het scheelt ons wel 200 dollar, dus dat heb ik er graag voor over.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Probeer ook eens te boeken via http://www.alamo.co.uk/brits.
Daar heb je, vanaf een bepaalde huurperiode, ook geen drop off kosten.
Daar heb je, vanaf een bepaalde huurperiode, ook geen drop off kosten.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Ik heb deze zomer een Standard SUV gehuurd bij Alamo via drive-usa.de
Volgens de huurovereenkomst met drive-USA had ik geen dropp-off kosten had tussen Seattle (Washington) en Long Beach (California), heb hiervoor drive-usa nog gemaild wanneer ik het huurcontract had afgesloten. Ze hadden me hiervoor direct terug gemaild dat er geen dropp-off kosten waren voor mij.
Wanneer ik in Seattle mijn huurcontract voor de auto ophaalde kwam er opeens 390$ one way fee bij, het was zaterdagavond Amerikaanse tijd en ik kon op dat ogenblik niemand bereiken bij drive-usa omdat ze dan niet werkten in Duitsland, dus contract getekend en auto mee genomen.
Een mail naar drive-usa gestuurd met een foto van het huurcontract en een kopie van de mail dat ze me al gestuurd hadden dat er geen one way fee was, stuurden ze me door naar FTI Touristik hun hoofdbedrijf in Duitsland.
Dus alles naar FTI gestuurd met alle uitleg erbij, kreeg ik een mail terug (2 dagen later na een mail dat ik wel een update wenste) dat ze het gingen indienen bij Alamo en dat ze het gingen onderzoeken.
Enkele dagen voor dat ik de auto terug moest indienen in Long Beach enkele (dure) telefoons gemaakt naar Duitsland met mijn ongenoegen over de bewezen diensten en dat toch niet kon. Toen is er daar een dame die enkele minuten heeft overgewerkt
om alles in orde te brengen voor ons zodat we toch niets moesten betalen zoals op de huurovereenkomst bij drive-usa stond. Ben wel blij dat het allemaal in orde gekomen is, maar waarom moest er hiervoor zoveel moeite gedaan worden om je rechten te krijgen begrijp ik niet. 
Volgens de huurovereenkomst met drive-USA had ik geen dropp-off kosten had tussen Seattle (Washington) en Long Beach (California), heb hiervoor drive-usa nog gemaild wanneer ik het huurcontract had afgesloten. Ze hadden me hiervoor direct terug gemaild dat er geen dropp-off kosten waren voor mij.
Wanneer ik in Seattle mijn huurcontract voor de auto ophaalde kwam er opeens 390$ one way fee bij, het was zaterdagavond Amerikaanse tijd en ik kon op dat ogenblik niemand bereiken bij drive-usa omdat ze dan niet werkten in Duitsland, dus contract getekend en auto mee genomen.
Een mail naar drive-usa gestuurd met een foto van het huurcontract en een kopie van de mail dat ze me al gestuurd hadden dat er geen one way fee was, stuurden ze me door naar FTI Touristik hun hoofdbedrijf in Duitsland.
Dus alles naar FTI gestuurd met alle uitleg erbij, kreeg ik een mail terug (2 dagen later na een mail dat ik wel een update wenste) dat ze het gingen indienen bij Alamo en dat ze het gingen onderzoeken.
Enkele dagen voor dat ik de auto terug moest indienen in Long Beach enkele (dure) telefoons gemaakt naar Duitsland met mijn ongenoegen over de bewezen diensten en dat toch niet kon. Toen is er daar een dame die enkele minuten heeft overgewerkt
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Het probleem begint vaak wanneer je de wagen afhaalt. Soms denk ik dat ze echt op zoek gaan naar idioten om achter de balie te staan. Op je punt proberen te blijven staan en desnoods een supervisor vragen kan soms wel helpen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
poel1966
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij hebben zowel voor de west coast als de east coast geboekt bij Avis, met beiden een one-way traject.
De kosten waren beduidend lager dan bij andere verhuurders zoals Alamo, Dollar en Enterprise.
Voor de west coast van LAX naar LAS (geen fee) en voor de east coast van BWI naar JFK ($37,41).
Bij Avis zou je ongeveer $300 kwijt zijn voor SEA naar DEN.
De kosten waren beduidend lager dan bij andere verhuurders zoals Alamo, Dollar en Enterprise.
Voor de west coast van LAX naar LAS (geen fee) en voor de east coast van BWI naar JFK ($37,41).
Bij Avis zou je ongeveer $300 kwijt zijn voor SEA naar DEN.

Blog: Familie Poelman @ USA2015
Link: http://poel1966-usa2015.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij hebben nu van New York naar Washington via Hertz Geboekt. Alle partijen vroegen een one way fee voor dit traject behalve Hertz, die vroegen niets extra (werd ook niet tijdens de boeking aangegeven).
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1639 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 20 Reacties