Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

overstap Detroit

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
theovg
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

overstap Detroit

Bericht door theovg »

Wij vliegen met Delta in december terug van Orlando via Detroit terug naar Amsterdam,nu hebben ze de tijden al een paar keer veranderd wat wel meer voorkomt bij Delta.
Nu hebben we een overstap van 1 uur in Detroit we denken wel dat we hier genoeg aan hebben ,iemand er ervaring mee op Detroit,is voor ons de eerste keer dat we daar overstappen.
butterfly
Amerika-expert

Re: overstap Detroit

Bericht door butterfly »

Wij hebben op de heenweg weleens een tussenlanding in Detroit gehad, en wij vonden het wel een overzichtelijk vliegveld. Wij hadden 3 uur op de heenweg en moesten natuurlijk door de immigration wat erg lang duurde (omdat de fingerprint machine kapot was, waren wij de allerlaatste die door de immigrations gingen) maar evengoed hadden we nog heel ruim tijd om nog een kopje koffie te drinken en wat te eten.
1 uur zou terug volgens mij op Detroit wel moeten kunnen. Je koffers zijn immers al doorgelabeld en je hoeft niet door de immigrations.
michelvd
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door michelvd »

Mijn ervaring is dat dat ruim voldoende is voor jou om over te stappen. Het is een redelijk overzichtelijk vliegveld.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Wij vliegen 20 dec naar Orlando en hebben ook 1 uur overstap in Detroit. Welke datum vliegen jullie?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Re1gnman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Waarschijnlijk kom je aan in het nieuwe gedeelte.
Boven in de aankomst/vertrekhal gaat een trein
Zelfs als je van begin naar eind moet, neem je het treintje en
Sta je in no-time bij de juiste gate....

Zo kun je meteen vanuit het ene vliegtuig, het andere instappen...ideaal zou ik zeggen.
Misschien ff aan stewardess vragen of je meteen mag uitstappen ivm connecting flight.

Succes
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
theovg
Amerikafan

Bericht door theovg »

asv60 schreef:Wij vliegen 20 dec naar Orlando en hebben ook 1 uur overstap in Detroit. Welke datum vliegen jullie?
Wij vliegen 12 December terug van Orlando via Detroit naar Amsterdam.
Lotte90
Amerika-ontdekker

Bericht door Lotte90 »

Wij hadden 1 september jl. een overstap van 1 uur en 50 minuten op Detroit. Dit was echter op de heenweg. Uiteindelijk stonden we 30 minuten voor vertrek alweer bij onze gate. Aangezien je op de terugweg niet op je koffers hoeft te wachten en door immigratie lijkt me dit ruim voldoendebop Detroit!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer