Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Connections Book&Pay 2014
Connections Book&Pay 2014
De Book & Pay actie van Connections start op 2 januari:
http://www.connections.be/openingsuren- ... &page=home
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Connections Book&Pay 2014
Weet iemand welk deze actie zou kunnen inhouden?
Wij zijn zaterdag nog bij Connections langsgeweest en daar konden (of wilden) ze er niks over vertellen.
Ik vond ticketprijs die ze meegaven eigenlijk tegenvallen want op het internet had ik er zelf al goedkopere gevonden met andere luchtvaartmaatschappijen, terwijl we vorig jaar al op 8 december geboekt hadden en ze toen aanzienlijker goedkoper waren.
Wij zijn zaterdag nog bij Connections langsgeweest en daar konden (of wilden) ze er niks over vertellen.
Ik vond ticketprijs die ze meegaven eigenlijk tegenvallen want op het internet had ik er zelf al goedkopere gevonden met andere luchtvaartmaatschappijen, terwijl we vorig jaar al op 8 december geboekt hadden en ze toen aanzienlijker goedkoper waren.
Vorige jaren was er een korting tussen de 5 en 15%...Dus in 2014 hoogstwaarschijnlijk dezelfde actie.
De Pay & Go actie van Connections is inderdaad gestart.
Bvb: Amsterdam - New York met Jet Airways vanaf €429 retour tot einde maart 2014 (plus €12 dossierkosten).
Bvb: Amsterdam - New York met Jet Airways vanaf €429 retour tot einde maart 2014 (plus €12 dossierkosten).
Zitten leuke prijzen bij, alleen helaas niet in de zomermaanden juli en augustus.
Helaas voor mijn data in oktober ook nog niet echte lage prijzen naar NY (575 euro).
Dan wacht ik nog wel want met de nu geldige laagste prijs (425 euro) scheelt dat voor 2 personen toch nog 250 euro.
Dan wacht ik nog wel want met de nu geldige laagste prijs (425 euro) scheelt dat voor 2 personen toch nog 250 euro.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
wordt die korting er daarna nog afgetrokken want ik heb even gekeken voor de vlucht van BA die ik op 13 dec geboekt heb en die prijs is juist hetzelfde.
ik vrees: wysiwyg...wordt die korting er daarna nog afgetrokken want ik heb even gekeken voor de vlucht van BA die ik op 13 dec geboekt heb en die prijs is juist hetzelfde.

- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wederom vind ik de aanbiedingen helemaal niet spectaculair, veelal prijzen die je overal kunt krijgen. Het hoogseizoen is uitgesloten bij deze actie. Jammer, Connections komt altijd met veel bombarie maar echt goede deals hebben ze vaak niet.

Deze prijs is nu verlaagd tot €399 (plus €12 dossierkosten)angelino schreef:De Pay & Go actie van Connections is inderdaad gestart.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Vlucht is wel vanaf Brussel hoor, Jet Airways vliegt niet vanaf Amsterdam.angelino schreef:De Pay & Go actie van Connections is inderdaad gestart.
Ben het eens met RNA. 5 à 10 jaar geleden had Connections nog wel goede deals, nu is dat veeeeel minder.
Ik vind sowieso de vliegtickets dit jaar heel duur.
Lilo
Ik vind sowieso de vliegtickets dit jaar heel duur.
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Alles wordt duurder in het leven. Zo zie je maar weer dat mensen veel te veel verwachten van die acties.
Gewoon uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken op connections hoeveel duurder dezelfde vlucht van onze reis 2013 van brussel - seattle dit jaar kost. We vielen allebei achterover... Het is gewoon 200 euro duurder en slechte vluchttijden. Wat is er aan de hand? Geluk dat er dit jaar geen reis inzit, maar kan toch niet dat de brandstof zo opgeslaan is? En hun deals kan ik niet vinden. Prijs zit er steeds 150 euro boven. 

Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
Ben sinds vorige week aan het kijken op diverse sites naar vluchten.
Bij Connections zijn de prijzen nog steeds onveranderd, maar er staat nu wel reclame naast!
Bij Connections zijn de prijzen nog steeds onveranderd, maar er staat nu wel reclame naast!

Zij claimen ook een stuntactie met een gratis GPS t.w.v. €40/week, MAAR deze is enkel geldig voor de huurperiode tot 31 maart en voor compacte wagens 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Heb ook gewacht tot vandaag om een vlucht te boeken in mei naar Albuquerque. Viel achterover. Kon ik maar tot daar zwemmen. ...
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Vliegen naar ALB is zowieso bijna nooit voordelig.
Promoties bij Connections beginnen exact op 3 januari (is al jaren zo).
Brussel-Atlanta-Denver
Las Vegas-Atlanta-Brussel
Op 1 januari: 890 €
Vandaag 3 januari geboekt aan 710 €
Men kan goedkoper (+/- 670 €) maar dan met 2 stops.
Extra kosten 20 €/persoon
Vluchten zijn laatste 4 jaar, 40 à 50% duurder geworden maar dat is bij alle brookers het geval.
Brussel-Atlanta-Denver
Las Vegas-Atlanta-Brussel
Op 1 januari: 890 €
Vandaag 3 januari geboekt aan 710 €
Men kan goedkoper (+/- 670 €) maar dan met 2 stops.
Extra kosten 20 €/persoon
Vluchten zijn laatste 4 jaar, 40 à 50% duurder geworden maar dat is bij alle brookers het geval.
Op de eigen website van Connections werd voor 2014 2 januari als startdatum vermeld:ed97 schreef:Promoties bij Connections beginnen exact op 3 januari (is al jaren zo)