Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

autohuur eautohuur.nl

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
roxy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: autohuur eautohuur.nl

Bericht door roxy »

Ems2012 schreef:
roxy schreef:Het is nog steeds een koopje, maar ik vind deze clausule bij eautorent toch pas terug in de kleine lettertjes.
Als ik het me goed herinner stond het ook bij het kiezen van de betaling (direct geheel of aanbetaling). Bovendien is het ook gewoon in de voorwaarden te vinden en meermaals op de AA Site benoemd. Vind dit dus meer je eigen "fout" dan die van Eautohuur.

Maar goed, inderdaad nog altijd een zeer goede deal!
Ja het is zeker mijn eigen fout. Volgende keer dubbel de voorwaarden lezen is de boodschap. Maar ik ben in elk geval supergoedkoop gesteld! :wink:
roxy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door roxy »

Ik heb vanwege de 'Alamo National' Sales of foutje mijn eerdere booking bij rentalcars opgezegd. Moest de aanbetaling laten vallen.
Nu werd gisteren toch nog het saldo van mijn rekening afgeschreven.
Ik heb ondertussen gebeld met rentalcars. Alles zal wel teruggestort worden, maar ik vind dat toch niet erg netjes.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Tja, het is slordig, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer