Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National en alamo car Sale of foutje??

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door harryh »

Bij mij duurde het iets van een dag.
Ik had trouwens eerst gebeld en het referentienummer wat ik telefonisch kreeg in een mail aan customer_service_web@mailca.custhelp.com gelijk maar herhaald.

Gr,
HarryH
MR.B
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MR.B »

Net terug van 5 weken Amerika. Wagen netje opgehaald in Las Vegas en naar 33 huurdagen terug ingeleverd in LV. Gratis upgrade gekregen van Standard SUV naar Full Size SUV (Chevrolet Tahoe V8) en dat allemaal voor maar 275 euro!!!
Emeraldclub punten staan op m'n kaart, 1 dag gratis autohuur en bijna 2de dag beschikbaar.

Alles tiptop in orde tot het laatste detail!

Op deze manier wil ik gerust elk jaar naar de US reizen hoor!

Nogmaals bedankt Hinko :clap:
Onze weblog : http://usa2013belis.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Graag gedaan. Mooi lange reis heb je gehad :thumbup:

Over vier weken word ik met open armen ontvangen door het National welkomstcomité :clap: :wink:
Laatst gewijzigd door Hinko op 10 aug 2013, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Hinko schreef:Over vier weken word ik met open armen ontvagen door het National welkomstcomité :clap: :wink:
Ehhh, zeker weten ? Je hebt ze een hoop geld gekost, dus dat kan wel eens heel anders uitpakken :lol:
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Heb een auto gehuurd volgend jaar maart bij national cars met het (foutje), ophalen van de auto is vanop orlando airport geplant.
nu vliegen wij via miami . kan ik dit dossier nog laten wijzigen met het ophalen van de auto in miami airport.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Je kan het altijd wijzigen alleen of de prijs ook hetzelfde blijft?
Stuur gewoon een mailtje, Ik heb geen idee.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hinko als ik nu bij national een auto huur voor een dag kan ik dan zelf mijn benzinetank laten vullen?
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Bij National kun je kiezen. Zelf aftanken of bij je reservering/ophaal aangeven dat National dat doen mag en betaal je dus een volle tank.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

vind ik mooi van jou Hinko.
Is je tuinfeestje in volle gang,en dan kom je hier toch nog mensen goede raad geven :clap: :clap: :clap:

:offtopic:
Ik reken morgenavond op mooi weer en lekker eten in het plantsoen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

:offtopic:
yep, morgenavond, woensdag, vrijdagavond en de zondag zou ook mooi zijn. :oops: :mrgreen:

Morgen Haim, de zingende zusjes uit LA

:headbang: :occasion5:
Patmanzzz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Patmanzzz »

Auto gisteren opgehaald bij Alamo Phoenix... Waren niet tevreden met mijn "rate" ... Balieman wou 2e bestuurder niet gratis toevoegen als Alamo insider member ... Ook niet oen ik de terms & conditions toonde ... Kon volgens hem alleen als je boekte als Alamo insider en niet meer nadien ... Heb me maar niet druk gemaakt ... De auto die ik kreeg was een jeep grand cherokee (standaard SUV) ... Ik kreeg normaal buick enclave maar plots ging dat niet meer , toen hij zag dat ik maar habbekrats betaalde 210 dollar voor 21 dagen wat dus eigenlijk de dagrate was ... Weet niet of de buick een betere optie was ... De jeep rijdt wel niet slecht en heeft ingebouwde GPS
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Rijdt ie wel of niet slecht?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

Wij hebben onze auto gehuurd in Las Vegas. We hadden een Standard SUV geboekt en er waren enkel Dodge Journeys beschikbaar. Aangezien we met 4 personen waren en heel wat bagage heb ik bij de boeking nagekeken of de Standard SUV wel groot genoeg was. De Standard SUV stond aangegeven als 4 stuks bagage. De Dodge Journey stond in een aparte categorie met 3 stuks bagage. Wij de manager erbij gehaald, en meegedeeld dat we op 4 stuks bagage hadden gerekend. Niemand was echter behulpzaam, als we een grotere auto wilden, moesten we bijbetalen. De manager deelde mij mee dat er die dag 30 reserveringen waren en slechts 17 auto's. Uiteindelijk zijn we met de Dodge Journey vertrokken.
Bij de balie wilde ik mijn papa als extra bestuurder opgeven. De dame vertelde me echter vriendelijk dat ik hiervoor moest bijbetalen. Enkel de echtgenoot is gratis. Ik toonde haar zelfs de website dat familie gratis was, maar ze hield voet bij stuk. Mijn papa zou na 16 dagen terug naar huis vliegen, maar ze wist mij te zeggen dat ze hem enkel voor de volledige periode kon toevoegen. Na zijn vertrek moesten we dan naar Los Angeles om hem te laten schrappen.
Aangezien de auto nogal krap is, ben ik in de pen gekropen. Ik mocht de auto omruilen naar een groter type, en ik krijg korting. Momenteel rijden we rond met een Buick Enclave. Ondertussen is mijn vader vertrokken, dus wij naar de desk om hem te laten schrappen. Blijkt dat de dame in Las Vegas gelogen heeft, en kunnen ze een extra bestuurder niet meer schrappen. Dus dit wordt nog verder opgevolgd. :)
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Zeker een klacht indienen! Het personeel ter plaatse is soms ongelofelijk vals.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Patmanzzz schreef:Auto gisteren opgehaald bij Alamo Phoenix... Balieman wou 2e bestuurder niet gratis toevoegen als Alamo insider member ... Heb me maar niet druk gemaakt ... De auto die ik kreeg was een jeep grand cherokee (standaard SUV) ... Ik kreeg normaal buick enclave maar plots ging dat niet meer ,. Weet niet of de buick een betere optie was ...
Het baliepersoneel op uur basis is niet van hetzelfde professionele,dikbetaalde, gehalte wat wij in Nederland gewend zijn :blink: :blink: :roll:
Mooi dat je de strijd niet bent aangegaan .
Een emailtje onderweg of thuis naar klantenservice en het wordt weer rechtgezet.
Je leest hierboven wat mensen met een pilletje op voor zichzelf een agressie opbouwen als ze iets onbekends / ongewenst tegen komen.

Je rijdt nu een standard suv.
Die Buick is een premium.
Of dat een betere optie was ??
Alles is perceptie.
Stuur mij een PB !
Patmanzzz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Patmanzzz »

Avond in het prachtige Sedona ... Auto rijdt perfect ... Heb vandaag de trail naar devil's bridge gedaan en het stuk offroad naar de trailhead ging perfect (degene die het al gedaan hebben zullen wel weten hoe slecht humpie bumpie die baan erbij ligt)
Het is vakantie ... No stress ... Extra driver is toch maar in geval van ... Nadien thuis uit principe wel een mailtje sturen! Bedankt voor de feedback
Lenco1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Lenco1 »

Naearea schreef:Wij hebben onze auto gehuurd in Las Vegas. We hadden een Standard SUV geboekt en er waren enkel Dodge Journeys beschikbaar. Aangezien we met 4 personen waren en heel wat bagage heb ik bij de boeking nagekeken of de Standard SUV wel groot genoeg was. De Standard SUV stond aangegeven als 4 stuks bagage. De Dodge Journey stond in een aparte categorie met 3 stuks bagage.
Waar had je die 4 stuks bagage informatie vandaan, van de website van National zelf? Deze geeft weliswaar 4 stuks aan maar niet hoe groot deze mogen zijn. Op de site van Usareisen/National bijvoorbeeld staat bij Standard SUV zelfs slechts 2 groot stuks handbage en 1 klein (met als voorbeeld een Equinox) en meer kan er ook niet echt in! Mijn ervaring is dat in een Equinox, een Ford Edge of een GMC Acadia (allen standard SUV´s) inderdaad maar weinig bagageruimte zit en alleen de aangegeven stuks bagage erin passen. Voor 4 stuks bagage mag je eigenlijk met een Dodge Journey al blij zijn . Daarnaast zijn een Ford Explorer en een KIA Sorento redelijk ruim qua bagage al lijkt me een Kia Sorento een veel te beperkte motorvermogen heeft om lang in het binnenland mee te rijden, maar dit terzijde!
Afbeelding
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door pumi1000 »

Wij hebben vorig jaar een Dodge Journey gehad en dit jaar een GMC Acadia, maar deze zijn beide wel ruim voor de bagage hoor. Wij hadden 3 harde grote koffers en 1 trolley bij en deze kun je netjes naast elkaar rechtop erin schuiven/zetten en dan heb je nog een zee van ruimte over. Vooral de GMC is heel erg ruim daar kunnen wel 5 koffers in (of je moet hem al 7 zitter gebruiken dan niet, maar dat spreekt voor zich lijkt me.)
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

@ Lenco: Deze informatie heb ik inderdaad van de website van National zelf. Aangezien ik via hen heb geboekt ga ik verder op hun informatie als verhuurder en niet die van een tussenpersoon zoals USA reisen. Als ik via USA reisen had geboekt, had ik natuurlijk niet geklaagd, maar dan was ik ook op hun informatie afgegaan en had ik die auto niet geboekt.

Misschien ben ik gewoon een moeilijk mens, maar indien zij verschillende categorieën maken en ik boek degene met '4 stuks of gelijkwaardig' en zij bieden mij een auto aan uit de categorie '3 stuks' dan is dat voor mij niet gelijkwaardig. Ongeacht of deze onder SUV valt, dan kunnen ze beter hun tussencatgorieen afschaffen. Indien we met 2 waren geweest had ik natuurlijk niets gezegd, maar ik had gewoon op 4 stuks gerekend. Het is gelukt omdat we 2 koffers in elkaar hebben gepropt, maar die zee van ruimte hadden wij niet. Maar misschien zijn we gewoon geen goede incasseren. :)
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Lenco1 schreef:Daarnaast zijn een Ford Explorer en een KIA Sorento redelijk ruim qua bagage al lijkt me een Kia Sorento een veel te beperkte motorvermogen heeft om lang in het binnenland mee te rijden, maar dit terzijde!
Een Explorer heeft meer bagageruimte dan bijv een Chevrolet Tahoe.
De Explorer is Standard SUV, de Tahoe is full size.

En Lenco1...over de motor van de Sorento vergis je je.
Die is prima voor elkaar met dito versnellingsbak verhoudingen.
Had jij de motor van de Europese Sorento in gedachten?
Da's geen 3.5 liter 6 cyclinders.
In die categorie is voor mij de Explorer no 1.
En de Sorento kort daarop 2e.
De Explorer vind ik mooier, heeft beter stoel en instellingen daarvan.
Stuur mij een PB !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer