Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AMS via LGW naar LAS bagage

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Linnnn
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

AMS via LGW naar LAS bagage

Bericht door Linnnn »

Hoi daar!

Een vraagje van mijn kant. Ik en mijn vrouw vliegen naar Las Vegas vanaf Amsterdam, met een overstap op London Gatwick. We komen op gatwick aan op een maandagmiddag en vliegen op dinsdagochtend door naar Las Vegas. Het eerste deel is met British Airways, het tweede deel uitgevoerd door Virgin Atlantic.
Normaal vliegen we het liefst met alleen handbagage, maar we zitten zowel heen als terug in een 747 in upper deck, met weinig plek voor handbagage, dus gaat er toch een koffer mee, omdat twee trolleys niet bovenin gaan passen.
Goed, lang verhaal kort... heeft iemand ervaring met deze of een soortgelijke vlucht? Zo ja, weet iemand toevallig of de koffer meteen doorgaat naar Las Vegas, of moeten we hem op Gatwick ophalen en de volgende dag weer inchecken? Ik heb beide een keer meegemaakt met een overstap in Philadelphia, maar ik heb nog nooit een overstap gemaakt op Gatwick. Normaal zou het een of het ander niet uitmaken, maar aangezien we nog een nacht in een hotel in Londen zitten, is het handig om te weten of ik 'nette kleren' in mijn handbagage moet proppen voor de avond in Londen (ik ben een joggingbroek-reiziger in het vliegtuig, zeker op vluchten van 10+ uur ;) ), of dat ik gewoon mijn koffer weer heb in Gatwick.

Alvast bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer