Als ik ook nog redelijke vliegtickets kan scoren ben ik helemaal blij, ik wacht nu nog maar even af, geduld is een schone zaak!
Ah, dank ook voor deze tip Elly, dat is fijn om te wetenmichelly schreef:In 2012 huurden wij bij Avis (geboekt via http://www.budget.nl) . Ik heb toen een mailtje gestuurd en kreeg dit antwoord:
Wij hebben echter geen bewijs hoeven laten zien.Voor autohuur in de V.S. is de extra bestuurder gratis, indien diegene op hetzelfde adres woont als de hoofdbestuurder. Gelieve hier wel een bewijs van mee te nemen (bijvoorbeeld in de vorm van twee rekeningen die naar hetzelfde adres zijn gestuurd).
Elly
Je hebt deze vraag in twee draadjes gezet. Dat is niet handig. Je krijgt zo twee discussies over dezelfde vraag. In de andere draad is al antwoord gegeven op je vraag.deborahderidder schreef:hey! Misschien een domme vraag maar als je bij ebookers.de die SUV zou booken; heb je dan een volledige verzekering of gaan ze je daar in AMerika nog allerlei extra's proberen aan te praten!;-) Wij zouden nu een SUV hebben voor 507 euro 3 weken Los Angeles en terug afgeven in LOs Angeles. Hier komen geen extra kosten bij?
katrienenluc schreef:Al die midsizers hier, ik wil zo'n aanbiedingen ook wel eens zien voor een Fullsize
Dat laatste doe ik ook !katrienenluc schreef:Thx Hinko!
Maar blijft nog steeds duurder dan bij Alamo Brits, dus ik laat die reservatie staan.
Ik wacht tot jij weer een foutje ergens vindt!
Kijk wel even na of alle verzekeringen er bij zitten, dit is wel érg goedkoop namelijk!katrienenluc schreef:net Fullsize SUV voor 7 personen geboekt bij rentalcars.com: 31 dagen voor 1087£ !