Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Economy plus bij Delta de moeite waard?
-
Texassim
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Economy plus bij Delta de moeite waard?
Wij vliegen over twee maanden naar new york jfk, klm vlucht maar uitgevoerd door delta in een boeing type 76w. Op seatguru zie ik dat de meeste economy plus stoelen een gemengde beoordeling krijgen. Ze zitten weliswaar ruimer maar ook dichtbij de toiletten ' where people tend to congegrete'. Heeft iemand ooit bijbetaald voor economy plus in dit type boeing van Delta en vonden jullie het de extra euro' waard?
Re: Economy plus bij Delta de moeite waard?
Je kunt zelf het beste bepalen of je het extra geld er voor over hebt.
Ik kies altijd voor economy plus/comfort/ of hoe het ook heten mag bij de verschillende maatschappijen.
De extra beenruimte en omdat je vooraan in het vliegtuig zit is voor mij het extra geld waard.
In dit specifieke vliegtuig (76W) zou ik kiezen voor stoelen in rij 18.
Ik kies altijd voor economy plus/comfort/ of hoe het ook heten mag bij de verschillende maatschappijen.
De extra beenruimte en omdat je vooraan in het vliegtuig zit is voor mij het extra geld waard.
In dit specifieke vliegtuig (76W) zou ik kiezen voor stoelen in rij 18.
16x USA / 30 staten
-
harryvanrooy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Idd is wat je er zelf voor wil betalen. Geeft alleen meer beenruimte en je kan vroeger van het vliegtuig. Neem zeker niet de eerste rij want het is er druk en aan de raam zit er een bult( van een deurscharnier of zoiets) aan de raamzijde.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
De "bult" is het compartiment waar de slide (glijbaan) in zit...
Ik heb daar (in een Airbus 330) ook wel eens gezeten, maar dan gelukkig in de middelste stoel. Bij het raam zit je echt opgevouwen.
Nadeel van deze plek is dat het altijd wat kouder is en tocht. Vooral voor een nachtvlucht minder fijn.
Of de meerprijs van economy comfort het je waard is moet je zelf bepalen. Ik zou het alleen overwegen op nachtvluchten omdat je stoel iets verder kan kantelen. Ik ben niet echt lang dus de extra beenruimte heb ik niet nodig. Ook meer vooraan in het vliegtuig zitten is maar een beperkt voordeel (bij krappe aansluitingen).
Ik heb daar (in een Airbus 330) ook wel eens gezeten, maar dan gelukkig in de middelste stoel. Bij het raam zit je echt opgevouwen.
Nadeel van deze plek is dat het altijd wat kouder is en tocht. Vooral voor een nachtvlucht minder fijn.
Of de meerprijs van economy comfort het je waard is moet je zelf bepalen. Ik zou het alleen overwegen op nachtvluchten omdat je stoel iets verder kan kantelen. Ik ben niet echt lang dus de extra beenruimte heb ik niet nodig. Ook meer vooraan in het vliegtuig zitten is maar een beperkt voordeel (bij krappe aansluitingen).

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
Texassim
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Dank voor jullie reacties! Het is een dagvlucht dus we kunnen het nog overwegen, voor mij maakt het niet zoveel uit maar mijn partner is ruim 1.90 dan is elke cm extra echt welkom.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Frasi schreef: Ik heb daar (in een Airbus 330) ook wel eens gezeten, maar dan gelukkig in de middelste stoel. Bij het raam zit je echt opgevouwen.
Of je trekt je schoenen uit, zakt iets onderuit met je benen lekker bovenop deze "bult" Probeer altijd op rij 10 te zitten in een airbus A330-300. Gebeurt zelden dat iemand op de ruimte gaat staan om zijn benen te strekken. Behalve alle ruimte, het eerder uit- en instappen, vrijwel het eerste bij het verstrekken van de maaltijden, lekker lang uit. Klein nadeeltje, je zit naast de pantry, de laatste vlucht waren de stewardessen doorlopend in gesprek. Van koud of warm of tocht heb ik nooit wat gemerkt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3550 Weergaves
-
Laatste bericht door ONYX666
-
- 5 Reacties