Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Acties waarbij de underage fee wegvalt?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Acties waarbij de underage fee wegvalt?

Bericht door SarahB »

Zijn er soms acties waarbij de underage fee voor bestuurders onder de 25 jaar wegvalt? (Of in elk geval veel minder is dan pakweg 15 dollar per dag, wat ik enorm veel geld vind...)
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Acties waarbij de underage fee wegvalt?

Bericht door US-fanboy »

Nog nooit tegengekomen (acties dan) en nooit hoeven zoeken naar goedkope under age tarieven, dus daar weet ik 't antwoord niet op.
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Autoverhuurmaatschappijen beschouwen bestuurders onder de 25 een groter risico dan oudere, dus waarom zouden ze periodes hebben waar ze die kost niet aanrekenen?
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

pbuyse1 schreef:Autoverhuurmaatschappijen beschouwen bestuurders onder de 25 een groter risico dan oudere, dus waarom zouden ze periodes hebben waar ze die kost niet aanrekenen?
Tja, de verhuurmaatschappijen zien verhuren ALTIJD als een risico, toch? En toch zijn er soms acties waarbij de huurprijs lager is, terwijl de risico's voor hen toch hetzelfde blijven?
Dus ik zie niet meteen in waarom het onmogelijk zou zijn ;) en ik dacht: ik kan het altijd even vragen, wie weet.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Ga eens op zoek naar 'Hertz Gold Family'
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
CyberThijs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CyberThijs »

Ik heb inderdaad al eens succesvol gehuurd via het 'Hertz Gold Family'-programma.

Een andere piste die ook zeker het bekijken waard is huren via de ISIC-promotie bij Alamo (http://www.alamo-affiliate.de/isic/isic_eng.htm). Zo'n ISIC-kaart kost niet veel, en werd mij in de praktijk niet eens gevraagd bij het afhalen van mijn auto..
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

Bedankt voor de tips :thumbup:
MrVeth
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door MrVeth »

Waar zie je bij de boeking of je wel of geen underage-fee hoeft te betalen als je een Family Gold Member bent?
Als ik namelijk zonder in te loggen boek betaal ik net zoveel als wanneer ik wel ingelogd ben met mijn membership.....
2011 -- DC-NY-Boston
2012 -- SF-LA
2014 -- Trans-Canada trip: Van Victoria, BC naar St. John's, NL
2016 -- Chicago-Lake Michigan-Pittsburgh-DC-Philly-NY
2017 -- Deep South
2018 -- North-West
2018 -- Texas, Louisiana (US sports trip)
2019 -- Atlanta to NY (US sports trip part 2)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer