Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Navigatie (TomTom usa)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Navigatie (TomTom usa)

Bericht door Martin & Marianne »

Asta schreef: Ook wij hadden het idee om de iphone te gebruiken maar dan voor de eerste dagen in Los Angeles zelf maar als we dan op weg zouden gaan willen we graag een gps toestel aankopen in de wallmart zoals deze? http://www.walmart.com/ip/Garmin-Refurb ... s/20549414
Waarom dan nog iets kopen? Buiten LA heb je eigenlijk helemaal geen navigatie nodig. Er zijn heel weinig wegen in het zuidwesten en alles staat goed aangegeven. Het vinden van een walmart is moeilijker dan de rest van de route te vinden. Zeker in de parken wil de navigatie je wel eens verkeerd wijzen. Koop in elk geval ook een papieren kaart, zoals bijvoorbeeld de hallwag nr 5. Die kun je hier kopen, ook leuk voor de voorpret.

Marianne
Asta
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Asta »

Die kaart hebben we al hoor, beetje meer zekerheid het is de eerste keer.wel grappig dat de wallmart moeilijker te vinden is:P
Afbeelding
Angeli77
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Angeli77 »

Wij hebben vorig jaar een garmin gekocht in de walmart, goedkoopste die ze hadden, 90 dollar. Heeft ons overal gebracht in het westen. Gebruiken hem op dit moment in Florida. Werkt dus prima, ook zonder updates.
PetraRem
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door PetraRem »

Danny82 schreef:Wij hebben vorige jaar ook ter plekke bij de best buy een navigatie gekocht voor rond de 100 dollar.
Hoefde niks te activeren, kon direct uit de doos gebruikt worden. Er staan dan wel wat verouderde kaarten op, maar daar bereik je je bestemming echt wel mee.

Later in nederland via marktplaats weer doorverkocht. Uiteindelijk heeft het ons nog geen 20 euro gekost.
Kan het dus prima aanraden!

Bedankt! Ik denk toch dat ik dat ga doen.
En MP nog even in de gaten houden, want dat zou nog fijner zijn!!
Totaal 7 bezoeken aan de USA.

http://stevenenpetra.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een recent verslag van onze reis naar west-USA
gielissen2004
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door gielissen2004 »

Wij hebben vorig jaar voor onze trip door oost USA ook noodgedwongen een nieuwe TomTom moeten aanschaffen.
Onze oude TomTom had het na enkele dagen begeven en toen hebben we voor $119 een TomTom XXL gekocht bij de Walmart.
Prima navigatiesysteem, zo uit de doos gebruiksklaar en de menu's kon je wel in Nederlands zetten alleen geen Nederlandse stem, maar dat hinderde niet die Engelse stem.

Weer thuis meteen de gratis Nederlandse stemmen erop geïnstalleerd, tevens heb ik er ook de kaart van de BeNeLux bij kunnen zetten, dus nu ook hier te gebruiken.

Afbeelding
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Hans_Belgium »

Al enkele jaren terug een TT XXL gekocht in Florida en tot nu toe volledig tevreden en brengt mij overal waar ik wil zijn. :thumbup:
PetraRem
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door PetraRem »

Ik heb inmiddels een TomTom via marktplaats gekocht!
In juli verkoop ik m gewoon weer door :)
Totaal 7 bezoeken aan de USA.

http://stevenenpetra.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een recent verslag van onze reis naar west-USA
jootje22
Amerika-ontdekker

Bericht door jootje22 »

Ik zit erover te denken om er ook eentje in Amerika te kopen, de goedkoopste TomTom kost omgerekend inderdaad ongeveer 70 euro.
Even een vraagje wat eigenlijk wel logisch lijkt, kun je op de Amerikaanse versie ook aanvinken dat je de snelwegen wilt vermijden?
Re1gnman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

jootje22 schreef: Even een vraagje wat eigenlijk wel logisch lijkt, kun je op de Amerikaanse versie ook aanvinken dat je de snelwegen wilt vermijden?

Logische vraag, logisch antwoord: ja, dat kan
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Martindejong89
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Martindejong89 »

PetraRem schreef:Ik heb inmiddels een TomTom via marktplaats gekocht!
In juli verkoop ik m gewoon weer door :)
Hoeveel Juli ben je terug? :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer