Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Retour New York hoogseizoen!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Chub
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Retour New York hoogseizoen!

Bericht door Chub »

Nu te boeken bij Budgetair vanaf Brussel NON-STOP New York, voor € 560.
Ik ben u reeds voor gegaan (vanaf 06-07-2014 tm 24-07-2014), heeeele mooie vluchttijden.
:clap: :clap:
mtl
Amerika-expert

Re: Retour New York hoogseizoen!

Bericht door mtl »

Met welke maatschappij? En wat zijn die mooie vluchttijden?
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

http://www.budgetair.be

Jet Airways
heen 10u10 - 12u30
terug 18u30 - 7u50
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
nine50
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door nine50 »

Yes, heel mooi, bedankt! :thumbup:
Inmiddels 578 euro, maar nog een leuke prijs en prima reistijden.
geboekt bij cheaptickets.
19-7-14 heen en 10-8 -14 terug.
Ik heb er zin in! Nu de rest van de reis uitzoeken en regelen.

rondje via Philadelphia, Washington, omhoog naar de niagara falls, via fingerlakes, white mountains en Boston terug naar NY

iemand leuke tips (niet de standaard attracties)
we gaan met de tent, dus adviezen voor campings zijn welkom.
2012: Rondje zuidwesten
2014: Rondje Noordoosten
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Dat is in mijn ogen ook echt een mooie deal; goede prijs, rechtstreeks vliegen met een zeer goede airline en ook nog eens goede tijden. Mooi hoor :!:

Ik blijf ondertussen elke dag speuren naar betaalbare multicity tickets met goede vluchttijden 2e helft mei naar NYC, dan door naar PHX en dan vanuit SFO weer terug naar huis. Tot nu toe kom ik niet onder de 780 euro.
Misschien dat ik iets moois op kan bouwen rond deze Jetairvluchten naar NYC.

Bedankt voor het delen!

P.S. De lage ticketprijs uit de eerste post is nog steeds gewoon boekbaar!
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Chub
Amerikafan

Bericht door Chub »

nine50 schreef:Yes, heel mooi, bedankt! :thumbup:
Mooi he!! :thumbup: Ik ben er ook super blij mee... en non-stop. Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht. :lol: Wij gaan hetzelfde rondje als jullie maken, via Washington naar Niagara en via Boston weer terug. Hoeveel dagen op welke locatie is nog geheel open. Echter niet kamperen, vraag me niet waarom niet, ik heb er gewoon niet over nagedacht. Gezien de hoge hotelprijzen in het oosten wellicht iets om te overwegen... ik voorzie zo'n ''gedoe'' maar dat is mijn eerste gedachte. .. Veel plezier met de voorbereidingen..!!!
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Hm de indiase Aeroflot? :wink: Wel hele ok prijs voor een rechtstreekse vlucht
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

eddepet71 schreef:Hm de indiase Aeroflot? :wink:
Zo zou ik deze airline niet echt willen omschrijven, wij hebben er ook een keer mee gevlogen en het zijn allemaal nieuwe toestellen die een stuk ruimere plaatsen hebben dan de Amerikaanse airline's dus de Nederlandse veevervoer maatschappijen die zich airline willen noemen vallen helemaal in het niet.
Heel vriendelijk personeel en lekker eten, helemaal niets mis mee dus.
Kings
Amerika-ontdekker

Bericht door Kings »

Heel erg interessant.
Nu proberen een inlandse vlucht te vinden van Miami naar Newark, dan kunnen we zo onze road trip vervolledigen (Hotels reeds geboekt).
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

Wel raar dat deze prijs alleen bij 1 reisburo te krijgen is. De rest is ruim 100-200 euro duurder..

Wordt trouwens uitgevoerd door een lowcost carrier:
Jet Konnect is a recent entrant in the list of low cost carriers. A no frill airline of Jet airways, Jetkonnect airlines only offers low airfares with no meal on board. Jetkonnect flights are 10 to 15 percent cheaper than Jetairways or any scheduled airline
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Jet Konnect vliegt alleen binnenlandse routes in India, de vlucht is gewoon met Jet Airways.
Een vriend heeft daarmee naar New York gevlogen en was daar zeer tevreden over, meer luxe en service dan bij de Emirates vluchten die hij naar Zuid Afrika gemaakt heeft, en zeker beter dan alle Amerikaanse maatschappijen.
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

Tja, ik verzin het niet zelf...
Directe8 u. 20 min.Uitgevoerd door JetKonnectReturn flight18:30EWR–7:50BRUDirecte7 u. 20 min. (+1)Uitgevoerd door JetKonnect
Dan klopt deze informatie misschien niet.
nine50
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door nine50 »

'Echter niet kamperen, vraag me niet waarom niet, ik heb er gewoon niet over nagedacht. Gezien de hoge hotelprijzen in het oosten wellicht iets om te overwegen... ik voorzie zo'n ''gedoe'' maar dat is mijn eerste gedachte. .. '

Je moet inderdaad wel een beetje van dat 'kampeergedoe' houden.
Half Europa hebben we ook met de tent doorkruist, dus waarom de VS niet.
In 2012 hebben we een rondje ZW gedaan. Practhig kamperen midden in Yosemity, aan de rand van de GC en met uitzicht op de MV skyline. Als je in een hotel zou zitten betaalde je hier de hoofdprijs voor.....
De meeste kampeerspullen hebben we meegenomen in het vliegtuig, maar een 50 dollar tentje van de wallmart voldoet ook goed.
Een paar dingen hebben we daar gekocht; koelbox, stoeltjes,pannetje, brandertje en bestek/borden. Je hebt wel en iets grotere auto nodig, of in ieder geval een met voldoende bagageruimte.
Hetzelfde willen we deze zomer gaan doen. Natuurlijk pikken we wel zo nu en dan een hotel (mn in de steden).
Als je kamperen gaat overwegen, ik wil je er met alle plezier iets meer over vertellen.
Hoor het wel
2012: Rondje zuidwesten
2014: Rondje Noordoosten
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Wow, dit is echt mooie prijs ... Zit ernstig te twijfelen of ik niet gewoon zal boeken ... Weet iemand die geboekt heeft welke boekingsklasse dit is, staat vast op de bevestiging; ik kan het online niet vinden namelijk ....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

Boekingsklasse s
Chub
Amerikafan

Bericht door Chub »

Ja prima prijs he, hier zijn de voorbereidingen al begonnen. Te beginnen met New York zelf natuurlijk. Van de 18 dagen lijkt me 5 dagen voldoende. Na die tijd gaan we kamperen, op de gedachte gezet door nine50. Mijn vrouw en mijn zoon (13, in de vakantie 14 :thumbup: ) vinden het allemaal prima. ''Zoek het maar lekker uit pa''... hoor ik steeds, maar dan in positieve zin :P
In Europa gingen we ook altijd kamperen, dus het is ons niet vreemd. Het geeft me wel het idee dat de vakantie een extra dimensie heeft gekregen en dat er nog veel ''ingelezen'' moet worden. Misschien is het moeilijkste van alles het moeilijke denken over kamperen in Amerika. Nooit gedaan daar. Keep 't simple zal elke kampeerder zeggen. @nine50, mocht ik specifieke vragen hebben zal ik een topic openen. Dank je voor het aanbod.
Ik ga teveel off-topic, excuus hiervoor maar ik begin al warm te draaien voor New York en omgeving :wink:
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

OK, boekingsklasse S is nog net 50% miles bij United, valt ook niet tegen dan. Dit weet je zeker ? Even in de groep gooien hier, maar eigenlijk niet te lang wachten voor zo'n prijs ....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ook geboekt nu net !!! Mooie prijs, lekker 2 weken met mijn kids ;-) ! Gaan nog wel kijken wat te doen, maar ik denk richting Boston en zo ! Eventueel richting zuiden, we shall see :thumbup: ! Dank voor de tip hier ! En inderdaad S klasse
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Dat is niet duur..... twijfels gelijk! Boeken of wachten op een aanbieding voor Florida.........

Even gekeken voor de prijzen van een huurauto vanuit NYC, liggen meer als 2x zo hoog dan in Florida! 850 euro voor een midsize SUV tegenover 398 in Orlando.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
bram_su
Amerika-ontdekker

Bericht door bram_su »

Zou je nog 2 weken kunnen wachten om aan dit goedkoop tarief te boeken voor de periode begin augustus?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer