Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Young Drivers Fee korting AAA (anwb)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Femina
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Young Drivers Fee korting AAA (anwb)

Bericht door Femina »

Hoihoi,

Ik had een vraagje over de young drivers fee bij het huren van een auto onder de 25 jaar, ben nu momenteel 23 jaar.

Ik ben in NL lid van de ANWB en nou had ik ergens gelezen dat deze toeslag bij sommige maatschappijen niet worden berekend als je je ANWB-pas (vanwege de AAA korting) laat zien, is dit bij sommige van jullie bekend? Of klopt dit helemaal niet? Dan weet ik dat er nog iets van 20 dollar per dag bijkomt als toeslag.

Ben bezig om een kostenplaatje te maken voor de reis en wat voor opties we hebben, zou mooi zijn als het 200 euro zou schelen!

Alvast bedankt :)

Groetjes,
Stephanie
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Young Drivers Fee korting AAA (anwb)

Bericht door PSVwally »

hallo,

Ga er vanuit dat je gewoon de under age fee moet betalen. Er zijn wat mensen die er 'onderuit' zijn gekomen, maar eigenlijk is het onduidelijk of dit meer geluk was dan dat het ook echt voor iedereen zo zou gelden. Lees dit topic eens door, misschien heb je er iets aan. http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 9&start=60

Ik zou zelf gewoon veel autoverhuurbedrijven online opzoeken en een nepboeking maken (dus niet betalen) om te kijken waar je het minst kwijt bent. Wat voor reis ga je precies maken, ga je met een 25+-er? In sommige gevallen kan het handiger zijn als gewoon 1 iemand rijd.
Elba2320
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Elba2320 »

Met de Hertz Gold family programma moet je geen toeslag betalen omwille van uw leeftijd. Dit werd reeds bevestigd door Hertz customer service, @Hertz (twitter), Hertz chat via de website en werd ook aanvaard tijdens mijn vakantie vorige zomer. :thumbup:

Hoe u zich kunt aanmelden kunt u vinden via de link die hierboven is geplaatst.
Femina
Amerika-ontdekker

Bericht door Femina »

Bedankt voor de snelle reacties! Ga ik dat topic eens even doorspitten.

Ben er ook bang voor dat de toeslag erbij komt, maar het is natuurlijk altijd interessant om te kijken of erop valt te besparen (is toch een eurootje of 200). We gaan een rondreis maken door Florida/of alleen naar Orlando, en ik ben de enige die rijd.
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

Mijn vriend (+25 jaar) heeft op zijn naam een auto gehuurd bij Hertz, voor komende zomer. Ik ben echter degene die nog maar 24 is. Moet ik mij dan aanmelden bij Hertz Gold Family, om geen underage fee te moeten betalen? Of moet mijn vriend zich aanmelden bij Hertz Gold Family (aangezien het contract op zijn naam staat)?
Elba2320
Amerika-ontdekker

Bericht door Elba2320 »

Kan je de reservatie gewoon niet op uw eigen naam zetten?
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

Neen, want als blijkt dat de underage fee tòch betaald moet worden, gaat mijn vriend alleen rijden. Die 300€ vinden we echt verspild geld. :wink:
Maar ik zou dus wel graag een poging wagen door lid te worden van de Hertz Gold Family... Baadt het niet, dan schaadt het niet.
Elba2320
Amerika-ontdekker

Bericht door Elba2320 »

De underage fee wordt hoe dan ook gewaived met de CDP code, Hertz heeft dit meermaals bevestigd. Indien je echt zeker wilt zijn stuur eens een tweet naar @Hertz, print de bevestiging af en presenteer dit aan de balie. :wink:

Wanneer haal je de wagen op in de Verenigde Staten? Ik haal mijn wagen begin april op en maak (voor de tweede keer) gebruik van de CDP code, ik zal zeker laten weten hoe het gegaan is. :wink:
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

Bedankt voor de tip, ik zal eens tweeten. :thumbup:
Wij gaan in september.
Femina
Amerika-ontdekker

Bericht door Femina »

Ik probeer nu lid te worden van Hertz Gold Family, maar ik heb als land NL geselecteerd maar krijg dan de volgende foutmelding:

We detected that you're enrolling from: United States but now you selected an address in: Netherlands

A different origin country was detected at the beginning of this enrollment, the Preferred Mailing Address you provided is not consistent with that country. Would you like to keep your new country of residence selection?

Hoe kan ik dat oplossen? Zou toch veel schelen om zo de YDF niet te hoeven betalen!
Of heeft iemand die CDP code die je nodig hebt??
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

Kleine update: bij ons is het gelukt om de underage fee volledig te laten wegvallen! Wel met behulp van een alleraardige medewerker van Hertz. Het geldt normaal idd alleen wel voor hoofdbestuurders. Hoe het ons gelukt is, kan je lezen op onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/week-1/ ... -yosemite/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer